Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vastauksesta :) toivotaan että ei meidänkään tarvitse odottaa saisi aloittaa heti hoidot.Kävitkö ennen aikaa jossain verikokeissa?Mulle siis laitettu perisverenkuvan verikokeet.Sympatiaa siihen ettö pakkaseen ei jäänyt mitään toivotaan että seuraava käynti Naikkarilla olisi alkuraskausultra :DMimosa aika huonosti sain kyl pidätettyä ku oli vissii punktion antibiooteista maha aika sekasin nii se vaikeutti :/
Hulbertiina pahoittelut negasta
JuupasJaapas tsemppiä piinapäiviin
Inkseri pahoittelut toivotaan että seuraavasta tulee teille pikkuinen, paljon voimia sinne!
Heitsu me päästiin samasta kierrosta alottaa nenäsumut ja sit tuli viel yhden menkat ja sit alko virallisesti hoitokierto. Meidän piti vaan ottaa ne hepatiitti ja hiv verikokeet ennen ku aloitettiin :)
Ninuok pahoittelut ja tsemppiä uuteen siirtoon, toivotaan että sieltä tärppää!
MuuMuu pahoittelut negasta
Liljatar Wau onnea! Hieno viiva :)
Seesam tsemppiä testailuun toivon että sieltä plussa tulisi sullekkin lahjaksi
Täällä eletään kanssa piina aikaa.
Punktion mahakivut on onneksi kadonnut mutta turvotus on edelleen järkky :D yks asiakas kysy multa töissä että ”monennella kuulla olen?” :D
Oireita on ja ei, rinnat kipeet mut voi olla luget tai menkat tai ovitrelle ja no väsy mut oon aina aika väsy ku vuorotyö ja pitkiä päiviä eli aika ristiriitainen olo.
Mulla 29.12 pe virallinen testipäivä mutta mietin kyllä että ehkä tossa joulun jälkeen tai 26.12 uskaltais testailla mutta katotaan, nega kyllä pelottaa tosi paljon varsinki ku pakkasessa ei oo mittää
Jopsukka