IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muumuu_ Onko vuoto runsastakin? Entä onko muita oireita? :sad001 ettei olisi alkuraskauden vuotelua vain?
Voi ×ittu jos nyt meni teillä tää näin :mad: :sad001 miks tän pitää olla näin vaikeeta!

Kiki Joko olet testannut? :)

Mä täällä vaan ootan oireita, kun kuuta nousevaa. Pp2 vasta toki menossa :grin eilen illalla ehkä jotain outoja pistelyjä molempien munasarjojen kohdalla, mutta liekö vaan kuvittelin...

Huomenna saan aamulla pistää kiinnitys piikin. Jännittäää....:nailbiting:

Unique: Oli ihan kirkasta vuotoa, joka muuttui tummanruskeaksi.. Ei se kovin reilua ollut (esim pönttöön ei tullut, vain pyyhkiessä ja siteeseen vähän) Ota tästä nyt sitten selvää... Mahaa koskee, rinnat kipeät, eilen tehty vahva plussa testiin. Taysissa epäili kohdunsuun vuotelevan, joka olisi harmitonta, mutta nyt ei auta, kuin odotella reilu pari viikkoa ultraa. Tai jos vuoto kovenee, tulee kovia kipuja tms. niin soittoa takas taysiin. On tää ihan perseestä.

Kiki VAUU!!! Upeaa! Onneksi olkoon plussasta! Oliko sinulla mitään oireita? :)

MuuMuu_ Ymmärrän huolesi, mutta jotenkin mulla on kuitenkin aavistus, että teillä menee nyt kaikki vuodoista huolimatta hyvin! :)

VOI ITKU JA RESSI.... Huomenna mun on siis tarkoitus pistää se Gonapeptyl.. mähän ostin sen viimeksi, kun oli ultra, koska meidän paikkakunnalla sitä ei varastossa ole. Noh... sillon oli kauhea hellepäivä ja meillä ilmastointi sitten sopivasti rikki, autossa varmaan +30-40 lämmintä ja ajoin kotia n. 45minuuttia, onkohan se voinut mennä pilalle? Suoraan juoksin kyllä jääkaapille ja laitoin sinne heti. Säilytettävä siis jääkaapissa. Mitään värimuutoksia tai klimppejä ei nesteessä ole mikä näyttäis, että lääke ois pilaantunut.. mutta tulipahan tämmönenki nyt sitten tietysti mieleen :D

MuuMuu, toivottavasti vuoto loppuu ja olisi harmitonta!

Kiki, onnittelut plussasta!

Unique, todennäisesti itse uskaltaisin pistää, jos siinä ei kerta näy muutoksia koostumuksessa tai värissä.

Tsemppiä piinaileville ja kullekkin tasapuolisesti kaikkiin tilanteisiin!

On: tänään tuli polilta kirje, että kutsutaan kesälomien jälkeen suunnittelukäynnille ja toteutetaan vielä se yksi luvattu hoito, vaikka perusteet hoidon epäämiselle olisi. Nyt voi varmaan hieman hengähtää helpommin ja nauttia kesästä. Meillä on vielä mahdollisuus...

Ei ole mitä oireita vielä.Toivotan että kaikki mene hyvin.Menen töihin olen siivooja ja en tiedä minun pitää ottaa sairas lomaa.En halua 7 eli 8 tuntia jalassa.Jos sanon pomolle että olen tuleeko irtisanomista ?Sopimus jo on vakituinen.

Kiki: paljon onnea plussasta:)
Hulbertiina: hieno homma että pääsette vielä uuteen hoitoon, vielä on mahdollisuus onnistua:)

Ei ole mitä oireita vielä.Toivotan että kaikki mene hyvin.Menen töihin olen siivooja ja en tiedä minun pitää ottaa sairas lomaa.En halua 7 eli 8 tuntia jalassa.Jos sanon pomolle että olen tuleeko irtisanomista ?Sopimus jo on vakituinen.

Mikään lääkäri ei taida kuitenkaan myöntää valitettavasti sairaslomaa siitä, että on raskaana. Etenkään, kun raskaus on vasta alussa ja vielä oireetonkin. Uskon, että munasarja kivut ovat yksi raskauden oire ja normaali asia. :)

MuuMuu_ Jospa se kuitenkin vain olisi alkuraskauden vuotoa kun sitä tuli noin vähän! Tsemppiä <3

Kiki Paljon onnea!!! :)

Hulbertiina, ihanaa että saatte vielä hoidon!

Unique, kannattaa varmaan kysyä apteekista tosta Gonapeptylistä. Mä en muuten ekalla kerralla käyttäessäni tiennyt sitä, että sitä täytyy säilyttää myös valolta suojattuna! Tällä kertaa apteekissa se mainittiin, niin pidinkin parin muovipussin sisässä kun se pakkaus oli läpinäkyvä.

Kiki, onnittelut! Usein punktion jälkeinen palautuminen hieman hidastuu raskauden alkaessa. Munasarjat voivat olla normaalia kookkaamman vielä tässä kohtaa punktion jälkeen, koska raskaus on alkanut. Munasarjoissa voi siis olla tuntemuksia, mutta ei se vaarallista ole. Sairauslomaa ei kyllä raskaudesta saa. Se ei ole sairaus.

Muumuu: toivottavasti on vaan harmitonta vuotelua. Jaksamisia sinne!

Kiki; onneks olkoon:smiley-bounce012

MuuMuu; Älä vielä luovu toivosta. Mun ystävä sai tietää rv 9 olevansa raskaana, kun luuli sitä ennen, että menkat tuli normaalisti. Mutta todellisuudessa istukka oli edessä(en tiiä onko oikee termi), mikä aiheutti vuotelun ja muistaakseni melkein koko raskauden tuli vähän vuotoa silloin tällöin. Eikös täällä joku kirjoittanut, että näissä hoidoilla alkaneissa raskauksissa se olis tavallista alkuraskaudessa. Muistanko väärin? Mutta kuitenkin toivoa on vielä.

Unigue; Jos haluat varmistuksen, niin soita vaikka apteekkiin ja kysy onko niillä tietoa asiasta, jos et voi omasta hoitopaikasta varmistaa.

Hulbertiina; Todella kiva kuulla, että saitte vielä hoidon. Mä niin tiiän ton sun tunteen, kun rupesin selvittämään, josko vielä saatais tää viimeinen hoito toteutettua.

Takaisin