IVF/ICSI kokemuksia

Voi ei, voimia kanssasisarelle :smiley-angry017 tuntuu taas ihan maailmanlopulta. Täälläkin menkkajomot päällä.


Mä yritän vähän valaa suhun viel toivoa.. mutta tuolla kun oon lueskelin blogeja ja tätä ketjua niin aika monella on tullu pp7-9 ruskeaa tuhrua ja ollut silti plussa :love7 anyways täällä kaikki raajat pystyssä plussan puolesta:smiley-angelic001
 
Voi ei kahdestakolme.. .. Onko teillä mikä jatkotilanne... Pakkasessa mitään?

Aanu mäkin luon suhun vielä toivoa. Ruskea vuoto eikä menkkajomot vielä ole epätavallista näillä hoidoilla saaneiden raskauksien alussa. Toivotaan että kaikki hyvin siellä.

Von Maikki Tsemppiä piinapäiviin! Ai kamala tuo lääkärikokemus..... Eiks siinä sit olis voinut sanoa että tiedätte toisenne... Että olis voinu poistua vaikka siksi aikaa...
 
Voi ei kahdestakolme.. .. Onko teillä mikä jatkotilanne... Pakkasessa mitään?

Aanu mäkin luon suhun vielä toivoa. Ruskea vuoto eikä menkkajomot vielä ole epätavallista näillä hoidoilla saaneiden raskauksien alussa. Toivotaan että kaikki hyvin siellä.

Von Maikki Tsemppiä piinapäiviin! Ai kamala tuo lääkärikokemus..... Eiks siinä sit olis voinut sanoa että tiedätte toisenne... Että olis voinu poistua vaikka siksi aikaa...

Joo mä en tiiä miks se tilanne tavallaan hetkellisesti jääty ja seisahtu enkä saanu avattua mun suuta:wideyed: seisoin vaan siinä hölmistyneenä..enkä mä ollu varmaan kun 5min siellä se lääkäriki oli niin nuiva ettei se paljoo ylimääräsiä lärpätelly...varmaan jännitti kuulla vaan miten niille munasoluille kuulu :dead:
 
Tsemppiä piinailijoille ja toivottavasti tuhrut eivät jatku!!!

Onkohan kenelläkään kokemusta, laittaako naistenklinikan biologi väliaikatietoja viikonloppuna? Meille sanottiin, että voi olla, etteivät ehdi laittaa, mutta itse tietysti tulkitsen niin, että jos ei tule mitään tietoja, uutiset eivät ole hyviä ja meille soitetaan maanantaina :sorry:
 
Tuli väliaikatietoja... Alunperin ekassa ultrassa 13 follikkelia, 10 saatiin punktoitua, niistä saatiin 7 munasolua, joista 5 kypsiä ja nyt 3 normaalisti hedelmöitynyttä. Kato käy, mutta olen onnellinen noista kolmesta :smiley-angelic001 Yhtään ei tiedetty, mitä on odotettavissa, kun ollaan ekaa kertaa tässä tilanteessa... Jos tulos olisi ollut puhdas 0, meillä olisi hommat jääneet siihen. Nyt on toivoa :happy093
 
Tuli väliaikatietoja... Alunperin ekassa ultrassa 13 follikkelia, 10 saatiin punktoitua, niistä saatiin 7 munasolua, joista 5 kypsiä ja nyt 3 normaalisti hedelmöitynyttä. Kato käy, mutta olen onnellinen noista kolmesta :smiley-angelic001 Yhtään ei tiedetty, mitä on odotettavissa, kun ollaan ekaa kertaa tässä tilanteessa... Jos tulos olisi ollut puhdas 0, meillä olisi hommat jääneet siihen. Nyt on toivoa :happy093

Mahtavaa :smiley-angelic003 huominen tuleekin nopeaa :smiley-angelic006
 
Tuli väliaikatietoja... Alunperin ekassa ultrassa 13 follikkelia, 10 saatiin punktoitua, niistä saatiin 7 munasolua, joista 5 kypsiä ja nyt 3 normaalisti hedelmöitynyttä. Kato käy, mutta olen onnellinen noista kolmesta :smiley-angelic001 Yhtään ei tiedetty, mitä on odotettavissa, kun ollaan ekaa kertaa tässä tilanteessa... Jos tulos olisi ollut puhdas 0, meillä olisi hommat jääneet siihen. Nyt on toivoa :happy093

