Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kun vastailit :)Heitsu kiitos Niihin hiv ja hepatiitti kokeisiin saatii vasta lähete sieltä suunnittelukäynniltä ja sit oli tyyliin et ens viikolla viimeistään pitää käydä :)
Iteki miettii kyllä että Millon uskaltais testaa ku haluis kauheesti mut nega pelottaa
Millaisia oireita plussanneilla on ollu ennen plussaa?
Jopsukka
Paljon onnea plussanneille, liljatar viimeisimpänä, ja isot pahoittelut sureville ja pettyneille.
Ja tsempit piinailijoille :)
Olen ollut taka-alalla negaan päättyneen ekan hoitokierroksen jälkeen. Nyt on eka ivf:n jälkeinen kierto menossa, ja oottelen menkkoja. Onko konkareilla kokemusta siitä, kuinka paljon kierto voi mennä sekaisin punktion jälkeen? Heti sen jälkeen mulla alkoi menkat ihan ajallaan, mutta nyt kierto on venynyt. Epäilen, että tää on ovuloimaton kierto.
Lähinnä mietin jo etukäteen sitä, missä vaiheessa kannattaa kysellä kierron katkaisemista. Nyt menkat on kuus päivää myöhässä.
Gonapeptyl voi tosiaan näkyä ovistesteissä 2-3pv, ei raskaustestissä. Se nostaa vähäks aikaa lh:ta muttei sisällä hcg:tä (toisin kun esim. pregnyl tai ovitrelle).
Onnea liljatar plussasta ja pahoittelut kaikille negan saaneille.
Mulla on tänään tullut hieman tuhru vuotoa ja pelko siitä, että menee kesken, mutta yritän ajatella, että olisi vain jotain harmitonta...
Yritän saada ultran jo ensi viikolle. Mulla on jo "mielenrauha" ultra varattu 4.1, mutta tän vuodon takia pakko aikaistaa sitä, jos onnistuu.
Maleen 8+3