IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimosa aika huonosti sain kyl pidätettyä ku oli vissii punktion antibiooteista maha aika sekasin nii se vaikeutti :/

Hulbertiina pahoittelut negasta :(

JuupasJaapas tsemppiä piinapäiviin<3

Inkseri pahoittelut :( toivotaan että seuraavasta tulee teille pikkuinen, paljon voimia sinne!<3

Heitsu me päästiin samasta kierrosta alottaa nenäsumut ja sit tuli viel yhden menkat ja sit alko virallisesti hoitokierto. Meidän piti vaan ottaa ne hepatiitti ja hiv verikokeet ennen ku aloitettiin :)

Ninuok pahoittelut ja tsemppiä uuteen siirtoon, toivotaan että sieltä tärppää!

MuuMuu pahoittelut negasta :(

Liljatar Wau onnea! Hieno viiva :)

Seesam tsemppiä testailuun toivon että sieltä plussa tulisi sullekkin lahjaksi ;)

Täällä eletään kanssa piina aikaa.
Punktion mahakivut on onneksi kadonnut mutta turvotus on edelleen järkky :D yks asiakas kysy multa töissä että ”monennella kuulla olen?” :D

Oireita on ja ei, rinnat kipeet mut voi olla luget tai menkat tai ovitrelle ja no väsy mut oon aina aika väsy ku vuorotyö ja pitkiä päiviä eli aika ristiriitainen olo.

Mulla 29.12 pe virallinen testipäivä mutta mietin kyllä että ehkä tossa joulun jälkeen tai 26.12 uskaltais testailla mutta katotaan, nega kyllä pelottaa tosi paljon :( varsinki ku pakkasessa ei oo mittää :(

Jopsukka

Se vakio kaksi viikkoa taitaa tulla siitä, että siinä on vähän puskuria riippumatta siitä missä vaiheessa alkio on siirretty ja mahdollisesti kiinnittynyt. Esim. sama kaksi viikkoa annettiin mulle, vaikka alkio oli 5 päiväinen, joten luultavasti näkyisi testissä jo ennen sitäkin. Eniten sillä pyritään välttämään liian varhaisessa vaiheessa testattuja (virheellisiä) negoja (ja sen johdosta liian aikaisin lopetettua tukilääkitystä).

Tsemppiä piinaan itse kullekin! Mä päätin odottaa testin kanssa ensi maanantaihin :)

Muokattu viimeksi:
Mimosa aika huonosti sain kyl pidätettyä ku oli vissii punktion antibiooteista maha aika sekasin nii se vaikeutti :/

Hulbertiina pahoittelut negasta :(

JuupasJaapas tsemppiä piinapäiviin<3

Inkseri pahoittelut :( toivotaan että seuraavasta tulee teille pikkuinen, paljon voimia sinne!<3

Heitsu me päästiin samasta kierrosta alottaa nenäsumut ja sit tuli viel yhden menkat ja sit alko virallisesti hoitokierto. Meidän piti vaan ottaa ne hepatiitti ja hiv verikokeet ennen ku aloitettiin :)

Ninuok pahoittelut ja tsemppiä uuteen siirtoon, toivotaan että sieltä tärppää!

MuuMuu pahoittelut negasta :(

Liljatar Wau onnea! Hieno viiva :)

Seesam tsemppiä testailuun toivon että sieltä plussa tulisi sullekkin lahjaksi ;)

Täällä eletään kanssa piina aikaa.
Punktion mahakivut on onneksi kadonnut mutta turvotus on edelleen järkky :D yks asiakas kysy multa töissä että ”monennella kuulla olen?” :D

Oireita on ja ei, rinnat kipeet mut voi olla luget tai menkat tai ovitrelle ja no väsy mut oon aina aika väsy ku vuorotyö ja pitkiä päiviä eli aika ristiriitainen olo.

Mulla 29.12 pe virallinen testipäivä mutta mietin kyllä että ehkä tossa joulun jälkeen tai 26.12 uskaltais testailla mutta katotaan, nega kyllä pelottaa tosi paljon :( varsinki ku pakkasessa ei oo mittää :(

Jopsukka
Kiitos vastauksesta :) toivotaan että ei meidänkään tarvitse odottaa saisi aloittaa heti hoidot.Kävitkö ennen aikaa jossain verikokeissa?Mulle siis laitettu perisverenkuvan verikokeet.Sympatiaa siihen ettö pakkaseen ei jäänyt mitään toivotaan että seuraava käynti Naikkarilla olisi alkuraskausultra :D

Paljon onnea plussanneille, liljatar viimeisimpänä, ja isot pahoittelut sureville ja pettyneille.
Ja tsempit piinailijoille :)

Olen ollut taka-alalla negaan päättyneen ekan hoitokierroksen jälkeen. Nyt on eka ivf:n jälkeinen kierto menossa, ja oottelen menkkoja. Onko konkareilla kokemusta siitä, kuinka paljon kierto voi mennä sekaisin punktion jälkeen? Heti sen jälkeen mulla alkoi menkat ihan ajallaan, mutta nyt kierto on venynyt. Epäilen, että tää on ovuloimaton kierto.
Lähinnä mietin jo etukäteen sitä, missä vaiheessa kannattaa kysellä kierron katkaisemista. Nyt menkat on kuus päivää myöhässä.

