IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiki, hyvä että huolehtivat teidän terveydestä. Tupakoinnin lopettaminen tekee teille molemmille hyvää ja parantaa mahdollisuuksia IVF:ssä. Ethän muutenkaan voisi polttaa raskausaikana :)
Meillä ei kumpikaan tupakoi. Kerran vuodessa ehkä lasillisen kanssa. Mutta sitä ei lasketa :)

Tottakai.Nyt on vaikea lopettaa,mutta lopetamme ,koska tarvi mitä me haluamme.Me myös emme juoda,sama kun teille kerran vuodessa.Poltamme molemat...ei hyvää mutta nyt mietin,että ei tarvi poltaa.

Suuret pahoittelut huonoja uutisia saaneille, ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille.

On: Täällä tänään testipäivänä testattu odotetusti nega (IVF siis muuttui inssiksi superhuonon vasteen takia). Nyt odotellaan sit menkkoja ja jos NYT pääsis vihdoin hoitoihin..

Meille taisikin tulla maailman paras joululahja. Tänään aamulla joskus viiden aikaan testasin. Haamuviiva/viivanpaikka piirty tikkuun! Mieskin näki sen! [emoji173]️

Eka kerta mulle ikinä, et testissä näkyy mitään! Tänään kolmipäiväisen alkion siirrosta 13 päivää :) Onneksi en testannu aiemmin, olis varmaan tullu negaa... Nyt aattelin päivittäin testailla ja sit ilmotella läheisille, jotka osaa odottaa testiä, jos viiva vahvistuu :)

Ristiriitainen olo. En usko todeksi. Onneksi otin kuvia tikusta ja siinä se näkyy! Sit ei kuitenkaan uskalla luottaa, et tää olis totta. ”Onneksi” ollaan lomareissulla ulkomailla ja täällä on muuta ajateltavaa ja kateltavaa paljon! :D

ImageUploadedByVau Foorumi1513851256.883713.jpg

Näkyyköhän tää kuva? En oo aiemmin lisänny tänne kuvia, niin.. :D

Tyttöt.Minulla on kysymys,uudenvuoden jälkeen varma aloitan työ.Haluasin kysyä miten menee kun aloitan stimulatio on noin 2 viikoa ja saanko sairas lomaa silloin?Toivotan ,teille kaikille hyvää uutisia!

Kiki, monet meistä on ollut sairauslomalla punktiopäivän ja lisäksi 2-3 päivää, ellei osu pe-su -aikaan.
Stimulaatioaikaan pystyin elämään normaalisti ja käymään työssä.

Kiitokset kaikille onnitteluista! Ei tää epäusko oo mihinkään päivän aikana hävinny, päinvastoin! Ajattelen, että ei se ole totta.. Ei malttais huomisaamua odottaa, et teen toisen testin.. :D

Kiki, mä taas olin ensimmäisessä stimulaatiossa tosi kipeä ja melkein kaksi viikkoa sairauslomalla. Nyt toisessa en ollut niin kipeä, mutta viikon verran sairauslomalla työn fyysisyyden takia.

Takaisin