bluebe mulla oli plussan tienoilla/jälkeen ihan kamalia kipukramppeja, heräsin niihin kohtauksiin öisinkin. Joitain pahoja kramppeja tuli vielä rv11. Vuotelin myös rv7 ja rv11, ja oli kipuja. Mulla leikattu umppari, itse ainakin arvelen sen aiheuttamista kiinnikkeistä johtuviksi. Vieläkin (rv34) saattaa yhtäkkiä tulla puukotuskipu alavatsaan muutamaksi minuutiksi, mutta ei oo enää yhtä kova.
Mulla ei myöskään ollut hcg-arvot missään viitteissä, mutta niin vain pysyi kyydissä vaikka sitten myöhemmin sydänvika vauvalla todettiinkin. Lääkäri ei kuitenkaan usko näillä kahdella asialla olevan yhteyttä, koska arvo lopulta tuplaantui omalla käyrällään ja rakennepoikkeavuudet kehittyy ilmeisesti vasta rv7-8 kieppeillä. Kävin otattamassa yksityisellä parit veri-hcg arvot, eikä kyllä suoranaisesti vähentänyt stressiä kun olikohan jotain dpo15 kun arvo oli 17, kun ”normaalisti” pitäis olla jo yli 100.
Terolutit on itsellä ollut muutamassa viimeisessä siirrossa käytössä, mulle tuntuu sopivan tai mun kropalle ei ole väliä mitä valmistetta käyttää. Oli paaaljon helpompaa kuin paikallisvalmisteiden kanssa. Dextran lääkäri sanoi että joissain saksalaisissa tutkimuksissa se on osoittautunut jopa tehokkaammaksi kuin paikallisesti käytettävä progesteroni.