IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JuupasJaapas mulla kans vihdoin menee farkut jo kiinni :D ja kyllä siinä testissä joku haamu on :o onnea!<3

Blanca tosi hienoa että siellä kaikki menee hyvin, paljon tsemppiä myös loppuodotukseen<3

Maleen toivottavasti on harmitonta vuotoa, mutta toivon että saat ajan aikaistettua oman mielenrauhan vuoksi :)

Katariinamoi onnea! Millon sulla oli siirto?

Seesam pahoittelut ja toivotaan tosiaan että uusi vuosi tuo pikaisen plussan teille tullessaan!

Mulla on ollu todella outoja seksiunia parina yönä ja yleensä en oo sellasia nähny mietin voiko se olla oire :D

Muuten en oo kyllä huomannu mitää mikä ei vois johtua myös muista syistä :o

Haluisin testata mut pelottaa ihan sairaasti :/

Jopsukka

Jopsukka, mäki näin hassua seksiunta viime yönä :D Tosin saman tyyppistä oon nähny ennenki. Mut jostain luin et oudot unet voi olla raskausoire ;)

Kiitos onnitteluista ❤

Jopsukka: siirto oli 15.12, ja siirrettiin 5päiväinen alkio luonnolliseen kiertoon. Uskalsin nyt tänään testat koska oman kierron mukaan tänään olisi ollut menkat ja alkiohan on tänään 14päivän ikäinen. Virallinen testipäivä vasta ens pe.

Huh.. epätodellista. Milloin yleensä varhaisultra on? Ootteko soitellut hoitajalle ennen virallista testipäivää? Silloinhan alkio olisi jo 19pvn ikäinen...

Mulla oli kans 15.12 siirto mut 2päiväinen alkio. Kyl varmaa näkyis jos olis. Nyt vaa painin et haluanko mahdollisesti pettyä huomenna ja mennä sit sillä mielen miehen porukoille vai odotanko ke tai to tai pe ja meen sit aivan lytättynä töihin, et kumpi olis parempi aika ottaa nega varauksella vastaan? Toki ihanaa olis jos huomenna tekis ja olis + nii sehän olis maailman paras joululahja <3

Jopsukka

Muokattu viimeksi:
Mä tekisin sinuna huomenna. :)
Saapahan muuta ajateltavaa jos tulos on negatiivinen kun menee kyläilemään. Ja on se kuitenkin kohdattava jossain vaiheessa. Mä tosiaan tein aikaisen testin viime ke ja negaa näytti.. joten jos päädyt sen huomenna tekemään, varauduthan kuitenkin siihen että se voi vielä muuttua :)
Mut toisaalta jos haluat ottaa varman päälle niin kannattaa odottaa että alkio olisi edes 14päiväinen :wink eli siis tarkoittaa ke. testausta!

Katarinamoi,
Me saatiin sellainen aikataulu siirtopäivänä mukaan, jossa näkyi kaikki ajankohdat laskettuun aikaan saakka. Muistaakseni mulle oli laitettu (lappu kotona, minä en) varhaisultra 8.1. alkavalle viikolle eli 7+jotain viikolle.

ImageUploadedByVau Foorumi1514194413.447301.jpg

Tällanen tulos :o

Jopsukka

Ihanaa, täällä taas tullut plussia! Onnea! :) Ja paljon jaksamisia kaikille, joilta plussa vielä uupuu! Toivottavasti saadaan taas plussavyöry ketjuun joulun kunniaksi. Hyvää joulua ketjulaisille! <3

Täällä jo rv 21+5 ja tyttö tulossa.
Onnea tyttö lupauksesta ja loppupuolen odotukseen tsemppiä.

Takaisin