Ihanaa Mustikk4 että kaikki on hyvin
Ihan hurjaa että olet jo nt-ultrassa käynyt, vastahan sitä yhdessä jännäiltiin miten käy :)
Rive, tiedän niin tunteen... tosin eri asiaa olen täällä murehtinut päivän, ja nyt taas tuntuu ihan typerältä koko masistelu. Kyllä tämä vaan on yhtä tunteiden vuoristorataa. Olen ressannut täällä itseni ihan partaalle, kun tiistain tummenevan ovisviivan uskoin enteilevän plussaa jo keskiviikolle. No ei tullut keskiviikkona... testailin torstaina mooooonta kertaa, eikä vaan tummene IHAN riittävästi. Ikinä ei ole näin pitkään ollut lähes tasavahvat viivat, yleensä on tummunut sitten kyllä ihan selvästi ja nopeasti, kun on tummumaan lähtenyt. Kun tänään aamulla näytti että viiva on lähteny uudestaan haalistumaan, ehdin jo nakata hanskat tiskiin ja itkeä miehelle että eihän tää nyt voi olla todellista että ovista ei nyt tulekaan/ainakaan en saanut sitä tikkkun, kun letroilla olen joka kerta aiemmin sen plussan saanut. Testasin kuitenkin vielä aamupäivästä uudestaan, ja kyllä sen nyt voi jo plussaksi laskea. Huh! Kyllä on helpottunut olo
Päästään siirtoon. Ehdin jo murehtia että meni kierto kokonaan hukkaan, kun ei sitten niiden neljän follin vuoksi edes talleteltu. Toivottavasti Rive sulla siellä jo parempi fiilis, ainakin nuo oireet kuulostaa ihan hyvältä... :)
Ninukki, onnea seuraavaan kiertoon. Käynnistyköön se pian!
Hieno saalis Tipu! Mulla kävi samalla tavalla. Ultran perusteella odottelin muutamaa, ajattelin että olen tyytyväinen jos saadaan viisi tai enemmän ja sitten punktiossa saatiinkiin 11 munasolua
Pitkää pinnaa odotteluun!
Oi, onnea matkaan Hileisen pikkuiselle! Tartu tiukasti kiinni!!
Aawa, kääks miten lupaavalta kuulostaa... Nyt se plussa huomenna!!