Onpa hienoa Junttura, että oli helpottava puhelu! Kuulostaa hyvältä mahdollisuus pienempään skooppiin, jospa se "rapsuttelu" sitten viimeistään toisi toivotun tuloksen, ellei jo ennen sitä ehditä siirtoon.
Dansku, ymmärsin myös itse niin että ei pitäisi olla mitään eroa onnistumisessa letro- vs luomukierto, muutakuin että letroilla varmistetaan että ovis tapahtuu ja siirtoon päästään, kun luomukierrossa se mulla voisi jäädä tulematta.
Huh, mikä punktiopäivä Hileisellä ollut! Toivottavasti vointi on jo paljon parempi. Olisiko tullut esim. Rapifenista (vahva kipulääke jota punktiossa käytetään, ainakin meillä) tuo pahoinvointi? Ja kunpa se ainokainen alkio olisi nyt se ainoa joka tarvitaan...
Rivellä kyllä hyvän kuuloisia oloja siellä...
Tervetuloa Maleen! Toivotaan tuloksellisia piinapäiviä!
Yritän aina olla kommentoimatta näihin huonoihin kokemuksiin, mutta nyt en malta olla sanomatta... Ikävältä kuulostaa nuo kommentit "tyypillisestä julkisen puolen toiminnasta" näin itse julkisella puolella työskentelevänä. Ei siellä julkisella puolella tarkoituksella olla ihmisiä kiusaamassa ja "mussuttamassa asioista". Kyllä niitä pönttöjä persoonia ja jopa virheitä tekeviä on ihan samalla tavalla yksityisellä puolella. Ja julkisellakin puolella on tosi hyviä tyyppejä. Yritettäisiinkö välttää kovin yleistämästä? Ei mitään henkilökohtaista kenellekään, enkä missään tapauksessa halua vähätellä kenenkään huonoja kokemuksia, minä vaan aina niin kovasti pahoitan mieleni näistä yleistyksistä, kun itse pyrin tekemään kyllä aina parhaani potilaani eteen työskentelin sitten julkisella tai yksityisellä. Ärsyttää toki itseäkin aina jokaisen puolesta joka on saanut osakseen huonoa kohtelua, oli se sitten missä tahansa, ja toki jokainen kerta on liikaa. Sori myös avautuminen, lupaan jatkossa taas olla kommentoimatta aiheeseen