Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komitar; en tiedä onko naikkarilla mitään vakiopäiviä. Mulla ainakin punktiopäivä tulee kolme päivää ultran jälkeen ja on siis tänään.. Jännää
Onpa harmillista, kun noin monesta munasolusta vain yksi hedelmöittyi. Olitteko sopineet, että menette vain maljahedelmöityksellä? Mä ymmärsin, että meillä biologi puuttuu peliin, jos näyttää siltä, ettei solut löydä toisiaan...
No nyt kaikki peukut pystyyn, että kaikki sujuu hyvin ja saadaan mahdollisimman hyvä saalis
Voi apua, Von maikki!
Lääkärin, vaikka vain opiskelijan, olisi kyllä pitänyt ymmärtää kysyä sulta onko se ok kun tunnette. Tai viime kädessä opiskelijan ohjaajien vastuulla on kertoa tulevalle lääkärille miten vastaavissa tilanteissa toimitaan. Lapsettomuushoidot ei kuitenkaan ole ihan sama asia kuin esim. päivystyskäynti äkillisen sairauden vuoksi.
Ei kiva tilanne Von Maikilla! Mä tänään mietin tuota yksityisyyden puutetta naikkarilla. En tiedä miten vanhoissa tiloissa oli ratkaistu, mutta tämä kokemus oli kaikkea muuta kuin yksityinen! Koko rakennuksessa tuntuu olevan olemattomat äänieristykset, IVFään tulevat otettiin vierekkäisiin paikkoihin, jotka erotettiin verhoilla. Kaikki oltiin tietysti "samassa veneessä", mutta ei ole silti kivaa, että kaikki kuulee kaikkien jutut sekä tulokset...
Punktio meni ok. Ei se kivaa ollut, mutta ei ihan mahdotontakaan. Hoitajat olivat ihania! Me saatiin 7 munasolua, jotka kaikki icsittiin. Miehen näyteessä oli yllättävän vähän siittiöitä... Nyt jännitetään, miten niille käy viikonloppuna. Toivottavasti biologi laittaa jotain väliaikatietoa.
Vielä tosta yksityisyydestä. Onneksi on tällainen nobody, mutta aika haastavaa tommoseen olisi lähteä, jos olet edes joku vähän tunnettu. Tai yhtä hyvin sinne voisi sattua samaan aikaan joku tuttu.
Mulla vuotaa kans parhaillaan kaikki ulos:arghh::arghh: kouristeleekin inhottavasti.pettymys on valtava.