Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvältä kuulostaa Nasukka! Peukut jatkolle! :)
Tehtiinkö siirto lääkkeelliseen kiertoon?
Mulla poistui kokonaan 10 päivässä (herkkä testi), mutta nää on tosiaan yksilöllisiä juttuja. Toivotaan vahvistuvia viivoja!Hei, onko täällä ketään joka olisi testannut Pregnylin poistumista? Kuinka nopeasti ja millä testillä teillä näytti negaa, tai milloin alkoi viiva vahvistua jos saitte plussan? Mulla nyt 13 päivää pistoksesta (5000 IU), pp 6 (5-pv blasto) ja testit on nyt kolmena päivänä peräkkäin näyttäneet hailua haamua. On kyllä herkkiä testejä.
Kunpa tämä nyt olisi oire. Perjantaina testatataan.:)
Kysymys hiuksien rasvoittumisesta. Onko kukaan huomannut sen olleen raskausoire?
Huh, olipa hoitoviikko. Viime pe punktiosta saatu munasolu hedelmöittyi ja lähti jakautumaan normaalisti, mutta valitettavasti alkio hyytyi nelipäiväisenä.
Hoitoa jatkettiin saman tien luteaalivaiheen stimulaatiolla: letrot 7,5 päiväannoksella, ma katsotaan päästäänkö pistelemään. Eilen ekassa ultrassa soluaihioita oli yhteensä viisi, eli enemmän kuin hoitokierron alusta. Toivottavasti lähtevät kasvamaan!
Mulle tää taktiikka oli ihan uusi, mutta ilmeisesti luteaalivaiheen stimulaatio saattaa toimia hyvin nimenomaan niillä, kenellä vaste isoillekin hormoniannoksilla jää pieneksi iän/alhaisen AMH:n takia.