Kissankulta
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tsemppiä punktioon Liljatar ja Seesam!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi ensikäynti menemme Helsingiin.Mitä tapahtuu silloin?
Kiitos MuuMuu.Kyllä,munulla on .Omalääköri sanoi,lähetänyt viime vikkolla ja sanoi noin asti 02..18 pitää saan aika Helsingille,hoito sen jälkeen minun kaupungissa.Vain kysyn mitä on Helsingissa ja keneltä riipppu hoito aloitamineen?Kiitos.En kysyy ennä
Moi, taas tulee vähän omaa napaa. Eli kävin siirrossa 15.11. Siirrettiin 1x4päiväinen. Sain ohjeen testata viime to/pe. Mulla on ihan kamala pelko negasta ja jätin teataamatta silloin. Pe-la yönä heräsin kamalaan kipuun alavatsassa. Olin aivan hikimärkä ja hetken jo ajattelin, että tulee päivystysreissu. No, tämä meni ohi yhtä nopeaa kun oli alkanutkin.
La & su tuli hiukan tuhruvuotoa pyyhittäessä. Eilen aamulla paperiin ihan vähän punaista ja illalla ruskeaa. (Sorry yksityiskohtainen kuvaus)
Nyt sitten äsken ajattalin testata kun huomenna on reissuun lähtö. Viikkonäytölliseen pamahti raskaana 2-3 ja liuskatestiin vähän kontrolliviivaa hailakampi viiva.
En nyt osaa oikein iloita kun on tuota vuotoa ja kipua. Voiko se tosiaan olla normaalia? Taustalla tosiaan yksi ihan alun km vuosia sitten.
Mitkä viikot mulla nyt on kun siirto on tehty tosiaan 15.11 ja kyytiin tuli 4-päiväinen?