IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti tässä iltapuhteiks hakea vielä apteekista kunnon testi, kun löysin itseni pohtimasta että jos noi halpistestit huijaakin
5338f0862965708262bcbfdd5c802973


Nyt totes mieskin jo että enää ei oo tulkinnan varaa.. Huomenna teen vielä digin ja toisen ehkä viikon päästä ku niitä kaksi on kaapissa, sit on pakko ruveta itekin uskoon :D

Meinaatko PikkuTikku tehdä huomenna uutta testiä? Ja Hileinen meinaa sitkeästi varrota keskiviikkoa?
 
Hienosti on Ninnukki viiva vahvistunut! :)

Tiistaina aamusta ajattelin tehdä uuden, täytyy tosin ensin hakea testi.
Tiistaina on tasan kaksi viikkoa siirrosta. Tän päivänen testi oli about 4h pidätyksellä päivällä, tiistaille yritän saada aamupissan.

Voi että, toivon todella että Hileisellä tärppäis kanssa! Täällä ollaan niin hengessä mukana. :)
 
Onneksi olkoon Pikkutikku ❤ oli ihanaa nähä tuo testikuva :happy:

Täällä edelleen ootetaan vuotoa, otin viimeiset luget ja zumenonin torstaina illalla. Sais vuoto jo alkaa, herättää vain väärää toivoa . Haluan jo tän asian päätökseen, niin voi sitten ajatukset siirtää jo sinne elokuulle.
 
Birita, jospa se lähtis tänään sitten tulemaan, kun on jo se 3. päivä lääkityksestä.
Mä oon ihan häkeltynyt, kun näitä plussia lähti tänne tulemaan, on se vaan niin hienoo! Kauanko, osa ehkä ikuisesti, oltais saatu odotella ilman lääketieteen apua tässä hommassa :)
 
Voih, onnea PikkuTikku <3 !!!! Ihanaa nähdä näitä onnistumisia, tulee itsellekin sellainen olo että kyllä meillekin vielä se plussa saadaan jossain kohtaa..

En tiedä että johtuuko lääkkeistä vai mistä mutta oon ollut koko viikonlopun ihan herkillä. Ihan pikkuasiatkin alkaa itkettämään ja menee heti tunteisiin!!!! Nyt oon ihan koukussa Sannin uusimpaan biisiin "Vahinko", kuuntelin sitä koko ajan viikonloppuna ja tihrustin että miten vaikeaa elämä voi välillä olla..hulluksi tässä tulee :hilarious: Muutenkin tunteet heittelee..oltiin eilen Särkänniemessä ja sain punaisessa Angry Birds -laitteessa sellaisen nauruhepulin että ei mitään rajaa. Laidasta laitaan menty, sanoisin :happy093

Niin ja menkat alkoivat eilen, pari päivää Lugejen lopetuksen jälkeen -> eteenpäin vaan, sanoi mummo lumessa.
 
Sylintäydeltä Onnea Ninukki ja PikkuTikku!! :Heartred Aivan mahtavaa, että saadaan plussia tähän ketjuun! Antaa itsellekin jotain toivoa :smiley-bounce013

Biritalle ja Rivelle pahoittelut. Ei muuta kun kohti tulevaa pää pystyssä!

Itse aika vähän käyn täällä nyt kesällä, kun jotenkin haluaa hetkeksi nollata päänsä näistä yritysasioista, ennenkö syksyllä taas jatkuu. Mutta kaikille ihanaa viikkoa ja tsemppiä, mikä tilanne sitten onkin! :)
 
Kiitos kaikille <3 Eipä tässä auta kuin yrittää kääntää katse kohti uutta yritystä. Heti polin kesätauon jälkeen jatketaan :)
 
Kaakao <3

Toivotaan näin. Ei näitä pettymyksiä määräänsä enempää taida jaksaa.. Työpäivän kestin hyvin, mutta kotona kyyneleet valuu. Niin sitä toivoi, uskoi.. Julmaa :( :(
 
Liityn nyt tähän ryhmään elokuun tulevien ivf/icsi hoitojen johdosta.
Miehellä kun ei yhtäkään siittiötä löydetty, Tanskasta lahjasiittiöiden tilaus ainoa vaihtoehto. Naistenpolin lääkäri mainitsi että alkuun täytyy käydä psykologin arvioinnissa tai jtn, onko kenelläkään teistä kokemusta millainen se on?
Yk27 menossa
 
Julianna, me käytiin ja se oli ihan tavallinen keskustelu psykologin kanssa mitä ajattelemme lapsettomuudesta ja tästä että luopuu biologisesta vanhemmuustoiveesta, miten parisuhde voi jne. Aika helppo ja paineeton tapaaminen minun mielestä.
Tsemppiä!!!
 
Meillä on myös tanskalainen luovuttaja.
Ihan oli mukava psykologikäynti. Lähinnä kerrottiin omista haaveista, vanhemmuudesta, toiveista. Ei ollenkaan ikävä.
 
Muokattu viimeksi:
Pahoitteluni Hileinen :sad001 Mutta paras keino nousta murheen suosta on juurikin katsoa eteenpäin, kohti uutta yritystä! Ja niinhän olet jo tehnytkin!

Tervetuloa Julianna89!

Ja ihana kuulla Katjusha, että siellä on kaikki hyvin ja tyttö kasvaa!
 
Takaisin
Top