Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin tätä ja tää oliki aika iso?? Lukee, että nieltävä, mutta mä oon puolittanut kuitenkin onkohan vaarallista?
KiitosYmmärrän sun pettymyksen ja muista että annat kaikkien tunteiden tulla ja sitten taas kohti tulevaa paremmalla fiiliksellä! Ikävää kun tulee näitä takapakkeja halaus sinulle!
EmmaA: Milloin sulla on eka ultra? Meilläkin eka PAS ja eka ultra ens ma eli 4.6. :) Mennäänkö samoissa? Mä oon jotenki kans ihan ulalla, että mitä seuraavaks tapahtuu :D Nyt mulla Progynova eli onko tää nyt sit lääkkeellinen kierto? Ja pitääkö munkin tikutella jossainvaiheessa? Vai "tekeekö ne lääkkein oviksen"? Vai miten tää menee :D No, viikon päästä selviää varmaan, mutta olishan se vähän kiva tietää :D
Voidaan sit jännätä yhessä jos molemmat päästään siirtoon asti :)Mörkö joo taidetaan mennä hyvinkin samoissa! Mulla eka ultra jo torstaina, tää kuitenkin vähän aikanen(kun en perjantaina pääse, sen kerran kun jotain muuta varaa arkipäivälle niin eiköhän se mee sitten päällekkäin näitten kanssa:D!) ja varmuudeksi aika myös maanantaina. On tässä ihan ihmeissään. Yksi neljäpäiväinen möllykkä siellä pakkasessa odottelee pääsyä tosi toimiin. Olikos teillä Mörkö siellä pakkasessa monta alkiota?
Jos siinä ei ole jakouraa, niin puolittaminen voi vaikuttaa imeytymiseen eli lääke liukenee liian aikaisin eikä toivottua vaikutusta tule. Ainakin normilääkkeissä näin. Vitamiinien kohdalla ei ole tullut ko kysymystä ennen vastaan. :)
Nyt lopetan itsesäälissä rypemisen ja toivon kaikille meille sitä plussaa!! Tsemit siis kaikille!!!