IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohjeissa ei ollut mitään mainintaa tällaisesta ja niiden kuvan negatiivisessa ei ole pystyreunan viivoja. Onpas hämmentäväksi tehty testi, jos näyttää nuo aina.

Heitsu kiitos<3 Niihin hiv ja hepatiitti kokeisiin saatii vasta lähete sieltä suunnittelukäynniltä ja sit oli tyyliin et ens viikolla viimeistään pitää käydä :)

Iteki miettii kyllä että Millon uskaltais testaa ku haluis kauheesti mut nega pelottaa :(

Millaisia oireita plussanneilla on ollu ennen plussaa?

Jopsukka
Kiitos kun vastailit :)

Juupasjaapas aika aikasin on kyllä vielä jos huomenna meinaat testata. Jos ollut gonapeptyl käytössä niin sekin saattaa vielä näkyä noin varhain virheellisenä plussana. Tai sit jos ei ole ollut niin voi olla myös virheellinen nega koska noin aikasta. Oireet kyllä kuulostaa lupaavalta! Sinuna mä kuitenkin odottaisin vielä jos vaan millään maltat. :)

Itsellä tänään pärähti rv12 ja usko alkaa voittamaan siitä että ehkä tämä hyvin menee. Ens viikolla nt ultra ja jos siellä kaikki ok niin sitten ehkä vasta voi kunnolla huokaista.
Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ja nauttikaa joulun ajasta!
Ootte kaikki todellisia supernaisia! <3

Juupasjaapas mulla näytti pc tältä pp6 illalla kun 5pv alkio siirrettiin. Riippuu varmaan testistäkin hieman, toiset kun on herkempiä kun toiset..

ImageUploadedByVau Foorumi1514030216.658479.jpg

Muoks. Ja tosiaan jos on ollut esim gonapeptyl käytössä niin se voi kai näkyä vielä. Mulla oli pelkät luget tuon siirron kohdalla.

Gonapeptyl voi tosiaan näkyä ovistesteissä 2-3pv, ei raskaustestissä. Se nostaa vähäks aikaa lh:ta muttei sisällä hcg:tä (toisin kun esim. pregnyl tai ovitrelle).

Paljon onnea plussanneille, liljatar viimeisimpänä, ja isot pahoittelut sureville ja pettyneille.
Ja tsempit piinailijoille :)

Olen ollut taka-alalla negaan päättyneen ekan hoitokierroksen jälkeen. Nyt on eka ivf:n jälkeinen kierto menossa, ja oottelen menkkoja. Onko konkareilla kokemusta siitä, kuinka paljon kierto voi mennä sekaisin punktion jälkeen? Heti sen jälkeen mulla alkoi menkat ihan ajallaan, mutta nyt kierto on venynyt. Epäilen, että tää on ovuloimaton kierto.
Lähinnä mietin jo etukäteen sitä, missä vaiheessa kannattaa kysellä kierron katkaisemista. Nyt menkat on kuus päivää myöhässä.

Mulla oli punktion jälkeen niin, että menkat alkoi muistaakseni 5 pv punktion jälkeen. Seuraava kierto olikin sitten 39 päivää :/

Onnea liljatar plussasta ja pahoittelut kaikille negan saaneille.

Mulla on tänään tullut hieman tuhru vuotoa ja pelko siitä, että menee kesken, mutta yritän ajatella, että olisi vain jotain harmitonta...

Yritän saada ultran jo ensi viikolle. Mulla on jo "mielenrauha" ultra varattu 4.1, mutta tän vuodon takia pakko aikaistaa sitä, jos onnistuu.
Maleen 8+3

Voi Maleen.. toivotaan että tuhrutus on harmitonta, kuten se usein on.
Toivottavasti tuhru loppuu pian. Onko nyt muuten se hetki, kun sulla olisi oman kierron mukaan kuukautiset? Sehän kuulemma voi aiheutaa tuhruja..

Onnea liljatar plussasta ja pahoittelut kaikille negan saaneille.

Mulla on tänään tullut hieman tuhru vuotoa ja pelko siitä, että menee kesken, mutta yritän ajatella, että olisi vain jotain harmitonta...

Yritän saada ultran jo ensi viikolle. Mulla on jo "mielenrauha" ultra varattu 4.1, mutta tän vuodon takia pakko aikaistaa sitä, jos onnistuu.
Maleen 8+3

Maleen, mehän ollaan melkein samoilla viikoilla/päivillä, mulla tänään 8+5.
Kävin myös paniikkiultrassa yksityisellä perjantaina, kun muutamana päivänä tiputteli ja tuhrutteli. Olin ihan varma että masussa ei olisi enää mitään eloa! Mulla kun ei nuo tiputtelut ole ikinä tienneet hyvää. Kas vain, siellä se pieni porskutti, oli kasvanut viime ultrasta, vastasi päivälleen viikkoja ja liikkui ihan hirveesti <3
Lääkäri sanoi että puolella hedelmöityshoidoissa raskautuneilla on erilaisia vuotoja. Tukilääkkeet kuulemma lisää tiputteluja mutta niitä täytyy vielä sitkeästi jatkaa.
Oli kyllä paras joululahja, olin jo niin asentoitunut että tyhjennys edessä.
Mene säkin ihmeessä ultraan niin pian kun pääset, epätietoisuus on kaikkein kamalinta. Voimia!

JuupasJaapas: haamuhan siellä :wink

Maleen: eiköhän siellä ole kaikki hyvin. Alkuraskauden kevyet vuodot on yleensä normaalia mutta ymmärrän huolesi. Yritä ihmeessä aikaistaa ultra ❤

Röyhkeä ON:
2 kpl clearblue testiä tehty, yksi digi +/- testi ja toinen viikkonäytöllinen. Elämäni EKAT PLUSSAT!!! Ei tämä voi olla todellista!! Voiko tämä vielä kuitenkin kääntyä mua vastaan, ja viikon päästä näyttää taas negaa niinkuin joka ikinen edellinen kerta?

Juupasjaapas kyllä siellä viivaa on! <3

Katarinamoi hienoa, toivotaan että tämä pieni tarrautuu kovasti kiinni!

Hitsi mitä joululahjoja teillä! <3

Maleen noi kaikenlaiset vuodot vie ihmiseltä mielenterveyden.. :( Mutta tuntuvat tosiaan olevan todella yleisiä. Itselläkin oli pitkin alkuraskautta ja nyt ihan viimeisen viikon-kahden aikana on rauhoittunut. Tsemppiä sinne!

Ihanaa ja rauhallista joulua voimanaiset!

Juupasjaapas ja katarinamoi onnea plussista!! Ihana joululahja! :)
Maleen mullakin oli alkuviikolla vuotoa ja säikähdin hirveesti. Lääkäri kuitenkin tutki ja kaikki oli hyvin. Sanoi että yksikin tippa värjää valkovuodon /lugemössön ruskeaksi. Limakalvot on tosi herkät ja verestävät yleensä raskaudessa. Uskon, että sullakaan ei huolta mutta hyvä se on tarkistaa jotta saa itse rauhan.

Onnittelut plussista! :Heartred

Mä tein varmuudeksi aamulla vielä yhden perus liuskatestin ja se on ihan puhdas nega. Uskallan siis tänään hörppiä lasin viiniä joulun kunniaksi. Ensi vuoteen sitten paremmalla onnella. Hyvää joulua kaikille. :)

Takaisin