IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja se kuva... Ei näillä hailuroilla ole tulu vielä digin teko mieleen. Sen kunnon plussan sain sunnuntai-iltana apteekin testillä ja toisen semmoisen ajattelin säästää ensviikkoon.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1466610837.662349.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1466610837.662349.jpg
    97.9 KB · Katsottu: 228
Pikakommentoinnit lomalta... yritän pyöriä täällä nyt vähän vähemmän, pientä irtiottoa näistä yrityspuuhista ennen elokuuta.

Mustikk4 ihan hulluna onnea!

Kaakaolle pahoittelut. Mulla kävi ekan ivf:n tuoresiirrossa kans noin.

Hileiselle pitkää pinnaa piinailuun ja joku muukin oli saanu kyytiläisen.

On:kp22 ja ovis tais olla pari päivää sitten, ainaki limojen perusteella. Mielenkiintonen luomukierto menossa :)
 
Hyvää juhannusta kaikille jo näin etukäteen :excited001 Piinailijoille pitkää pinnaa ja isot tsempit niille jotka ovat joutuneet pettymään. Yritetään nyt itse kukin rentoutua ja levätä juhannuksena.

Tasan viikon päästä olisi tiedossa testausta. Eilen ajattelin jo että homma on tällä selvä kun yhtäkkiä alkoi hyvinkin menkkamaiset alaselän juilimiset sekä tiukkoja pistoja munasarjoissa, varsinkin sillä puolella mistä munasolu lähti liikkeelle & muuta sekalaista vihlontaa vatsassa. Lisäksi tiistaina oli kovia juilintoja joka puolella vatsaa. Yleensä miulla on alkanut kipuilut muutamaa päivää ennen menkkoja. Nyt kuitenkin tilanne normaali vaikkakin Lugeista johtuen kannut on niin turvoksissa ja kipeät että ei mitään järkeä(ja eilen meni hermot mieheen kun se on koko ajan puristelemassa tissejä vaikka oon sanonut sata kertaa että ne on KIPEET!!!!!! Miehet ja niiden tissifetissit.). Väsyttänyt on ihan hulluna, nukahdin eilenkin sohvalle kahdeksan maissa. Yöt on saanut nukuttua tosi hyvin vaikkakin ihan sekavia unia olen nähnyt..tuokin liittynee Lugeihin tai sitten tämä keskikesä sekoittaa päätä :drunken_smilie

Mietin eilen että ei meillä kyllä ole mitään mahiksia onnistua tällä inseminaatiolla kun "hyvässä" siemennesteessä on semmoinen +100 miljoonaa siittiötä eikä silläkään ole kovin korkeat onnistumismahdollisuudet. Meillä siittiöitä se 0,6 miljoonaa. Aikamoinen ihme saa kyllä olla jos tästä jotain tulee..realismi iski nyt vastaan mutta en kyllä luovuta vielä, prkl!!!!!!
 
Rive, sinnillä vaan eteenpäin! Toivotaan kuitenkin on niin sinnikkäitä sissejä että vähempikin riittää.
Rentouttavaa juhannusta vaan kaikille!!
 
Huh, ei juuri tullut viime yönä nukuttua, mutta nyt on yksi sitkeä sulatuksesta 100% selvinnyt blasto kyydissä, pakkaseen jäi vielä yksi. Pieni voitto jo tämäkin!! Virallinen testipäivä kahden viikon päästä..

Hyvää juhannusta hei kaikille!! Ja tsemppiä oltiin missä vaiheessa tahansa, erityisesti kanssapiinailijat PikkuTikku ja Hileinen, maaliskuussa sit pusketaan pihalle nää meidän juhannustaiat ;) itsekin olen muuten sellainen, tai juhannusvahinko niinku yks kaveri joskus leukaili, että suomessa syntyy maaliskuussa aina enemmän lapsia ku kaikki juhannusvahingot näkee päivänvalon :D vitsivitsi!!
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, PAS heinä/elokuu
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6. Kotitesti negatiivinen. 3.IVF elo/syyskuu
Helmilotta, pas 31.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio 6.6.-> soluja 3, 1 hedelmöittyi, testi 23.6
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, testi 23.6.
Larissa, pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS heinä/elokuu
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24
Birita, lyhyt kaava, punktio vk 24
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Ninukki, pas 23.6., testi 7.7.
Hopsan, ICSI elo/syyskuu

Olipas kaukana meidän lista, laitoin oman testipäivän, päivittääkö muutkin omiaan :)
 
Tässä miun päivitys tuohon listaan..en ole muistanut aiemmin lisätä :D

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, PAS heinä/elokuu
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6. Kotitesti negatiivinen. 3.IVF elo/syyskuu
Helmilotta, pas 31.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio 6.6.-> soluja 3, 1 hedelmöittyi, testi 23.6
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, testi 23.6.
Larissa, pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS heinä/elokuu
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24
Birita, lyhyt kaava, punktio vk 24
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Ninukki, pas 23.6., testi 7.7.
Hopsan, ICSI elo/syyskuu
Rive, ICSI elo/syyskuu, IUI testi 30.6.

Tsemppiä ninukille :)
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, PAS heinä/elokuu
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6. Kotitesti negatiivinen. 3.IVF elo/syyskuu
Helmilotta, pas 31.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio 6.6.-> soluja 3, 1 hedelmöittyi, testi 23.6
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, testi 23.6.
Larissa, pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS heinä/elokuu
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24
Birita, lyhyt kaava, punktio vk 24
PikkuTikku, pas 21.6, testi 5.7
Ninukki, pas 23.6., testi 7.7.
Hopsan, ICSI elo/syyskuu

Rauhallista juhannusta kaikille. Mä rentoudun merenrannan äärellä, koiran juostessa veteen ja takaisin ja esikon syödessä hiekkaa.. :)
 
Kiitos Helmilotta ja Junttura. :)

Oon pahoillani Kaakao. Menikö teillä pakkaseen mitään? Anteeksi, kun en nyt muista.

