Miselli, mulla ohuehko limakalvo tarkoittaa luonnonkierrossa ovulaation aikaan n. 5mm paksuutta, lääkkeillä avustaen on päästy n. 6,5mm ja ivf-stimulaatiossa saatu paksuus vähän yli 7mm. Haluttu vähimmäispaksuus olisi 7mm, ja kyllähän ohuemmillakin raskaudutaan, mutta yli 7mm limakalvolla todennäköisyydet ovat paremmat. Mutta se rakenne on myös tärkeä (eli kolmiviivaisuus). Eli mun kohdalla rakenne on ollut hyvä ja paksuuteen on yritetty vaikuttaa, koska mun kohdalla se on ollut ainoa mihin on voitu vaikuttaa kun muuta syytä ei ole löytynyt.
Nyt mietityttää kovasti, että miksihän klinikalta oli koitettu soittaa tänään kaksi kertaa 10.45 aikaan?? Kännykkä oli jäänyt äänettömälle ja missasin puhelun kolmella minuutilla
Klinikka on siis kiinni, mutta laboranttihan siellä käy päivittäin hoitamassa viljelyitä... Olisiko hän halunnut tarjota hyvää palvelua ja ilmoittaa munasolujen hedelmöittymisestä? Jotenkin ajattelen, että jos uutiset olisivat huonoja ja yksikään ei olisi hedelmöittynyt, niin luulisi hänen jättävän ikävän uutisen maanantaille lääkärin ilmoitettavaksi?
Me annettiin eilen palautetta lääkärille miten palvelu uudessa paikassa on mennyt huonompaan suuntaan, jonka vuoksi tuli mieleen, että olisiko tämä tsemppausyritys? Kauheen outoa kuitenkin, eikä klinikkaan saa yhteyttä kun se on virallisesti kiinni... Pahin hiipii mieleen... :/
Suvetar, meillä viimeksi passissa ajoitettiin ovulaatio perjantaille kun ultran mukaan olisi muuten mennyt viikonlopulle. Mutta koska munarakkula ja limakalvo näytti muuten olevan sopivassa vaiheessa, niin ajoitettiin irrotuspistoksella. Ikkunahan on tosiaan pieni, eikä mitään ole tehtävissä jos oma ovulaatio on jo tullut ja siirto osuisi viikonlopulle. :/
Tervetuloa DogLadylle! Toivotaan, että saatte toisen lapsen pian aluille :)