IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unilta herätty ja tietty testi tehty, hitto ku ei meinannut aamulla ees uni tulla ku on koko ajan semmonen outo fiilis, ihan ku jännittää ihan kamalasti :D
972d4758c380eac4cb000f750d8a06c4


Ylempi on eilinen ja alempi äsken tehty ja vielä testiajan puitteissa, ei tsiisus..

Hileinen ja PikkuTikku, te plussaatte nyt kans nii päästään samaan la-ryhmään!!! Peukut ja varpaat pystyssä!! <3
 
Ninukki tota samaa laskuria mäkin sillon kattelin. :) Sen mukaan mulla olisi tänään 5+5, neuvolantädin mukaan 5+3.

Hileisellä jännät päivät menossa. :)
 
Ollaan oltu viikko reissussa kaukana kunnon nettiyhteyden ääreltä. On tehnyt ihan hyvää tämänkin asian suhteen, kun en ole ehtinyt murehtia näitä raskautumisasioita.

Mahtavaa että on saatu plussa! Suuren suuret onnittelut ninukki! Selvähän tuo on. Mulla näytti one step jopa tuota hailakammalta ja apteekin testi jo aivan kunnon plussaa.

Ja pahoittelut negoista myös. Niitä ei olis kyllä tarvittu!

On. Mulla olisi tänään siis jo rv 5+ jotain, jos olisi alkio pysynyt kyydissä. Rohkenen epäillä, kun vuoto kesti yhteensä yli viikon. Tosin missään vaiheessa vuoto ei ollut yhtä runsasta kuin menkkojen aikana runsaimmillaan, mutta ihan kunnon vuotoa kuitenkin. Huomenna sitten aamupissasta testaan vielä, että varmistuu että hcg on normaalistunut. Ovis, jos sellainen tässä kierrossa on ollut, taisi jo tuossa reissun aikana olla ja mennä. Vielä toinen kierto ehtii luomuna tähän väliin tulla ennen kuin päästään pas:iin.

Plussatuulia kaikille!
 
Onnea Ninukki plussasta, ihan mahtavaa ❤.

Hileinen, milloin sulla oli se testipäivä kun en enää muista. Peukut pystyssä täällä :happy:.

Joku kyseli miten jatko menee. ... Nyt on luomukierto edessä ja kun seuraava kierto alkaa niin 2. vuotopäivänä aloitan zumenonin vahvistamaan kiertoa kun ei ole varmaa ovuloinko. 1.8 yhteys klinikalle ja sovitaan milloin on pakastesiirron aika. Enempää en tällä hetkellä tiiä.
Oisin kysynyt, että miten nopeasti teillä on alkanut vuoto lugejen jälkeen. Toissa iltana otin viimeisen, eikä vieläkään mitään. Hoitaja kyllä sano et parin päivän sisällä mutta ois silti kiva tietää miten muilla.
 
Hileinen, voi että kun tällä alkaa oma itsehillintä pettää.. :D
Äsken jo päätin että testaan huomenna, sekuntia myöhemmin mietin että ehkä kuitenkin maanantaina. Sitten mietin että jos testi näyttää negaa, ni olis varmuuden vuoksi parempi testata vasta tiistaina..
Huh, sykkeet kulkee jossain kahdessa sadassa.. :D yritä tässä nyt sitten saada unta.
 
Birita, mulla on lyhyt luteaalivaihe, joten vuoto alkaa lugejen (2*100mg) läpi 13 dpo, ja jos otan maksimit (6*100mg), niin vasta 3. päivänä lopettamisesta. Nämä lääkityserot siis johtuen jos on luonnollinen kierto tai täysin lääkkeillä rakennettu kierto.
 
Mua niin pelottaa testin teko :( Vatsaa juimii niinku menkat alkais justiinsa, suolistoendo oireilee, turvottaa, väsyttää.. Olo on epätoivoinen. Tuhrua tai muutakaan vuotoa ei ole. Tissit ei ole kipeät eikä enää ees arat.

Hileinen pp 11
 
Tsemppiä Hileinen!
Juurikin oireiden vähyyden vuoksi en kestänyt enää. Rinnat ei oo täälläkään kipeät.
Mullakin vatsaa juilii ja se voi kuulua myös ihan asiaan. Kohtu alkaa kasvamaan huimaa vauhtia ja viime raskaudessa kasvukivut mulla oli täysin verrattavissa menkkakipuihin.
Yhteenvetona, tässä vaiheessa on vissiin tosi yksilöllistä onko oireita vai ei..
Mä ajattelin tehdä testin uudestaan tiistaina ja sit varata ajan verikokeisiin. En jotenkin halua roikkua tän testin varassa elokuulle, kun meidän klinikka on kiinni heinäkuun.
 
Takaisin
Top