Mulla on aina pitkittyny seuraava kierto tai ollu jotenkin sekava punktion jälkeen, ilmeisesti ovulaatio tulee myöhässä. Joskus tais olla joku hormonaalinen kystakin ja kierto jouduttiin katkaseen lopulta primoluteilla.
Tiistaina siirrettiin 4A blasto ja koska on 5pv niin testi on 11pv päästä, 6 päiväsillä on ollu pp10. Eli kaiketi pitäs näkyä hitaammillakin noilla päivillä. Itellä näkyny ekat merkit jo pp5 ovisliuskoissa, eli joulun Ihmettä hartaasti toivoen.....:smiley-angelic001
Toinen 6pv huippublasto 4AA meni pakkaseen. Saa nähdä miten käy, odotukset on pelottavan korkeella.. Koskaan ennen vielä, edes nuorempanakaan ei oo tullu tän laatusia! :eek: Sekin mistä lapsi tuli oli "vain" 3AB..

Hyvää joulun aikaa joka tapauksessa kaikille,:greet008 onnea onnistuneille, pahottelut niille kellä ei oo ollu onni myötä viime aikoina ja parempaa (vauvaisaa) ens vuotta! :dummy::dummy1:

Muokattu viimeksi:
Onnea liljatar! :Heartred

Mulla jäi torstain testi tekemättä, kun huomasin, että Pregcheckin paketti oli viallinen, eikä siellä ollut toista testiä lainkaan. Huomenna siis virallinen testipäivä ja käytän silloin tuon kaapissa olevan Clear Bluen. Oon melko varma negatiivisesta tuloksesta, sillä eilen ja tänään on ollut hieman tuhruvuotoakin. Onneks on ne pakastealkiot vielä. :)

Mullekin on annettu joka kerta tuo testipäivä kahden viikon päähän, vaikka välillä siirretty alkio oli 3pv ja välillä 5pv ikäinen. Tuosta 5pv alkiosta tein ensimmäisen pc:n suht selkeän haalean plussan pp6 illalla.

Suvetar mullakin on joskus venynyt juuri tuolleen kierto. Punktion jälkeen tuli menkat nopeastikin ja sitten se seuraava venyi hieman. En kyllä nyt muista että kuinka paljon.

Heitsu kiitos<3 Niihin hiv ja hepatiitti kokeisiin saatii vasta lähete sieltä suunnittelukäynniltä ja sit oli tyyliin et ens viikolla viimeistään pitää käydä :)

Iteki miettii kyllä että Millon uskaltais testaa ku haluis kauheesti mut nega pelottaa :(

Millaisia oireita plussanneilla on ollu ennen plussaa?

Jopsukka

Mulla on ollu rinnat hellänä Ovitrellen pistämisestä saakka. Ehkä pari kolme päivää oli väliä että eivät olleet. Sit alamahalla ja välillä kohdunkin kohdalla oli ennen testaamista ”kipuja”, vihlontaa, jomotusta, mut kuittasin ne (kuten myös rinnat) menkkajomoiksi :D Tosin koko ajan oli ajatus, et ei kyllä oo ihan tältä ennen tuntunu... Ja sit mulla oli sellasta jännää väsymystä, mut se nyt saattoi olla hektisen parin viimeisen viikon syitä..

Mulla oli hirveitä menkkakramppeja, jatkuivat vielä pari viikkoa plussan jälkeenkin, ja yleensä öisin. Heräsinkin niihin aika usein. Rintojen arkuus tuli ja meni miten sattuu. Ilmaa vatsassa koko ajan ja röyhtäilin ihan hirveästi. Mutta esimerkiksi ällötys joitain ruokia kohtaan tuli vasta rv8 tienoilla ja rinnatkin alkoivat turvota kunnolla vasta niillä main.

Heippa, joku teistä kyseli punktion jälkeisen kierron pituudesta. Mulla oli toisen punktion jälkeen ovis myöhässä viikon, nyt kolmannen punktion jälkeen kierto olikin oikeastaan normaali ja siihen tehtiin siirto kun munikset oli hyvin toipuneet ja siitä alkoi tää kaksoisraskaus, eli oon vähän sitäkin mieltä, että keho voi olla myös herkempi vastaanottamaan alkion kun piikitysten jämät ehkä vielä kehossa...ken tietää, mutta näin kävi.

Onnittelut Liljattarelle ja vahvaa viivaa aamulla tikkuun❤

Epätietoinen Seesam täällä moi. Tein aamulla sen Clearbluen digitestin (ei viikkonäytöllinen). Sain periaatteessa negatiivisen tuloksen, mut sitten tässä näytössä kuitenkin näkyy pystyviivan reunat? Mitäs tää ny tarkoittaa? Onko jollain ollut samanlainen tällä testillä? :confused:

Edit. En saa kuvaa liitettyä tähän millään. Oliko näissä joku kokoraja?

IMG_20171223_084201.2.jpg
KSdGZh

Muokattu viimeksi:
Seesam, Mä oon ymmärtänyt että näyttää pystyviivan reunat aina. Moni on tälläkin foorumilla ollut sen kanssa ihmeissään. Mitä sen ohjeet sanoo?

Takaisin