IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mustikk4, just tollasella tuloksella tähä maailmaan niitä pienokaisia syntyy :)
Onnea. Ja sitte ootellaan niitä viikkodigejä :)
 
Mahtavaa Mustikk4, onnea! Upeat viivat :) Ja voi ei sun miestä! Aika viileästi toimittu. Olen kyllä niin onnellinen teidän puolesta!

Ja pikkitikun kyytiläiselle onnea matkaan!

On. Vuoto jatkuu edelleen, eikä mun hailuraviivat kyllä ole mitään kunnon plussia tuon Mustik4n upean tuloksen rinnalla. Meillä kuitenkin sama pp menossa ja sama testi käytössä, niin voi jotenkin verrata. Eivät ole edes vahvistuneet mun hailurat pc:n testeissä. Nyt olis rv 4+0. Luulen että eiköhän tämä kesken ole menossa... Plääh!
 
Kaakao: harmi kun sitä vuotoa tulee :( Mutta peli ei ole vielä menetetty..viiva ei aina ole heti alkuun niin tumma ja monilla vuotelee alkuraskaudesta (ja myöhemminkin..). Pidetään siulle peukkuja:angelic:
 
Rive, tervetuloa mukaan :)

Mustikk4, vau! Onnea ja tarrasukkia mukaan pienelle! :)

PikkuTikku, onnea sinne kyytiläiselle matkaan että tarttuu! :)

Kaakao, älä vielä menetä toivoa <3
 
Mustik4lle hirveästi onnea!! Vaikka omakin tie on ollut pitkä ja epäonninen, kyllä mä oikeasti katselen näitä teidän plussakuvia vilpittömän iloisena. Toivottavasti saadaan ketjuun pian lisää plussatikkuja!

Kaakaolle hailuraviivojen vahvistumista! Jotain siellä kuitenkin yrittää tapahtua, vaikka se ehkä onkin laiha lohtu.

Rentouttavaa juhannusviikkoa kaikille, erityisesti PikkuTikulle ja Hileiselle kaikenlaisia juhannustaikoja kyytiläisten kiinnittymiseen!
 
Voi apuva.. anteeksi oma napa. Mut minuu jännittää jostain syystä huominen ihan tosissaan :( Oon ihan varma, että aamulla soitetaan, ettei siirtoon tartte tulla. Jotenkin tuntuisi ihan lottovoitolta 2v jälkeen päästä edes siirtoon asti :(
 
Tsemppiä Hileinen! Olen ihan varma että saat huomenna huippualkion kyytiin :) Mihin aikaan siirto on?

Riva tervetuloa mukaan ja kiitos tsempeistä. Kyllähän tuota vuotoa voi olla vaikka kaikki olisikin hyvin. Itsellä kokemusta sekä kesken menneestä että loppuun asti päässeestä raskaudesta ja molemmissa oli vuotoa. Että ihan miten vaan voi toki mennä. Silti se toivo vaan meinaa hiipua, kun ei nuo viivatkaan vahvistu. Yritän nyt kovasti olla iloinen siitä, että jotain edes yrittää tapahtua. Viimeistään seuraava pas sitten loppuun asti, perhana! :p

Ja kiitos kannustavista viesteistä kaikille. Olette kyllä huippuja :Heartred
 
Kaakao, kiitos! :) Siirto on 13.50. Sieltä suoraan juhannusta juhlimaan sitten.

Toivon kaakao, että pieni siellä vain möyryttää yksiönsä mukavaksi seuraavan 9kk:n ajaksi ;) Ja hcg:han tunnetusti nousee kovin yksilöllistä tahtia!
 
No on ainakin Hileinen teidän alkiolla mainio ajoitus, kun pääset sitten suoraan rentoutumaan ja nauttimaan juhannuksesta. Ei voisi otollisempi hetki olla alkion kiinnittyä, kun ei tarvi murehti työkiireitä tms.
 
Kiitos kaikki! <3

Pidän peukkuja Kaakao teidän viivojen vahvistumiselle, ymmärrän, että vuoto aiheuttaa huolta. Toivottavasti olisi vain harmitonta!Aiotko tehdä digiä?

Hileiselle tsemppiä tälle päivälle ja kaikille muille myös oli menossa mikä vaihe vain! <3

Eilen illalla reilun parin tunnin pidätyksellä digi näytti Raskaana 1-2 ja nyt aamupissasta 2-3. Mulla on ihan puulla päähän lyöty olo edelleen. :D
 
Täältä kiireen keskeltä supernopeasti... ONNEA NIIN PALJON Mustikk4!! :Heartred :happy093Aivan mahtavaa!!

Ja tervetuloa Rive! :)

Kommentoin myöhemmin teidän muidenkin juttuja, kun kiire vähän helpottaa. Kuitenkin, kaikille tsemppiä ja mitä parhainta keskiviikkoa!
 
Noniin, kuulumisia! Pikkuinen 4-soluinen on kuin onkin kyydissä! Ei ihan top -alkio mutta ei huonokaan. Ja se mikä yllätti, hän onkin ivf-alkio. Eli suunniteltua icsiä ei sitten tarvittukaan :D

Jos tämä ei tärppää, jatkuu kujeet kesätauon jälkeen jytymmillä lääkkeillä ja lyhyellä kaavalla.

Nyt siirryn juhannuksen viettoon - rentouttavaa keskikesän juhlaa kaikille! :) :) :)

Hileinen pp0
 
Ihanaa Hileinen!!
Toivotaan parasta. <3

Mä yritän aktiivisesti unohtaa koko asian pariksi viikoksi. Keskittyä ihan johonkin muuhun.

Eikös Ninnukilla ollut pas huomenna?
Yksi piinailija vielä tähän settiin lisää. :)
 
Kiitos Mustikk4 mutta ei tämä oikein hyvältä näytä. Kuvassa tämän viikon pc:n testit, kaikki aamutestejä ja alin maanantailta, keskellä eilinen ja ylin tänään. Ei kovin mieltä ylentävä sarja. Vuotokin on jo ihan kunnon vuotoa, tosin ei vielä yhtä runsasta kuin menkkavuoto, mutta getting there. Soitin polille ja neuvoivat testaamaan vielä ensviikolla kertaalleen ja lopettamaan jo Lutinukset. Nyt vaan odotellaan. Tämä lapsen teko on kyllä yhtä odottelua!

Onpa hienoa että ketjussa on nyt lähiviikoille näin paljon jännitettävää! Onnea matkaan Hileisen ja Pikkutikun alkioille ja Ninukille huomiseen!
 
Takaisin
Top