IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä liljatar testaukseen! Muistan itse ihan saman että jännitti ihan hirveesti ja mieluummin oli tietämätön kun surullinen. Mutta onneksi vaihtoehtoja on muitakin. [emoji4] toivotaan että saat joululahjoista parhaimman!

Hui! Miten hoitoalan "ammattilaiset" voivat käyttäytyä noin... :sour: ei voi käsittää..

Miten te plussaajat.. iskikö epätoivo ennen testausta? Tällä hetkellä sellainen fiilis, että meni tämäkin siirto penkin alle vaikka siirto oli vasta viime pe... sellainen "mututuntuma".
ei mitään oireita, muuta kuin itkuherkkyys (varmaankin luget tekee tepposiaan).. uskallanko testata huomenna tai ke, jos alkio on 5 (tai 6, en muista enää tarkkaan) päivän ikäinen.. :sad001

Katarinamoi mä oli kanssa aivan varma, että ei onnistunut hoito ja negaa tulee testi näyttämään. Itkin sitä miehellekin testipäivää edeltävänä iltana. Päätin tehdä testin sitten illalla jo, niin saa pahimmat itkut itkeä jo pois, että ei mee työpäivä ihan harakoille. No, itkuksihan se meni, mutta ihan eri syystä.
Nyt kovasti tsemppiä ja tarrasukkia ja mitä vielä kaikille piinailijoille ja siirtoon meneville. Täällä iso peukku pystyssä!!!!

Hei!

Kyllä mäkin hiukan aikaisemmin testaan, kuin 1.1..... eiköhän se tulos ennen sitäkin jo näy :)

Siirto meni hyvin! 12 munssolua oli kypsiä, 10 hedelmöityi, siirrettiin1x 5pv vanha ja 1 meni saman ikäisenä pakkaseen. Sit 7 jäi sinne labraan kasvaa lisää ja niitä olis viel tarkoitus saada pakkaseen myöhemmin.

Tuli kyllä yllätyksenä että noin moni selvisi 5-päiväisiksi! 1 ilmeisesti joko jätetty pois tai ei oo jatkanut kehitystä.

Pistää toki mietityttämään, että jos alkion kehityksessä eikä hedelmöitymisessä ole mitään vikaa, niin missä sitten :O Ehkä se on sit se kiinnittyminen.. no pitää vain toivoa parasta ❤

Onnea Juupasjaapas hienosta saaliista!

On ollut parisen päivää hiukan viluinen olo, joten menin sitten mittamaan lämmön ja se on koholla... 37,2 näytti mittari ja mä en ole juuri koskaan kuumeessa. Ajattelin, et jos uskaltais huomenna ekan testinkin tehdä. Pelkään negaa ja toivon plussaa tai edes jotain haamun tapaista. :nailbiting:

Pidetään isot peukut juupasjaapakselle! :) Toivottavasti tärppäääääää!
Itellään oli myös 5 pv vanha alkio kun siirrettiin, pakkasessa odottaa vielä 6 pv:n alkio! :D
Ekat oireet tuli 5 pv:n päästä siirrosta. Onko itselles tullut mtn oireita? Itselleni tuli heti hassuja pistoksia jo ekana pvnä... :)

Kiitos kaikille❤

Seesam toivotaan parasta ❤
Liljatarkin testaa ihan kohta! Pidän peukkuja teille molemmille :) ❤

Bear, kyllä muakin tänää hiukan nippaili, mutta uskon sen johtuvan siitä, että kohdussa kävi jokin kepakko tänään :D Aikaisin oot saanut oireita! Olitko missä hoidossa?

Lupasin itselleni, etten elättele liikoja toiveita vaan suhtaudun tähän hyvin etäisesti.
Paskat, puhun jo miehelleni alkiosta lempinimellä! Kai tää eka kerta kuuluu tulla kovaa ja korkeelta jos ei natsaa :D auts...

Muokattu viimeksi:
Eka testi tehty ja negaa näyttää. :sad001 Alkio olis nyt 12 päivän ikäinen, jos olis kiinnittynyt ja jatkanut kasvuaan. Teen varmuudeksi vielä torstaina ja sit virallisena testipäivänä lauantainakin testit.

Terkkuja lääkäristä. Ultrassa käyty ja niinhän se meni kuten pelkäsinkin. Ei ollut kuin tyhjä ruskuaispussi. Lääkkeellinen keskeytys aloitettu. Olo on kuin unessa. Vaikka tämän arvasin, niin just nyt en näe elämässä mitään hyvää. Lääkäri oli kyllä ihana ja tsemppasi kovasti. Ja ehkä joskus pystyn ajattelemaan tämän hyvän kautta, ainakin hoidoilla on tehoa.
Istun vieläkin täällä ja odottelen tuloksia mun veriryhmästä, että tietää pitääkö mun ottaa joku rokote vai ei.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Inkseri ja jaksamisia. On nämä ihan ylimääräisiä tälläiset kärsimykset.
Oireesi, kun niistä täällä kerroit, kuulostivat liian samalta kuin minulla ja pelkäsin, että sinulla on sama tilanne. Näin olikin :sad001 Tyhjennys on ihan hirveää. Itselläni vielä eilen ja tänäänkin mahakipuja. Viime kerralla oli sama, että tyhjentymistä kesti viikonkin verran.

Takaisin