IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Inkseri siirtopäivä on sulla 2+4. Eli siitä kun lasketaan eteenpäin. Onnea plussasta! Toivottavasti kaikki hyvin!vuodot ja kouristelut on normaalia myöskin mut ehkä oman mielenrauhan vuoksi olisi yhteydessä omaan hoitopaikkaan.

Tänään kävin uässä. Ja siellä se viuhtoi menemään! Oli kasvanut tosi hyvin, 3 päivää isompi ku oikeat viikot on. Hyvältä näyttää ja pakko se on alkaa uskomaan että hyvin tässä käy. :)
 
Inkseri onnea plussasta! Mullakin on ollut tuota tuhruvuoroa useammin viikonkin on/off-meiningillä. Ja monilla on juuri niihin aikoihin kun menkkojen pitäisi alkaa esim vielä rv8-9. Nyt alkaa helpottamaan tuo onneksi. Kyllä se niin vaikuttaa stressitasoihin. Viikot sulla juuri noin kun blanca jo sanoikin.

Blanca hienoa, hyviä uutisia!

Tsemppiä liljatar punktioon ja muillekin omiin piinaaviin hetkiinsä!

Meillä on ylihuomenna nt-ultra, toivottavasti siellä kaikki hyvin ja sitten voi jo vähän yrittää nauttiakin.
 
Inkseri mulla oli n.viikko ennen varhaisultraa aivan jäätävä kipukohtaus keskellä yötä. Koko alavatsaa kouristi ja vihloi niin, että taju meinasi mennä. Hiki päässä vessan lattialla itkin. Pääsin ihan parin päivän sisällä tarkistus ultraan, missä kaikki ok. Lääkäri epäili, että ois nestekysta puhjennut munasarjasta. Niitä kun kuulemma tulee helposti hoitojen yhteydessä, jos yhtään on taipumusta.
Soita vaikka hoitopaikkaan, naikkarilla ainakin ottivat tosissaan noin voimakkaan kipukohtauksen.
 
Onnea Inkseri plussasta. :-)

Sulla siirto siis 15.11 ja mulla 13.11.
Sulle siirrettiin nelipäivänen ja mulle viispäivänen, eli tuut mua 3päivää jälessä, eli sulla viikot 5+3. Toivotaan, että tuhrut loppuu ja kaikki menee hyvin. Joillakin tuo tuhru saattaa jatkua pitkäänkin ja raskaus sujuu silti normaalisti. Voi ajoittua oletettujen menkkojen ajankohtaan, niin kun joku mainittikin.

Joko oot varannu uä-aikaa?
Mulla se on ens viikolla torstaina, yritän kestää sinne tässä jännityksessä.

Maleen 5+6
 
Vilpittömästi onnea nyt kaikille plussanneille ja piinailijoulle myös.

Törkeä omanapailu: Täällä ei päästä nyt sit punktioon, koska oikealla kasvaa VAIN yksi munasolu (isoin, tuubaton puoli) ja vasemmalla vähän pienempi, sielläkin vain yksi. Ylihuomenna nyt sittenkin inseminaatio, mutta ei tästä mitään tule. Tuskinpa vasen edes ovuloituu, koska tottakai oikealla on se isompi, joka tahtiis lähteä, muttei pääse.

Näillä näkymin jatketaan vkolla 5 hoitoja (toki riippuu menkoista, yksi välikierto siis tulossa), jos sillon jotain vastetta ees saisi. Töissä ei kiinnosta istua yhtään, ja suoraansanottuna vituttaa enemmän, kuin sitä kuuluisaa oravaa. Itkettää, harmittaa ja ärsyttää. MIKSI oman kehon pitää pettää näin?

Anteeksi purnaus, harmittaa, kun ei ole ketään, kelle puhua, ja sitten nää pahat olot joutuu mies vastaanottamaan kiukutteluna meikäläisen osalta :'( :(
 
Inkseri, onnea plussasta! Toivottavasti tuo tuhruttelu ja kipu olisi vain normaalia alkua!