Toi kuulostaa ihan hyvältä saaliilta, kolme on kuitenkin paljon parempi kuin 0.
Meillähän kävi niin, että saatiin vain yksi kypsä munasolu joka hedelmöittyi ja nyt odotellaan tuleeko plussaa. :wink Vaikka meille tulikin vain tämä yksi, niin oon siitä silti onnellinen, sillä tilanne vois olla tosiaan myös paljon huonompi. Ja 3 on jo kolminkertainen mahdollisuus! :) Toivotaan tietty että teillä se ensimmäinen kerta riittäis!
 
Toi kuulostaa ihan hyvältä saaliilta, kolme on kuitenkin paljon parempi kuin 0.
Meillähän kävi niin, että saatiin vain yksi kypsä munasolu joka hedelmöittyi ja nyt odotellaan tuleeko plussaa. :wink Vaikka meille tulikin vain tämä yksi, niin oon siitä silti onnellinen, sillä tilanne vois olla tosiaan myös paljon huonompi. Ja 3 on jo kolminkertainen mahdollisuus! :) Toivotaan tietty että teillä se ensimmäinen kerta riittäis!

Milloin sulla olikaan se virallinen testipäivä ?:love7
 
Milloin sulla olikaan se virallinen testipäivä ?:love7

Virallinen testipäivä on viikon päästä sunnuntaina 27.10. :nailbiting: Mul on noita 25-herkkyyden testejä säästöpakkaus kaapissa ja tänään oli pakko käydä ostamassa myös yks herkkä 10-herkkyyden testi odottamaan.
En tiä mikä mielenhäiriö mulla oli, kun tänään jo testasin tuolla 25-testillä, ja eihän siinä tietty vielä oikein voi mitään näkyä. :banghead: :shy: :wacky:
Ehkä maltan odottaa keskiviikkoon ennenkuin seuraavan kerran testaan...
 
Virallinen testipäivä on viikon päästä sunnuntaina 27.10. :nailbiting: Mul on noita 25-herkkyyden testejä säästöpakkaus kaapissa ja tänään oli pakko käydä ostamassa myös yks herkkä 10-herkkyyden testi odottamaan.
En tiä mikä mielenhäiriö mulla oli, kun tänään jo testasin tuolla 25-testillä, ja eihän siinä tietty vielä oikein voi mitään näkyä. :banghead: :shy: :wacky:
Ehkä maltan odottaa keskiviikkoon ennenkuin seuraavan kerran testaan...

Mä oon omaks ilokseni lillutellu siirrosta asti noita prechek 25ml/iu liuska testei seuraillakseni pregnylin poistumista :pompus: hullulla halvat huvit :bag:
 
Nega tuli täältä ihan pysyvästi. Verikoe sen vielä varmisti. Mieli ihan ok. Ajattelen että tää on toiseksi paras vaihtoehto. Mieluummin puhdas nega kuin sellanen joku sössö mitä pitää hoitaa pois. Nyt päästään aloittamaan seuraava yritys heti ensi kiertoon. Ainokainen siellä vielä on. Lääkkeellinen pas. Lääkkeiden lopetus ja sit taas aloitus kp2.
Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Eihän tämä kivaa ole mutta pakko se on vaan eteenpäin mennä. :sign19
 
Nega tuli täältä ihan pysyvästi. Verikoe sen vielä varmisti. Mieli ihan ok. Ajattelen että tää on toiseksi paras vaihtoehto. Mieluummin puhdas nega kuin sellanen joku sössö mitä pitää hoitaa pois. Nyt päästään aloittamaan seuraava yritys heti ensi kiertoon. Ainokainen siellä vielä on. Lääkkeellinen pas. Lääkkeiden lopetus ja sit taas aloitus kp2.
Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Eihän tämä kivaa ole mutta pakko se on vaan eteenpäin mennä. :sign19

