Anannaa
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla ei ystävyyssuhteet oo katkennu tän lapsettomuuden takia, mutta alitajuntaisesti ehkä oon vähän vältelly paikkoja missä lapsia on. Kyllähän mua joka kerta uudet vauvauutiset kirpasee, mut oon koittanu ajatella ettei ne oo multa pois. Vaikeetahan tää on kun sellasilla jotka on meijän jälkeen alkanu perustaa perhettä on jo pari, kolmekin lasta. :'(
ON: Tänään kävin hakemassa yhden 6-päiväisen alkion kyytiin. Oli jotenkin tosi konemainen se lääkäri, puhukin sellasella monotonisella äänellä :) Siirto meni hyvin, oli selvinnyt sulatuksesta 100%. Katoin äsken kannasta niin siinä luki näin: "Siirto: 1ET, D6, 4AB". Osaako kukaan sanoo mitä noi tarkottaa? D6 on kaiketi se 6-päiväinen, mut noi muut? :O
ON: Tänään kävin hakemassa yhden 6-päiväisen alkion kyytiin. Oli jotenkin tosi konemainen se lääkäri, puhukin sellasella monotonisella äänellä :) Siirto meni hyvin, oli selvinnyt sulatuksesta 100%. Katoin äsken kannasta niin siinä luki näin: "Siirto: 1ET, D6, 4AB". Osaako kukaan sanoo mitä noi tarkottaa? D6 on kaiketi se 6-päiväinen, mut noi muut? :O