IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Rive kun mua jännittää sun puolesta :happy: en oo varmaan ikinä jännittänyt kenenkään "vieraan " puolesta näin. Tuletaan kertomaan sitten mikä on tulos, täällä on sormet ja varpaat pystyssä plussan puolesta.
 
Heissan. Tyylipuhdas nega testistä.. Jotenkin aika lunkisti pystyi tuloksen ottamaan, ehkä siksi että apeilut hoidettiin jo aiemmin alta pois :D Nyt odottelemaan vuotoa ja luomukiertoa sekä mahdollisia syksyn hoitoja. Kiitos tuhannesti tsempeistä, heitän nyt plussapallon teille muille piinailijoille tämän kierron osalta:p
 
Pahoittelut Birita siulle :( Se haikara sais kyllä heittää pienen kiertueen nyt tässä kesän aikana meidän ketjulle..on tässä jo odoteltu niitä omia pienokaisia sen verran kauan. Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua kaikille!
 
Pahoittelut, Brita :( Haikaran kompassi on seonnut! :(

Täällä polttelisi testin tekeminen. Huomenna pp 10, jotain kai voisi jo näkyä? Järki sanoo malttamaan vielä. Ja voi että, testin tekeminen sitten muuten pelottaa! :o

Hileinen pp 9, 1.ivf
 
Pahoittelut negoista Rive ja Brita. :( Millainen tilanne teillä on jatkon suhteen?

Hileiselle tsemppiä piinailuun! Mä en itse varmaan malttaisi olemaan testaamatta. ;) Vaikka se järkevää onkin, että saa sitten oikean tuloksen.

Rentoa viikonloppua kaikille!
 
Yövuorolainen täällä terve :)

pahoittelut rive ja Birita :( ei auta muu kuin katse tulevaan, tsemppiä!

Mä tässä vähän laskeskelin että minkäs ikäinen meidän rusina (niinku mies kutsuu) nyt olis jos on elossa, se kun kuitenkin oli jo sen viis päivää siirrettäessä ja päädyin siihen että nyt lauantaina tulee kaksi viikkoa täyteen, 4+0 siis. Löysin lisäksi kätevän, joskin englannin kielisen sivuston joka laski la:n alkion iän ja siirtopäivän mukaan ja sekin päätyi samaan tulokseen. Näiden ja omien olojen rohkaisemana tein sitten jo perjantaina testin ja sanokaa nyt että tekin näätte sen!
f2b62606b0d33956119c8cc33a4acbc3
 
Oloista jäi sanomatta, jos oon joskus väittänyt että tissit oli kipeet nii olin väärässä, nyt ne on!! Mahassa outo tunne, ei niinku menkat mut vähän sinne päin, muutaman päivän ollu kauhee raudan maku suussa ajoittain, ja ihan vaan semmonen olo että nyt mä oon raskaana.. Toivottavasti tukevasti, testejä on kaapissa sen verran että piisaa :D huh, ajatuskin huimaa että nyt olis oikeasti meidän vuoro..
 
Ninukki, Jes!! Mahtavaa! :) :) Uskallan jo onnitella! Laitapa ihailtavaksi uusia kuvia testeistä, jos niitä teet!

Täällä pp 10/dpo 12/kp 28. Ainakin toistaiseksi luget pitäny kaikenlaisen tuhrun poissa, joka aina näillä päivillä olisi luomusti jo alkanut. Mahassa kans menkkamaisia jomotuksia, väsyttää ja turvottaa. Tissit ei oo enää kipeet. Kyllä jännitys meinaa tiivistyy! :D
 
Varovaisen ihailevat onnittelut ninnukille! <3 viiva vahvistukoon!
Mulla on laskennallisesti sama 4+0 tänään, mutta oon ajatellut piinailla testin kanssa vielä. :)

Täälläkään ei oo vuotoa, jonkin verran juilintaa, väsymys jatkuu, pissattaa ja janottaa. Niin ja rinnat on tosi herkät, ei tosin kipeät.

Tosin epäusko iski tänään..
 
Jee Ninukki, kyllä siinä plussa näkyy! :):)

Linkitätkö muuten tännekin sen laskurin? Mä löysin kanssa jonkun englannin kielisen, ja sen mukaan olis ollut pitemmällä raskaus, mutta kun soitin neuvolaan, niin sieltä sanoivat, että laskevat sen menkoista kuitenkin, kun olis tavallaan ovis ajoittunut luomukierrossakin niihin aikoihin milloin oli punktio. Niin oon nyt sitten luottanut siihen. Vähän jännitti soittaa sinne neuvolaan, mutta ajattelin ajoissa soittaa, että saan sellaisen ajan, kun päästään miehen kanssa molemmat varmasti.

Mulla alkoi toissapäivänä etova olo, välillä oon oksentanut ja tänään sitten oksentelin koko aamun ja aamupäivän. Tissit on olleet tosi kipeät, mahallaan makaaminenkin tekee ilkeää. Varhaisultraan tuli kutsu ja se on puolentoistaviikon päästä. Tosi paljon kyllä jännittää se. Yritän vaan päivä kerrallaan mennä.

Harmi, kun täällä on negoja tullut. Toivon kaikille parempaa onnea ensi kertaan. <3
 
Takaisin
Top