IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos PikkuTikku! :) Testaamisen kanssa oli tosiaan kaksi viikkoa siirrosta, mutta itse järkeilin punktiosta 2 viikkoa josta toi 4.7 :D

Oireita on säännöllisesti masujumeja ja vihlomisia. Tissit oli pregnylistä kipeet, edelleen arat. Gonapeptylin pistin nyt aamulla. Kohta voisi siis teoriassa oikeita "oireita" ilmestyä.

Kivaa sunnuntaita!

Hileinen pp4
 
Tein eilen illalla testin, ja negaa näytti :( Eli pp10. Voi olla että ei vielä näy mutta ei ole odotukset kovin korkealla..katsotaan nyt miten vuodot alkaa. Vielä ei ole mitään tuhruttelua näkynyt. Tässä olisi nyt tulossa luomukierto väliin kun sitten heinäkuun lopulla on 1.käynti ICSIä varten. Koitan kyllä ruikuttaa riittävästi että jos saataisiin suunnitteluaika ja kontrollikäynnit jo aikaisemmaksi;)
 
Voi rive, jospa se vielä plussaksi muuttuisi, pidän peukkuja!!

Täällä oireetonta, tosin oon nyt ollu niin kauan yhteen soittoon jonkun lääkityksen alaisena, etten enää tiedä millainen se normaali olotila olisi :D eikä siirrostakaan oo ku muutama päivä, mutta tuntuu paljon pidemmältä :)
 
Älä Rive vielä luovuta! Oliko kuinka pitkällä pidätyksellä? Aamupissa vois varmaan olla tarkempi. Hormonimäärät kun on tässä vaiheessa niin hirveän pieniä..

Hileiselle :D
Tolla logiikalla mä voisin tehdä testin ens lauantaina, mutta taidan oottaa vähän pidemmälle.. :)
Ehkä teen testin sun kanssa maanantaina, tai sit vasta tiistaina.

Mulle on iskenyt kuoleman väsymys.. Ei välillä silmät meinaa pysyä auki.
Ja vatsaa on nipistellyt vähän väliä useamman päivää. Katsotaan nyt..
Realisti yrittää takoa takaraivoon, että ei voi olla niin hyvä tuuri, että tää taas ensimmäisestä yrityksestä tärppäis, mutta silti on vaikea pysyä maanpinnalla. Huoh! Odottavan aika on pitkä, myös ne 9kk jos sinne asti päästään.. :)
 
PikkuTikku, samaa väsymystä täälläkin. Vois vaan nukkua ja nukkua! Vaikea erottaa, mikä oloista on lugeja ja mikä ehkä jotain muuta. Vielä ehkä kaikki lugeista johtuvaa kuitenkin.. onko kellään toi gonapeptyl tehnyt jotain "oloja" ? :D
 
Testin tein aika lyhyestä pidätyksestä eli voihan se olla hyvinkin että mitään ei vaan näkynyt vielä. Katsellaan nyt :) Kiitos tsempeistä teille, ihanat :happy090
 
Rive, ei luovuteta vielä :happy118 jos muistan oikein, niin oliko sulla virallinen testipäivä torstaina. Se voi olla, että se ei vaan vielä näy.
Mä itekkin oon tässä miettinyt, että milloin vois aikaisintaan testata, että se olis varma. Mulla on virallinen testipäivä perjantaina, niin ajattelin että keskiviikkona vois jo testata. Uskaltaisinko sitä aikasemmin, mitä ootte mieltä?

Hileinen, mulle ei tullu mitää tuntemuksia gonapeptylilistä, se vaan että tuli piston jälkeen samalla tavalla kuin Organlutranista, että punoittaa ja kutitti iho siitä kohtaan.
 
Plussatuulia ketjuun!
Birita, mä testasin 14 päivää jälkeen punktion ja sain selvän tuloksen herkillä testeillä. Mutta yleisesti ei ole huono ehdotus se 2 viikkoa siirrosta. Ennen sitä eivät verikokeeseenkaan ota klinikalle :)
Katjusha rv 19+4
 
