Inkseri toivottavasti testi vain näyttää väärin, tsemppiä tulevaan ultraan! :)
Kissankulta pahoittelut
toivotaan että seuraavasta tarttuisi pikkuinen mukaan!
Ninuok toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu! Mulla kanssa luget vaan 12 päivää
Seesam tsemppiä piinaan, milloin sulla virallinen testipäivä? :)
Katarinamoi tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana :)
Aitomaitseeni pahoittelut ja tsemppiä!
ValkoinenOrkidea toivotaan että tarraa lujaa kiinni ja tsemppiä sinne piinaan :)
Huh mikä päivä! Aamulla vatsa aivan sekaisin ja sit pitäis yrittää pidättää siirtoon rakko täyteen.
Meille kerrottiin siirrossa että 15 munasolusta 13 oli kypsiä mutta jostain syystä simpat ei päässy sisään en sit tiiä onko niin vahva kuori vai mitä?
Itse siirto ei mennyt ilman mutkia. Aluksi oli vaikeuksia saada katetri oikeaan paikkaan ja samalla hoitaja painaa mahaa joka on vieläki Iha turvonnut ja sekaisin. Sit jouduttii ottaa ”järeämpiä” välineitä käyttöön ja sehän sattu ihan pirusti. Sit jouduttiin vielä pyytää toinen lääkäri paikalle joten siellä oli sitten pari lääkäriä ja pari hoitajaa ja miehen käsi aivan valkonen ku puristin sitä kuin viimeistä päivää :D mutta sinne se pikku kyytiläinen sujahti, oli kuulemma hienosti jakautunut normaalisti ja jotain tuma juttuja oli myös? Näin ku se pikkunen valkonen piste sujahti kohtuun
huomenna alkaa luge ja sit vaan sormet ristiin!!!
Miten pitkään muilla on ollu vatsa turvonnut punktiosta? Mulla on edelleen ihan sairaan turvonnut näyttää kun oli 3 kuulla raskaana :D
Ja oli on helvettiä ku tuntuu ku olis koko ajan syöny ähkyt ja sattuu
onneks lääkäri katto että nestettä siellä ei ole:)
Jopsukka