IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, ehkä mä luotan siihen, että toi tehtävänsä kuitenkin tekee. :) Löysin myös yhden englanninkielisen keskustelun, missä jollain oli tuon Ovitrellen kanssa käynyt samoin kuin mulle. Hän oli soittanut klinikalle ja sieltä oli sanottu, et jos 80% aineesta on mennyt sisälle, niin ei oo hätää.
 
Heips täältä taas tauon jälkeen! Tuli käytyä rakkaan pappani muistotilaisuudessa lentäen Hollanti-Suomi ja takaskin sitten. Hieman mietitytti miten jaksaa kun aikaa oli vain muutama päivä, mutta hyvin se meni eikä tullut mitään hälyttäviä oireita. Nyt siis kaiken järjen mukaan viikkoja 8+4 ja ensi viikon to:na seuraava ultra. Vatsaa turvottaa ja väsyttää, mutta muutoin on olo parantunut 5-6:n ekan viikon jäljiltä. Tissikipu jatkuu edelleen, ja repäisykipuja tulee silloin tällöin. Eli eiköhän siellä pikkuruinen ihan hyvin jaksele :)

Hirmusti onnea Inkseri plussasta!! ❤ Ihanaa saada lisää plussia tähän ketjuun. :)

Blanca ihan superii et sullakin kaikki siellä niin hyvin! ❤

MuuMuu pahoittelut :(
 
Seesam tsemppiä huomiseen punktioon, tuu sit kertoo miten meni<3

Bluebaby hienoa että siellä kaikki hyvin ja pahaolo vähän helpottanut :)

Täällä kun kerkesin huudella että ei oo oireita nii nyt onki sit ollu eilen ja tänää sellasta vähän menkkakivuilta tuntuvaa kipua alavatsassa :o

Minkälaisia oireita muilla on tuo gonal aiheuttanut?

Mulla kävi eilen nii että 60annoksen synarela loppui noin 40annoksen jälkeen nii tuli eilen sellainen äkkilähtö apteekkiin illalla, onko tällasta ollu kellään muilla? Ajattelin että pitää varmaa lääkevalmistajalle laittaa palautetta :/

Jopsukka
 
Seesamin uutisia odotellessa.. :)

Tänään soittavat polilta, jos yksikään viidestä vauvamunasta ei ole lähtenyt jatkamaan kehitystään. Jos ei puhelua kuulu tänään tai huomenna aamulla, siirto huomenna.
Eli onko silloin niinku 2+3 vai neljä, kun punktio oli tiistaina?

En muista kevään tuntemuksia punktion jälkeen. Sen muistan, et pari viikkoa meni ennen ku oli normaali olo. Nyt alamaha on ajoittain kipeä, enemmän kuin ennen punktiota. Ja Ovitrelle on tehny rinnat tosi helliksi! Katoin et 1/100 saa sen sivuvaikutuksen lääkkeestä.

Tänään alkaa illalla Lutinukset ellei pelättyä puhelinsoittoa tule.
 
Ja MuuMuu- pahoittelut tilanteestasi. Kyllä varmasti ketuttaa pahemman kerran!! Toivottavasti seuraavalla kerralla pääset punktioon asti..[emoji173]

Kiitos paljon! Ja muillekin kiitos sympatioista, helpottaa oloa kovasti. Ei kai se auta muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Heh. Sori, mustaa huumoria. Toivotaan, että seuraavalla kerralla tapahtuu edes jotain.
 
Punktiosta kotiuduttu. Oli vähemmän kivulias kuin luulin ja just sopivan vahvuiset tropit. Saldo oli paljon parempi kuin mitä olin kuvitellut: sieltä saatiin peräti 7 munasolua! :woot: Siirto on jo huomenna, koska aikataulut venyi noitten hormonien takia, ja kuulemma siinä vaiheessa ei pysty vielä sanoa mitään alkioiden laadusta. Nyt toivotaan parasta ja taitaa olla jo aika hyvät tsäänssit, et pakkaseen saataisiin jotain. :)
 
JuupasJaapas eka oli 60 paketti mut sain vaan noin 40 irti siitä ja sit hain 30 paketin. Mulla tuntuu vähän väliä ku ois sellaiset alkavat menkkakivut :(
Millon sulla on ultra?