Juuri täällä itsekin mietin noita viikkojen laskemisia "tulevan varalle", niin sainkin sopivasti vastauksen. Myös mietin että milloin olette uskaltaneet siirron jälkeen testata ekan kerran? Tai millon ois mitään järkeviä mahkuja mitään näkyä? Meillä kans oli 4-päiväinen alkio mikä siirrettiin.

Kovin on positiivinen mieli ja odotukset korkealla, mutta toisaalta pelko siitä, että odotan liikoja ja pian taas rymistään sitten alas pilvilinnoista...
 
Jopsukka, ei mullakaan ollu oikeestaan mitään oireita ja saalista tuli kuitenki! Että ei se oireettomuus aina kerro mitään. :)

Kotimatkalla punktiosta. Meni kohtuu kivuttomasti, puudutus sattui tietenki vähän ja eka punktiopisto, mut sitte alko lääkkeet vaikuttaa kunnolla eikä lopussa ollu mitään ongelmaa.

5 vauvamunaa oli saalis. Ei se varmaan parempi olis tolla alkumäärällä (7) voinu ollakaan. Mut jospa laatu korvais määrän. Siirto vasta perjantaina jonku aikatauluongelman vuoksi. Aika neutraali olo, ehkä enemmän pessimistinen entä optimistinen.
 
Maleen77: Juu, tänään varasin ultran. Se on ti 19.12. Hoitaja laski et tänään olis 5+2, vaikka itse sain 5+3. No, pääasia että kaikki olisi ok.
Kiva kun ollaan lähes samoilla päivillä liikkeellä :)
 
JuupasJaapas mulla ei oo kyllä mitää kummempia jopa vähän pelkää että mitä jos mikään ei kasva siellä :o tänää on ollu normaalia runsaampi vv ja no alavatsaa välillä sattuu mutta eipä kai normaalia enempää. :/

Inkseri onnea, toivotaan että pysyy matkassa loppuun asti<3

Blanca jee hyvä! Onnea hyvistä ultrakuulumisista<3

Vastavirrassa tsemppiä ultraan :)

MuuMuu pahoittelut :’( tosi ikävää että ette päässyt siirtoon ja varmasti turhauttavaa taas odotella :( onneksi täällä voi purkaa, tsemppiä kuitenkin inssin ja voimia odotuksen kanssa<3

Kissankulta mulla on kans sellanennolo et haluis uskoo ja olla positiivinen mut vähän pelottaa et miten kovaa tulee sit alas jos epäonnistuu :/

Liljatar Vau hyvä että kuitenkin 5 tuli! Toivotaan että kaikki hedelmöittyy ja saatte siitä hyvän Alkion siirtoon ja pakkaseen lisää pahan päivän varalle :)

Huh oispa jo se ultra! Niin haluisin tietää että mitä siellä tapahtuu tuolla munasarjoissa :D Mul jotenkin pelottaa että voiko synarela olla toimimatta ja keho alkaa ovuloimaan tms mut eihän se varmaa voi jos se on ollu nollatilassa? :D kamalan stressaavaa tää odottelu, mutta enää 3 yötä ultraan ja onneksi huomenna vapaa nii saa levätä :)

Jopsukka
 
Voi jumankauta, mä onnistuin sit hieman mokaan tuon yksinkertaisen Ovitrellen kynäpistoksen... Vedin piikin liian aikaisin pois eikä lukema ollut nollassa. Tuikkasin samantien uudelleen piikin nahkaan, mut tippa-pari meni ulkopuolelle. Nyt vähän hermostuttaa, et mahtaako vaikuttaa irtoamiseen. Huomenna ei varmaan pyhäpäivän takia saa ketään kiinnikään. :sad001
 
Seesam mulle ovat klinikalta rauhoitelleet, että noissa on aina vähän marginaalia. Tuhrasin itse joskus jarrupiikin kanssa ja hädissäni soitin klinikalle seuraavana päivänä, niin sanoivat ettei haittaa vaikka pari tippaa menee huti.
 
Seesam ja joskus sitä lääkettä voi tulla iholleki pistoaukosta, kun neulan vetäisee pois! Älä huoli, kyllä se varmasti tehtävänsä hoitaa! <3
 
Takaisin
Top