IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
DB teillä raskas tie takana, toivon suuresti teille paljon onnea ja onnistumista ensi IVF kiertoon<3

Seesam hienoa että siirto meni hyvin, nyt vaan super paljon tsemppiä piinaviikkoihin!<3

Liljatar ja ninouk myös onnea siirrosta ja paljon tsemppiä piinaviikkoihin!<3 nyt vaan paljon joululahjaksi plussia +++

Kissankulta sulla on jännät hetket menossa, toivon että sieltä se viiva tulisi!! ;)

Hulbertiina tsemppiä piinailuun :)

Joo Mä olin tosiaan ymmärtänyt ihan väärin miten synarela annokset lasketaan ja käytin purkin vikaan tippaan asti, sen takia tänää vähä itkuisia hetkiä lääkärillä. Onneksi lääkäri oli ihana ja lohdutteli että yleensä sitä lääkettä on kyllä siellä Ihan riittävästi :)

Meillä oli siis ultra tänään ja hienosti oli synarela ja gonal vaikuttanut limakalvo oli 13,7 ja oikealla oli noin 10 mulasolua 12-13mm ja vasemmalla yksi isompi 19mm ja 4 pienempää 9-10mm mutta kaiken kaikkiaan lääkäri oli tyytyväinen :)

Meillä olisi keskiviikkona punktio ja siirto joko pe tai ma, JÄNNITTÄÄÄÄ!

Mahakivut vaan jatkuu mutta panadolia saa kuulemma noukkia kipuun, nyt vaan pari päivää piikkejä ja synarela ja sit h hetki käsillä ;)

Jopsukka
 
Ja kyllä nää on niin piinapäiviä. Ensimmäinen aamu, ja oon jo tyyliin valmis marssimaan apteekkiin testien ostoon :D

Mulla taas on olo, että kun en eilen voinut siirron jälkeen maata loppu päivää sohvalla, alkio on jo tullu ulos. En ees tiiä onko se mahollista, mut silti. Eli piinaa on :(
 
Onnea kaikille kyytiläisen mukaan saaneille ja toivotaan, että tarraavat kiinni!
Kiva kun täällä on taas useampi piinailija.

DB
Meillä toisessa (2016) ICSIssä kävi sama homma, 1 tuoresiirto siitä, ei raskautta. Pakasteeseen jäi muistaakseni 1. PASsia ei kuitenkaan voitu tehä ku alkio ei selvinnyt pakasteesta. Se oli todella raskas kokemus. Oli odottanu siirtoa ja sitten klinikalta ilmoitetaan ettei oo mitään siirrettävää. Yksityinen klinikka kaiken lisäksi lähetti yli 800euron laskun hoidosta, vaikkei siirtoon edes päästy. :-(.

Nyt kuitenkin viidennen icsin tuoresiirrosta (2blastoa) raskaana 6+2. Että toivoa kuitenkin on siitä, että hoidot voi onnistua. :) Tässä hoitokierrossa muutama asia meni pieleen, mutta oliko se sitten kuitenkin vaan hyvä asia. :)

Ens viikolla ultra, jossa selviää onko masussa 1 vai 2....

Maleen
Kiitos tsempistä, me ollaan julkisella hoidoissa ja jos näistä julkisen hoidoista ei tulosta synny niin sitten jatketaan elämää kolmihenkisenä perheenä.
Ihanaa, että olette saaneet plussan, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka <3 ja jospa siellä masussa oliskin kaksi!
 
Mulla taas on olo, että kun en eilen voinut siirron jälkeen maata loppu päivää sohvalla, alkio on jo tullu ulos. En ees tiiä onko se mahollista, mut silti. Eli piinaa on :(

Tämän onnistunut siirto (neljäs) oli ensimmäinen, jota ei tehty vapaapäivänä. Kiiruhdin siirrosta suoraan töihin iltavuoroon. Elin aivan täysin normaalisti jaksmatta enää miettiä mitä voin tehdä ja mitä en. Tsemppiä piinailuun!
 
Jopsukka,Tsemppiä punktioon.Onks sulla irrotukseen Ovitrelle?Taisitte olla Naistenklinikkalla hoidoissa oliko niin?Meillä vasta suunnitteluaika helmikuussa.
 
Ninuok kiitos :) kauhulla jo odotan että miten piinaavaa siitä tuleekaan ;)

Liljatar tsemppiä!

Heitsu joo ovitrelle on irroitukseen ja Naistenklinikalla ollaan. On musta ihan huikeita hoitajia ja lääkäreitä siellä ainakin omalle kohdalle osunut :) Tsemppiä odotukseen kyllä se aika yllättävän nopeasti menee loppujen lopuksi :)

Jopsukka
 
Multa kanssa iso peukku naistenklinikalle. Lähes aina ollut sama tuttu ja turvallinen lääkäri, ja muutama hoitaja pyörinyt siinä kaverina. Tosi huolehtivia ja sympaattisia ovat kaikki olleet..
Ja hyvin on aina saatu aikoja, ja neuvoja puhelimessakin, välillä tyhmiinkin kysymyksiin.. :D
Siirrossa ollut lääkäri oli huikea! :)
Sanoi mulle että "toivottavasti tulet näytille sitten n.9 kuukauden päästä"

Oli kivasti sanottu, ja tuli mukavan toiveikas olo :)
 
Jopsukka, mulle tuli mieleen kun luin sun aiemman viestin, ettei sulle vaan olisi käynyt samoin kuin mulle, eli laskin kans väärin ne Synarela-annokset.. Mulla ei ihan ehtinyt purkki loppua, kun oli lääkäriaika, mutta siellä tuli siis selväksi että olin suihkinut ilmeisesti ponnekaasuja pari päivää.

