IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa kun plussauutisia täällä. Onnittelut :Heartred Ja tsemppiä piinaileville!

Täällä alkoi eilen Suprecurin sumuttelut, e-pillerit menee siinä rinnalla vielä tulevaan perjantaihin asti ja 20.2. ultraan tsekkaa päästäänkö pistelemään :) Punktio ois sitten viikolla 10, jos kaikki menee niin kuin pitää.

Hei, onko täällä ketään joka olisi testannut Pregnylin poistumista? Kuinka nopeasti ja millä testillä teillä näytti negaa, tai milloin alkoi viiva vahvistua jos saitte plussan? Mulla nyt 13 päivää pistoksesta (5000 IU), pp 6 (5-pv blasto) ja testit on nyt kolmena päivänä peräkkäin näyttäneet hailua haamua. On kyllä herkkiä testejä.

Minulla oli esikoista tehtäessä Pregnyl 5000 IU useammassa kierrossa, ja se kyllä hävisi näkyvistä niin äkkiä, että viikon päästä pistoksesta kun ensimmäisen Pregcheck-liuskatestin tein, oli testi ihan puhdas blanko.

Jostain blogista luin jonkun testanneen joka päivä pistoksen jälkeen, ja hänellä se hävisi näkyvistä kolmessa päivässä.

Kokeile testata Pregcheckin liuskoilla? Joillain herkillä testeillä tulee vääriä plussia.

Hei, onko täällä ketään joka olisi testannut Pregnylin poistumista? Kuinka nopeasti ja millä testillä teillä näytti negaa, tai milloin alkoi viiva vahvistua jos saitte plussan? Mulla nyt 13 päivää pistoksesta (5000 IU), pp 6 (5-pv blasto) ja testit on nyt kolmena päivänä peräkkäin näyttäneet hailua haamua. On kyllä herkkiä testejä.
Mulla poistui kokonaan 10 päivässä (herkkä testi), mutta nää on tosiaan yksilöllisiä juttuja. Toivotaan vahvistuvia viivoja!

Testasin just tänään vertailun vuoksi tuolla herkällä merkillä (ulkomainen) ja Pregcheckillä, ja se herkkä on tosiaan vielä Pregcheckiäkin herkempi. PC:hen tuli tuskin mitään näkyviin, varsinkaan kuivana ei näy enää oikein mitään, kun taas tuohon ulkomaiseen tuli hailu haamu. Toivottavasti nyt lähtis siitä vahvistumaan... Toinen IVF menossa eikä saatu mitään pakkaseen.

Onnea AiraP! :love7

Lallastiinalle myös varovaiset onnittelut! :)

Kysymys hiuksien rasvoittumisesta. Onko kukaan huomannut sen olleen raskausoire?

Viikonlopusta astui ihmetellyt, kun hiukset reilussa päivässä on rasvaiset. Yleensä pesen ne kahden päivän välein ja nyt tuntuu et pitäs pestä joka päivä.

Voiko lääkkeet tehdä tällaista? Pieniä määriä Ovitrellea menee ja tuttu Lutinus mikä ei kai pitäisi, ei ole ainakaan aijemmin.

Kunpa tämä nyt olisi oire. Perjantaina testatataan.:)

Kunpa tämä nyt olisi oire. Perjantaina testatataan.:)

Joko Taikaa testasit, entä Lallastiina? Mitkä päivät teillä menossa?

Mulla pp 8 ja puhdasta negaa näyttää. Aikaistahan tää vielä on, mutta olis siellä voinut jo jotain näkyäkin... Hirvee suru iski tänään. Ekat huutoitkut sitten hoitojen alkamisen jälkeen. Tähän asti mennyt toiveikkaista tunnelmissa ja ollut iloinen ja kiitollinen mieli, että päästiin hoitoonsa asiat etenevät.

Huh, olipa hoitoviikko. Viime pe punktiosta saatu munasolu hedelmöittyi ja lähti jakautumaan normaalisti, mutta valitettavasti alkio hyytyi nelipäiväisenä.

Hoitoa jatkettiin saman tien luteaalivaiheen stimulaatiolla: letrot 7,5 päiväannoksella, ma katsotaan päästäänkö pistelemään. Eilen ekassa ultrassa soluaihioita oli yhteensä viisi, eli enemmän kuin hoitokierron alusta. Toivottavasti lähtevät kasvamaan!

Mulle tää taktiikka oli ihan uusi, mutta ilmeisesti luteaalivaiheen stimulaatio saattaa toimia hyvin nimenomaan niillä, kenellä vaste isoillekin hormoniannoksilla jää pieneksi iän/alhaisen AMH:n takia.

Testit vaan entistä hailumpia ellei puhtaita negoja ja tuhru alkoi eilen, eli eiköhän tämä ollut meidän osalta tässä :sad001. PP 9 tänään. Parempaa onnea muille piinailijoille!

Huh, olipa hoitoviikko. Viime pe punktiosta saatu munasolu hedelmöittyi ja lähti jakautumaan normaalisti, mutta valitettavasti alkio hyytyi nelipäiväisenä.

Hoitoa jatkettiin saman tien luteaalivaiheen stimulaatiolla: letrot 7,5 päiväannoksella, ma katsotaan päästäänkö pistelemään. Eilen ekassa ultrassa soluaihioita oli yhteensä viisi, eli enemmän kuin hoitokierron alusta. Toivottavasti lähtevät kasvamaan!

Mulle tää taktiikka oli ihan uusi, mutta ilmeisesti luteaalivaiheen stimulaatio saattaa toimia hyvin nimenomaan niillä, kenellä vaste isoillekin hormoniannoksilla jää pieneksi iän/alhaisen AMH:n takia.

Tuliko sulle Motto kuukautisia ollenkaan välissä? Ja söitkö siis todella 7 ja puoli tabletti Letrotzolia päivässä, vai ymmärsinkö väärin?

Kuulostaa kyllä jännältä, toivottavasti tää on teille Se juttu! :)

Kiitos! Ei menkkoja välissä - pe punktio, ma taas letrot. Ja siis annos 7,5 = 3kpl 2,5mg tabletteja per päivä. Seitsemällä tabulla voisi tulla mielenkiintoisia tuloksia :woot:

Luteealistimulaatio voidaan tehdä myös ilman 1. keräystä, eli luomukierron munasolun irrottaminen varmistetaan piikillä oviksen aikoihin, sen annetaan mennä menojaan, ja aletaan sitten saman tien kasvatella uusia soluja letroilla + piikeillä. Logiikka kuulemma siinä, että munasarja tekee "esikarsintaa" reservistä kun kierto alkaa, ja johtofollin takana on odottelemassa parempilaatuista solua kuin perusmallin kasvattelussa.

Takaisin