Liljatar toivottavasti soittoa ei kuulu ja pääsette huomenna siirtoon ;)

Onnea vastavirrassa<3

Seesam WAU onnea hienosta saaliista ja paljon tsemppiä siirtoon<3 toivottavasti jää pakkaseenkin pahan päivän varalle :)

Huomenna aamulla ultra, maha on kipee melkee koko ajan vähän ja ehkä turvonnutkin hieman. Silti pelottaa ihan kamalasti että onko siellä yhtään mitään kasvamassa, mutta se selviää sit huomenna, iiiiikkks :|

Jopsukka
 
Ei oo puhelua tullu, mut ehtiipä ne vielä aamulla soittaa ja perua :D

Mun maha on vaan pelottavan kipeä. Ei niin kipeä, et tarttis lääkäriin mennä, mut en muista et tällasta olis viimeksi ollu. Toivottavasti siellä ei oo mitään tulehdusta/hyperin alkua, joka peruis siirron :(
 
Hei, Ootteko olleet alkionsiirto päivänä töissä?
Mulla huomenna 12:10 pakaste alkionsiirto, ja ehdotettu työvuoro olisi 15:00-21:00, ja päiväkodissa olen töissä, niin ihan fyysistä työtä.. ja nyt en osaa päättää että olisiko parempi pitää vapaapäivä..

Ps: ihanaa kun täällä on tullut paljon plussia <3 :)
 
Joo voi mennä. Mä kävin kerran ruokatauolla siirrossa. :) siitä ei tule mitään kipuja ja siirron jälkeen voi toimia ihan normaalisti.
 
Pahoittelut MuuMuu!
Onnea kaikille huomenna siirtoihin menijöille. :-)
Ja oliko jollaki punktioki huomenna, jos oli, niin onnea ja toivotaan isoa saalista.

Vastavirrassa: kiva kuulla, että kaikki ok ja onnea loppuraskauteenkin. :-)

Kyfi: Kyllä oon ollu alkionsiirtopäivänä töissä. Viimeks pääsin yövuorosta alkionsiirtopäivän aamuna (5päiväset alkiot, tuoresiirto)ja nukuin hetken ennen siirtoa ja vielä siirron jälkeenkin. Alkionsiirron ei pitäisi olla este työnteolle, etenkään jos kyseessä PAS, jolloin taustalla ei ole stimulaatiota. Mutta ihan oman voinnin mukaan kannattaa päätös tehdä.

Tein eilen digitestin viikkonäytöllä, kun olisin halunnut sen vahvistuksen (+3viikkoa), mutta se testi ei toiminut ollenkaan, joten mitään lukemaa siihen ei tullu. Annoin palautetta Clearbluelle, aikoivat laittaa uuden testin, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä, kun luultavasti se tulee vasta ensi viikolla
(postitetaan englannista) ja silloin mulla on jo ultra.



Maleen 6+1
 
Plussauutiset tuo kyllä toivoa! Itsellä jatkuvasti niin epäilevä olo, että ei tästä mitään tule omalla kohdalla, vaikka mikään ei myöskään ole vielä viitannut siihen etteikö niin voisi olla. Toivoa täytyy vaan jaksaa pitää yllä <3

Pitkästä aikaa ihan kiva ja toiveikas fiilis. Kävin tänään seurantaultrassa; limis oli kasvanut ihan ok, rakenne oli hyvä ja vasemmalla oli yks 19mm munarakkula. Niinpä siis luantaina viimeistään tuikkasen Ovitrellen jos ei huomenna ovistestissä tuu plussaa. Ens viikon perjantaina sit blaston siirto. Tällä kertaa on uutta yksi gonapeptyl-piikki, jonka laitan siirron jälkeisenä päivänä. Onko teillä kokemuksia siitä? Miksenhän oo saanut sitä aikaisemmin...?
 
Tsemppiä siirtoon orkidea! Blasto vielä! Ainakin puitteet on kohillaan. Jes! Gonapeptyl auttaa kiinnittymisessä. Mä olen saanut sen aina ja aina on kiinnittynytkin. Se laitetaan alkion ollessa kuuden päivän ikäinen jolloin on oiva aika kiinnittyä. Tsemppiä siirtoon!! Peukut on pystyssä!
 
Takaisin
Top