Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin pistin sen gonapeptylin aamusta, sen kerran kun pistin. Mulle nousi oudot iho-oireet muutaman tunnin päästä siitä, joten toisten en uskalla ottaa.
Kettutyttö: Mulle on määrätty gonapeptyl tukemaan alkion kiinnittymistä. Pistetään, kun alkio on 6 pv ikäinen. :)
Millaisia oireita? Ja tuliko ne pistoalueelle vai muualle kehoon?
Mä ajattelin kysyä voinko pistää vasta töiden jälkeen niin ei tartte töissä selitellä jos iskee yhtäkkiä joku ihottuma.
Mulle tuli naamaan mustelmia, niinkuin olisin oksentanut paljon tai kaatunut laskettelumäessä. Tämmöistä ei ollut ennen eikä jälkeen, joten en voinut kuin yhdistää tuohon lääkkeeseen. Varmaan pistokohtakin punoitti.
Kolmen päivän kuluttua yleensä pitäisi vuodon alkaa lugesteronien jälkeen.Lugesteroni lopuumisen jälkeen pitäiskö tulee kuuksutiset?Viimeinen lääket oli 25.5 illalla.Toivotan että ei tulee.Testi päivä on 30.5
Eikös ollu niin, että Gonapeptylistä on ihan tutkimusta että on auttanut? Vitsit, mä niin meinaan kysyä tuota mullekin.. Eikai siitä mitään haittaakaan voi olla?