Kaikille tsemppiä kenellä on nyt kyytiläiset matkassa, pidetään peukkuja! :Heartred

Mua ihan nauratti Rive tuo sun miehen tissien puristelu, koska mun mies on aivan samanlainen! :grin Oon kanssa pari kertaa menettäny hermoni siihen. Se on hirveetä, kun tissit on valmiiksi ihan arat, niin sitten kun toinen on koko ajan vielä kopeloimassa, vaikka kieltää. :grin

Hyvää juhannusta munkin puolesta. :)
 
Hyvää juhannusta kaikille :happy: Oon ihan tarkoituksella ollu täältä pois , että saan ajatukset pysymään ees jotenkin pois näistä piinapäivistä.
Tervetuloa uusille!

Oon yrittäny kännykällä päivittää tuota listaa, mutta en osaa. Voisko joku päivittää mun puolesta sitä? Birita punktio 17.6, 5 solua ja 2 hedelmöittyi, testi 1.7.

Pikkutikku, Ninukki ja Hileinen meillä taitaa kaikilla olla ihan lähetysten testipäivät:joyful:.

Onneksi olkoon Mustikka ❤

Osaako kukaan sanoa miten pitkään se pregnyl näkyy ja millon vois epävirallisesti jo vähä testailla? Mua nimittäin himottais testata jo aiemmin.

Muoks * luin väärä listaa, anteeks Rive sä kuulut kans meihin piinailijoihin tällä hetkellä, saat testata päivää ennen mua :)
 
Muokattu viimeksi:
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, PAS heinä/elokuu
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6. Kotitesti negatiivinen. 3.IVF elo/syyskuu
Helmilotta, pas 31.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio 6.6.-> soluja 3, 1 hedelmöittyi, testi 23.6
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, testi 23.6.
Larissa, pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS heinä/elokuu
Hileinen, pitkä kaava, punktio 20.6, 1 solu, se hedelmöittyi ja siirto 22.6. Testi 4.7.
Birita, lyhyt kaava, punktio 17.6, 5 solua ja 2 hedelmöittyi, testi 1.7.
PikkuTikku, pas 21.6, testi 5.7
Ninukki, pas 23.6., testi 7.7.
Hopsan, ICSI elo/syyskuu
 
Laitoin Hileisen ja Britan merkinnät.

Hileinen sulla oli laitettu testi 4.7. mistä tulee vaan 12 päivää. Mulle sanottiin tasan 2 viikkoa, oliko joillain muillakin lyhyempi aika? Viime kerralla taisin aika kiltisti odottaa testin tekemistä, mitenköhän tällä kerralla käy.. :)

Onko piinailijoilla ollut mitään havaittavia oireita?
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, PAS heinä/elokuu
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6. Kotitesti negatiivinen. 3.IVF elo/syyskuu
Helmilotta, pas 31.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio 6.6.-> soluja 3, 1 hedelmöittyi, testi 23.6
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, testi 23.6.
Larissa, pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS heinä/elokuu
Hileinen, pitkä kaava, punktio 20.6, 1 solu, se hedelmöittyi ja siirto 22.6. Testi 4.7.
Birita, lyhyt kaava, punktio 17.6, 5 solua ja 2 hedelmöittyi, testi 1.7.
PikkuTikku, pas 21.6, testi 5.7
Ninukki, pas 23.6., testi 7.7.
Hopsan, ICSI elo/syyskuu
Aawa, lyhyt kaava, 1. ivf heinä/elokuu.
 
Lisäsin itseni tuonne listalle, kun alkaa olla sellaiset fiilikset, ettei neljäskään inssi tuottanut tulosta. No, onneks heinäkuun loppuun ei oo enää pitkä aika.
 
Pikkutikku; mahdollisiksi oireiksi voisi laskea järkyttävän väsymyksen ja sekalaiset vihlonnat. Menkkakipujen kaltaiset juilinnat alkoivat kanssa tosi ajoissa mutta luin yhden ketjun missä monella muullakin oli n. viikko ovulaatiosta tullut menkkakipuiluja Lugejen aikana. Että tiedä nyt sitten näistä :angelic:

Tänä aamuna kun heräsin niin oli sellainen olo että ei ole tärpännyt. Plääh. Täytyy katsoa josko jaksaisi odotella sinne ensi torstaille vai intoudutaanko testaamaan aiemmin.

Eilen kuulin taas yhdet ihanat vauvauutiset. Huoh. Milloin olisi meidän vuoro???

Hyvää viikonloppua kaikille, toivotaan plussatulvaa tähän ketjuun:joyful:!!
 
Kiitos Pikkutikku :)

Kyllä mä aattelin uskaltaa testata ennen perjantaita, jos keskiviikkoon malttaisi.
Mä huomasin eilen ja tänään, että rintojen aristus on loppu ja se sai aikaan pessimistisen mielialan. Kunnes sitten hoksasin, että pregnylin vaikutus on vaan loppunut. Jotenkin pidin sitä sellaisena varmana merkkinä, joka ei häviä. Vaikka järjellä sen ymmärrän, niin pitää koko ajan psyykata itteeni ettei se kerro vielä mitään. Toiveikkaana kuitenkin vielä. Oon päättänyt että raskaana ollaan niin pitkään kunnes toisin todistetaan. No sen näkee sitten :cool:
 
Takaisin
Top