IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on kyllä ikäviä uutisia kyllä ollut negaa testattu ja tyhjennys keskustelua.Uskon kyllä että kaikki me vielä saadaa oma nyytti näiden kaikkien vaikeuksien kautta.

Meillä helmikuussa on ivf suunnittelu käynti Naistenklinikkalla.Ootteko miten päässeet hoitoihin heti?Heti seuraavasta kierrosta tai jopa samasta kierrosta?Tietenkin kaikki riippuu siitä millä kaavalla mennään ja missä vaiheessa kierto on.Kutsussa vain sanottiin että voi käydä niinkin että aina ei pääse silloin kun olisi sopiva aika.

Soittelin eilen Naistenklinikalle että tämä luomu kierto ei näy loppuvan millään että mitä tehdään ja miten pitkään odotetaan.Kierto yleensä ollut 28-33kp ja nyt mennään reilusti ylimäärästä ja dpo päivät pyörii jo yli 20dpo päivissä.Joulun välipäiville pitää odottaa ja sitten uudestaan tehdä testi jos nega sitten primolut kuuri.Primolut kuuria jouduin alku vuodesta käyttämään ei alkanut itekseen vuoto.Testejä on hukkunut kieltämättä aika runsaasti ja tottakai kaikki negoja.Ajatukset on nyt kuitenkin helmikuun ivf suunnittelussa.Kuinka monelta ennen suunnittelua on otettu perusverenkuvan verikokeet?Kysyin puhelimessa myös että mitä verikokeita he ottavat että pitää käydä verikokeissa ennen sitä suunnittelu aikaa kuulema vain perusverenkuvan verikokeita vain on.

Inkseri voi ei :-(
Voimia sinulle jatkaa...

Ja samoin negan testanneille, niille joilla vielä mahdollista, niin toivon, että nega muuttuu plussaksi! :-)

Joulun jälkeen saamme toivottavasti hyviä uutisia niiltä joilla silloin testipäivät! :-)

Maleen

Voimia sinulle inkseri! Kyllä sä jaksat tämän yli vaikka nyt ei siltä tunnu. Mulla tyhjennykset ollut suht helppoja. Vähän runsaammat menkat ja sit vaan Buranaa 8h välein. Tehty viikoilla 6-7. Toivottavasti sullakin on niin ja äkkiä ohi tämä vaihe. <3

Niin ja lääkäri silloin sanoi minulle että hyvää tässä on se, että ainakin raskauduit ja se on hyvä merkki tulevaa varten. Tuulimuna niinkuin kohdunulkoinenkin on vaan tosi paskaa tuuria. Senkin se sanoi juuri noilla sanoilla.

Inkserille tsemppiä <3

Seesam; toivotaan että sulle muuttuis vielä plussaksi! :)

Mulla loppui lauantaina ne luget, ja tänään alkoi vuoto.. eli eipä ole tarvetta perjantaina testailla.. olinkin kyllä jo ihan varma että ei tärpännyt, niin ei onneksi ole kovinkaan lannistunut olo..
Toivottavasti pääsisi tammikuussa siirtoon paremmalla menestyksellä, tässä vaan nää hitsin pyhät sotkee näitä aikatauluja :)

Seesam ja Ninuok, kanssapiinailijani! Tsemppiä pettymyksen läpikäyntiin! <3 Vai oliko Seesamilla vasta virallinen testipäivä tulossa?

Mä en uskalla testata. Oon jo ihan ”vainoharhanen” kaikkien oireiden suhteen.. Kohta varmaan, jos nilkkaa särkee, tulkitsen sen raskaus- ja/tai menkkaoireeksi :D No, torstaina sit.

Ninouk ja Inkseri pahoittelut teille ja tsemppiä :Heartred

Toivottavasti muille piinaalijoille tulisi pian plussia!

Kuinka monta siirtoa täällä palstalla olijoille on muuten tehty?

Kiitos tervetulotoivotuksista. :) Me ollaan TAYS:lla hoidoissa. Juu tiedän, ei pitäisi miettiä ja laskelmoida näin paljon. :grin Mä oon vaan sellainen, että aina kun "innostun" jostain asiasta niin perehdyn siihen oikein kunnolla ja suunnittelen tarkkaan. Mutta eipä näitä lapsiasioita vaan voi suunnitella, tai ainakaan asiat ei aina mene suunnitelman mukaan... Sen olen jo tässä meidän taipaleella oppinut. Mulla on melko normipituinen kierto (24-28 päivää) mutta ovulaatio on aika myöhäinen (kp 15-17) ja menkat alkaa tiputtelulla jo neljä päivää ennen varsinaista vuotoa. Lugeja käytin yhden kierron ja tuohon vaivaan ne auttoivat, mutta toivat liudan kamalia sivuoireita (suurimpana ihan hirveä masentunut olo, joka ei oo mulle ominaista). Viime kierrossa inssin jälkeen kokeilin teroluteja, mutta ne eivät pitäneet vuotoja poissa. Ajattelin siis itsekseni tässä luomukierrossa käyttää taas noita lugeja, jotta edes teoreettinen mahdollisuus raskautumiseen olisi, vaikka en mä tässä kyllä tosissani mitään luomuplussaa odottele. Ja vaikka niistä tulikin ne sivuoireet. :banghead:

Bluebe,
Meille tehtiin 1. IVF:ssä vain tuoresiirto, PAS:ia ei tehty, kun alkiot ei selvinneet sulatuksesta.
Nyt piinailen 2. IVF:n tuoresiirron tulosta ja pakkasessa odottaa yksi alkio mahdollista PAS:ia varten. :)

Inkseri, suuret pahoittelut huonoista uutisista <3

Pahoittelut myös negan testanneille ja tädin kohdanneille :( minä niiin toivon, että joku meistä nyt hoitokierrolla olleista plussais, ei tää joulunaika voi näin synkeä olla!

Pahoittelut Inkserille huonoista uutisista <3
Pahoittelut myös negan testanneille ja tsemppiä piinailijoille <3

Täällä menossa kp38. Ei tietoakaan menkoista ja eilen testasin puhtaan negan. Punktion jälkeinen kierto, onkohan kroppa vaan totaalisen sekaisin kun ei oo tuutattu mitään hormonia? :s

Rauhallista ja lämmintä Joulun aikaa ihan jokaiselle! Ensi vuosi olkoon meidän vuosi :)

Tänään alkio noin 10pvn. ikäinen. Iski hirveä tarve testata, ja negaa näytti. Ei minkäänlaista hailuraa viivaa, täysin tyhjä. En ymmärrä kuinka monet saa näkymään viivan paikkaa... pitänee alkaa valmistautuu huonoon lopputulokseen, taas.

Pahoittelut Inkserille!

Ja pahoittelut myös muille huonoja uutisia saaneille!

Katarinamoi, mä sain ekan plussan näkyviin tässä kerrassa 10 pp. Viikko siirron jälkeen sattu mahaan aika pahasti ja tuli hieman vertakin ja ajattelin et se oli taas tässä. Siirrettiin nimittäin 5-päivänen alkio. Eli ei sitä ikinä tiedä. Tsemppiä piinailuun!

Tsemppiä myös muille piinailijoille!

Inkseri pahoittelut ikävistä uutisista.. :(

Pahoittelut myös negan testanneille!

Kunpa tosiaan edes jonkun testi näyttäisi plussaa, niin synkkä joulun aika täällä muuten. Plussatuulia ja tsemppiä kaikille omiin taisteluihinsa! :)

liljatar: testipäivä on vasta lauantaina, joten vielä on tietty mahkuja, että muuttuis plussaksi... Jotenkin aattelin, et edes vähän jotain haamua näkyis jo tässä vaiheessa. Fiilis on tällä hetkellä kyllä aika rauhallinen ja luulen, et vaikka tulos pysyis negana, niin pettymys on pienempi kuin etukäteen olisin ennakoinut. Lähinnä johtuen siitä tiedosta, että siellä pakkasessa niitä alkioita vielä on, eikä tartte aloittaa samantien tätä koko lääkerumbaa alusta.

Katarinamoi, harmi ettei tänään testissä näkynyt mitään :/ Tuo vahvisti sen, että en uskalla testata. Tiedän, että nega masentaisi vaikka voi hyvinkin olla virheellinen nega. Eiks meillä oo nyt periaatteessa vasta 3+2?

Oliko sulla muuten tukilääkitystä? Onks ollu mitään oireita?

Mulla on tukilääkityksenä 2x1 Lutinus. Oireina alaselän väsymystä, nipistelyjä ja "tuikkauksia" munasarjoissa ja kohdussa, vilua ja väsymystä, mutta on näitä ennenkin ollut (ja lopputulos negaa), joten suhtaudun aika neutraalisti...

Valkoinen orkidea:
Viime viikon pe oli siirto, eli 5dpo, mutta alkio oli 5pvn ikäinen niin siksi hätäilin. Mä kannustaisin odottamaan vielä, jos tuntuu että asettaa liikaa paineita testaamiseen. Mieluummin varma nega oikeana testipäivänä kuin turhaan kattelee negaa etuajassa ja masentuu, jos siinä on mahdollisuus että se muuttu plussaksi. Toisaalta ehkä testaaminen auttaa vähän valmistautuu tulevaan...

Tukilääkityksenä 2x 1 Lugesteron. Ja samanlaisia oireita kuin sinulla! Varsinkin vatsan seudulla nippailua ja vilja iltaisin. Välillä jopa kevyttä huonovointisuutta ja turvonneet rinnat.

Hei kaikille.Mitä kuuluu.Tänään hoitaja soiti Helsingistä ja sanoi,että minä ja minun mies pitää lopetamme tupakointi.Onko joku teiltä on sama ?Tupakoitteko?Miten lopetitte ?On vaikea,mutta yritämme totakai.Meidän hoito on maaliskuussa hän sanoi.Onnea kaikille.

Takaisin