Jännän eri lailla ohjeistavat kyllä, kun jokuhan täällä taisi kommentoida jotain että purkissa muutama ylimääräinen annos, mulle taas silloin heti ohjeistettiin että täytyy merkata ja laskea annokset tarkkaan, koska lääke tosiaan loppuu ja sen jälkeen tulee pelkkiä ponnekaasuja. :confused:

Liljatar, ei ehkä kannata sitä alkion laatua niin kovasti miettiä, meilläkään ei tosiaan ole koskaan mitään priimaa alkiot ollu, ja silti tästä kolmannesta siirrosta plussa tuli. En myöskään ole koskaan alkionsiirron jälkeen mitenkään erityisarovasti ollut, vaan elänyt ihan normaalisti. Toivotaan että teilläkin menee kaikki hyvin ja hurjasti tsemppiä piinapäiviin! :)

Tsemppiä kaikille muillekin hoidon eri vaiheisiin ja odottelijoille myös! :happy:
 
Mietin tuota Synarelan loppumista, et onko siinä läpinäkymätön purkki? Suprecurista näkee, paljonko on jäljellä (jos sitä muistaa katsoa :D ).

On ollut aika inhottava viikonloppu. Mun serkku, kenen kans oon paljon tekemisissä, on meillä käymässä ja raskaana. Ei tiedä meidän tilanteesta. En pysty olemaan aidosti iloinen hänen puolestaan, niin melkoista teeskentelyähän tää on. Onneks tää ”piina” loppuu huomenna. Onneks on ollu muitaki sukulaisia keneltä on saanut huomiota raskauteensa, niin ehkä se ei oo hoksannu mitään. En haluais teeskennellä iloa/olla välinpitämätön, mut pakko oman järjissä pysymisen takia. :(
 
Siis tämä on kyllä ihan kauheeta aikaa :D
Oon nyt lähes koko illan lueskellut kaikenlaisia vanhoja pas-keskusteluja, mittaillut lämpöä, ja heti aamusta oli jo (olevinaan) ilmestynyt ylimääräisiä näppyjä naamaan, ja nyt alkoi tuntua että rintoja sattuu/turvottaa..

Varmaan pp5 pissailen jo tikkuihin täällä.
Miten ihmeessä tän saisi pois mielestä :D
Onneks kohta on maanantai, ja pitää mennä töihin! :D
 
DB
Onnea teille seuraavaan hoitoon, jotta viimein onnistaisi. ❤
Liljatar:Itse oon pelännyt joka kerta tuota samaa, vaikka tiedänkin ettei se ole mahdollista. Tsemppiä sinulle.

Ninuok: Tuoreessa muistissa nuo piinapäivät ja myönnän testailin kyllä tosi aikaisten tässä viimisessä hoidossa.
5pvän ikäinen blasto siirrettiin ma, niin eka testin tein jo torstaina, vaikka tiesinkin ettei se voi näkyä niin aikaisten. :-) Lauantaina tuli sit haalee viiva testiin, tuilloin alkioiden ikä 10päivää.

Mutta piina jatkuu plussan jälkeenki..
Nyt piinataan ekaa ultraa....

Nyt toivottelen kovasti

Plussatuulia ketjuun +++++.. parempaa joululahjaa ei voi saaha.

Jopsukalle tsemppii punktioon! Toivotaan loistavaa saalista.

Maleen
 
Huomenta! Törkeästi nyt vain omanapailen.
Marraskuun alkupuolella oli punktio josta saaliina oli 17 munasolua. Niistä 13 hedelmöitty ja lopulta 6 pakastettiin. Tuoresiirtoa ei tehty ja joulun takia 1.PAS tehdään näillä näkymin tammikuussa. Täällä siis odotellaan jo kovasti tammikuuta :) ja toivotaan tietysti että kaikki menee hyvin ja on jotain sirrettävää. Pakollinen tauko tuli ihan tarpeeseen vaikka ensin olinkin pettynyt kun tuoresiirtoon ei päästy. Nyt ei kuitenkaan oo muutamaan viikkoon tarvinnu pistää mitään eikä kytätä kellookaan :D Melko rentouttavaa. Menkkoja odottelen, tänään kp28 vaan ei oo minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvistä menkoista saati sitten ylläriluomuplussasta.
 
Mimosa joo meille sanottiin että on ylimäärästä ja että voi käyttää purkin jopa loppuun asti. Varsinki ku maku maistuu suussa nii sillon jotain lääkettään siinä on, mut mulla onneks kaikki hyvin vaikka käytin purkin viimeiseen pisaraan asti :D

Liljatar ei siitä purkista nää et paljon on ja se itse purkki on jo painava et silleenkään ei oikeen erota et onko jäljellä :/ inhottava tilanne siellä, paljon tsemppiä ja toivottavasti kohta teillä on se raskaus siellä huomionkohteena<3

Ninuok apua voin vaan kuvitella sen piinan määrää, kauhulla odotan omaa, tsemppiä sinne! Työt kyllä vie hyvin asioita mielestä :)

Maleen kiitos tsempeistä<3

Anannaa tsemppiä! :)

Vika päivä gonal piikityksiä tänää ja huomenna olis irrotukseen ovitrelle :)

Onko kellään kokemusta miten paljon aiemmin voi / kannattaa ottaa ovitrelle jääkaapista että ei tuntuis ihan kauheen epämukavalta pisto kun on kylmää?

Jopsukka
 
Takaisin
Top