Birita: juu, torstaina on "virallinen" testipäivä! Odottelen kyllä sinne asti nyt vaikka kuinka tekis mieli testailla :D Nyt sattuu tuttuun tyyliin alaselkään mutta vuotoa ei näy, ei kuulu. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Joko luget tai raskaus.. :)
Esikoista odottaessa olin ekat pari kuukautta niin väsynyt, että jouduin kääntymään koiran kanssa aamulenkiltä 200 metrin jälkeen takasin kotiin ja menemään uudestaan nukkumaan kun silmät ei pysynyt auki.. :D
Lugeja käytin silloin, nyt lutinusta.
Samanmoista väsymystä taas havaittavissa, mutta mulla oli vaikka mitä oireita negojenkin kanssa. Varmastikin johtuen noista lääkkeistä.
Täällä oireena myös kylmäkohtauksia, hytisen peittojen alla. Mutta tätäkään en pysty pitämään varmana merkkinä.
Ennen plussaa tikussa en uskalla arvailla yhtään.. :)
 
Joo, skeptisesti minäkin olen kaikkiin näihin oireisiin suhtautunut :D Luget on miulla nyt ekaa kertaa käytössä ni jännä sitten nähdä, mikä johtu mistäkin. Palelua täälläkin, vaikka toisaalta posket hohkaa. On tää melkoista :D
 
Täällä kanssa havaittavissa järkyttävää väsymystä! Haluaisin niin kuvitella että sen johtuvan raskaudesta :woot: Mutta jos jotain on tässä matkan varrella oppinut niin sen että ei kannata luottaa yhtään mihinkään tuntemuksiin.. Välillä tuntuu että tutut menkkajuilinnat iskee ja jomottaa, välillä on taas ihan että ei tunnu mitään. Rinnatkaan eivät enää ole kipeät samalla tavalla, vähän jotain tuntemuksia on. Lisäksi vielä runsasta, melkein vetistä valkovuotoa. Viikko ovulaation jälkeen riivannut turvotus on hävinnyt pikkuhiljaa, ja on aika normiolo sen suhteen. Kaiken kaikkiaan voisi sanoa oloa oireettomaksi. Jännää on :happy119
 
Ei mitään raportoitavaa :) tai ei ainakaan muuta kuin rakkaiden lugejen oireita... Tänään palattu töihin loman jälkeen, talvilomia ootellessa :D

Mites Hileinen siellä? :)
 
Täällä on vatsan juilinnat loppunut ja ainoat havaittavat olot on edelleen jatkuva väsymys, välillä iskevä järkyttävä jano ja kylmänpuuskat. Kaikki näistä oli edellisessä raskaudessa oireina, mutta oli myös negojenkin kanssa. Joten kiltisti odotetaan ensi viikkoon.

Mutta olikos niin että Rivellä oli huomenna jännä päivä? :)
 
Joo..tänään on jännä päivä! Jätän tyylikkäästi testailun iltaan kun en halunnut aamusta masentaa itseäni kun on muuten ihan hullu päivä tulossa :wink Sama meno on oikeastaan jatkunut kuin ennenkin. Selkäjuilintoja tuntuu välillä ja välillä ei mitään. Mitään vuotoa ei näy. Kaiken kaikkiaan oireettomuus kuvaa hyvin olotiloja. Välillä tulee sellainen olo että entäs jos sittenkin on tärpännyt mutta ei tässä kannata toiveita ihan liikoja nostattaa kun sitä on niin monesti aiemminkin kuvitellut vaikka mitä ja se tuntuu vaan pahemmalta sitten..tai ei edes oikeastaan, aina se tuntuu yhtä pahalta pettyä :grumpy:

Mies kävi eilen ihan omatoimisesti urologilla ja sai lähetteen sieltä verikokeisiin joissa mitataan hormonitasoja. Häneltä on näiden hoitojen aikana katsottu testosteronitasot ja ne oli ok mutta se lääkäri oli sanonut että se ei kerro koko totuutta, että sieltä pitää katsoa ne arvot erikseen. Jälleen ihmettelen tätä touhua että jos selkeästi ongelma on miehen puolella niin miksi sitä miestä ei tutkita tarkemmin sitten?! Voi perhana sentään jos sieltä löytyy joku yksittäinen juttu jolla asia korjaantuu ja tässä olla tusattu "turhan takia" vain koska arvot on olevinaan ok. Ja tulipahan sekin todettua että meidän olisi pitänyt aiemmin lähteä näitä juttuja selvittämään..muistan elävästi sen keskustelun miehen kanssa kun vuosi sitten maaliskuussa olisin varannut jo aikaa hoitoihin mutta mies ei halunnut. Ja nyt sitten itse harmittelee että miksi ei menty aiemmin..huoh. No siksi kultaseni koska olet jästipää:schocked028
 
Takaisin
Top