Voi rähmä! Pahoittelut negasta :sorry: mut onneks oot sisukas daami ja saanut jo nähdä että sinnikkyys palkitaan:notworthy ja ihanaa että pääsette "heti" uudelle yritykselle
 
Tuli väliaikatietoja... Alunperin ekassa ultrassa 13 follikkelia, 10 saatiin punktoitua, niistä saatiin 7 munasolua, joista 5 kypsiä ja nyt 3 normaalisti hedelmöitynyttä. Kato käy, mutta olen onnellinen noista kolmesta :smiley-angelic001 Yhtään ei tiedetty, mitä on odotettavissa, kun ollaan ekaa kertaa tässä tilanteessa... Jos tulos olisi ollut puhdas 0, meillä olisi hommat jääneet siihen. Nyt on toivoa :happy093

Milloin teillä on siirto? :love7
 
Blancalle erittäin suuret pahoittelut negasta :sad001 on tämä niin syvältä. Mutta niinkuin sanoit, eteenpäin on mentävä. Huippua että pääsette yrittämään uudelleen heti seuraavaan kiertoon :)

Maris83 tsemppiä viimeiselle piinaviikolle! Koita pitää itses kiireisenä niin päivät ei tunnu niin tuskaisilta.

Täällä tuhrut on edelleen jatkunu, nyt neljättä päivää. Ylihuomenna verikokeeseen. Nega-itkut on itketty valmiiks ja henkisesti valmistauduttu odottamaan seuraavaa ivf-hoitoa kolmisen kuukautta:nailbiting:
 
Yksi ylianalysoiva piinailija sekoaa kohta! Sunnuntaina olisi testipäivä ja kaikenlaisia tuntemuksia sitä taas on. Kiva tuo Lugesteron. En tiedä mikä vihlasu on menkkoja, mikä johtuu hurjan punktion parantumisesta, minkä aiheuttaa lugesteron ja voisiko se ollakkin raskaus. On myös vähän flunssainen olo ja välillä hieman huono-olo, mutta se voi taas johtua siitä, että noska on jumissa. Mitään vuotoa ei ole vielä tullut, ei edes tuhrua. Vaikka olen ollut tässä kärsivällisyyskoulussa nyt kaksivuotta, niin nyt en ymmärrä miksi ei riitä. Olen alkanut tekemään sudokuja, että olisi tekemistä ja aika kuluisi nopeammin :D
 
Kauankohan kestää että negatestin jälkeen, jolloin siis myös lopetin terolutit, alkaa kunnon vuoto vai alkaako ollenkaan? Toki vasta eilen oli testipäivä, mut samanlaista tuhrua on ollut pp7 asti. Lähinnä siis ruskeaa minimaalista vuotoa. En vieläkään tiedä jäikö mitään pakkaseen, onkohan ne taysissa unohtaneet ilmoittaa mun omaan sairaalaan vai kestääkö tässä aina kauan?
 
Komitar; en tiedä onko naikkarilla mitään vakiopäiviä. Mulla ainakin punktiopäivä tulee kolme päivää ultran jälkeen ja on siis tänään.. Jännää :rolleyes:
Onpa harmillista, kun noin monesta munasolusta vain yksi hedelmöittyi. Olitteko sopineet, että menette vain maljahedelmöityksellä? Mä ymmärsin, että meillä biologi puuttuu peliin, jos näyttää siltä, ettei solut löydä toisiaan...

No nyt kaikki peukut pystyyn, että kaikki sujuu hyvin ja saadaan mahdollisimman hyvä saalis :smiley-bounce013


Meillä oli siis ensimmäinen IVF tuo ja maljahedelmöityksestä oikeastaan vaan meille puhuttiin..sivuseikkana mainittiin mikrohedelmöityksen mahdollisuudesta.. Mutta siis tuollon ei kai kukaan puuttunu mitenkään kun meille vaan sanottiin että valitettavasti vain yksi hedelmöittyi ja seuraavalla kerralla sitten kokeillaan mikrohedelmöittämistä..
 
Takaisin
Top