Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä suunnittelu aika on 20.2 vasta.Meidät laitettiin 13.11.Jonoon ja tämän aikaa ei oo kuulunut kuukautisia.Tervetuloa Maurizio, toivotaan että tämä vuosi tuo teille toisen lapsen Ymmärrän, että punktio jännittää, mutta onneksi sieltä saa rauhottavaa ja hyvät kipulääkkeet. Mulla ensimmäinen punktio meni hyvin, ei jäänyt huonoja fiiliksiä tai pelkoja, vaikka toki jännittää tuleva punktio.
Heitsu, alkaako teillä ivf-kierros kun sulla alkaa menkat?
Omaanapaa: Punktio varattu perjantaille. Follit oli kasvaneet odotettua nopeemmin, kun nyt (kp 9) oli jo molemmilla puolilla 4-5 isompaa. Tänään irrotuspistos. Viime kertaan verrattuna jotenkin vähemmän turvotusta ja painontunnetta vaikka folleja ehkä jopa enemmän. Hyvä näin. :)
Minä niin sydämmestä toivon että tulisi ennen sitä.Heitsu, toivottavasti menkat tulee ennen suunnittelua!
Kiva kuulla muiden punktiokokemuksia, helpottaa vähän jännitystä. Toivotaan et mäkin oon noiden suht kivuttomien joukossa. Uskoisin että mulla on aika korkea kipukynnys koska mulla on tosi kovat menkkakivutkin.
Onko jollekin tullut gonalista hyvin vetistä valkovuotoa? Mulle ei pienellä annoksella tullut mut nyt tällä 150IU tulee tuollaista ja mietin onko normaalia..
Kiitos tsemppitoivotuksista :)