IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rankkisankkis minäkin täältä tsemppaan, koita jaksaa ultraan saakka, kun siinä sitten näkee varmasti mikä tilanne. En edes osaa kuvitella kuinka piinaavaa tuo aika on, kun ei itselle ole plussaa vielä suotu.. voimia!

Liljatar ehkä nyt laatu ennen määrää, toivotaan parasta! Ja saattaahan sinne vielä pari follia kiriä mukaan:)

Seesam mulla oli joo punktio nyt maanantaina, mutta tuoresiirtoon ei mennä vaan kaikki menee torstaina pakkaseen. Joulun takia täytyy tammikuuhun asti jaksaa odottaa siirtoa sitten. Tai siis toivotaan nyt ensin että sinne pakkaseen edes jotain saadaan:shy:
 
Rankkisankkis, voimia hirmuisesti epävarmuuteen. Se odottelu on kyllä niin raastavan kuluttavaa:sad001 Kerron oman kokemukseni "luotettavasta digitestistä" Mulla oli kesällä vähön outo kierto ja muutamaa päivää ennen menkkoja tein kaapissa makoilleen digitestin ja tulokseksi sain raskaana 2-3. Tietenkin ensin tärisin vessassa, että ei voi olla totta, oonko luomuna raskaana!!! Sitte mies haki pc-tikun ja hah, vitivalkoinen liuska:arghh: Otti kyllä hetken aikaa rankasti päähän!!! Miten digi voi näyttää noin pahasti pielee!? Nettiä lueskellessani sen ei pitäisi olla mahdollista, mutta näin vaan kävi. Eli, ei nekään ihan 100% ole, ja vielä sekin, ettei virtsaan kaikilla erity hcg:tä ku vain vähän. Luottaisin kyllä huomattavasti enemmän siihen veritestiin❤
 
Kookos, meillä oli nyt pitkällä kaavalla hoidot, kun ekalla kerralla oli lyhyt. Myös nyt ehdin pistämään pidempään eli soluilla oli aikaa kypsyä paremmin. Eilen kuitenkin labrasta soittivat, että vain neljä solua niistä yhdeksästä kerätystä oli ylipäänsä kypsiä ja kolme on hedelmöittynyt. Yksi icsi:llä ja kaksi ivf:llä. Nyt armoton jännitys päällä, että selviääkö nuo perjantaihin saakka. :dead:

Rankkisankkis, tsemppiä jännitykseen! <3 minäkin tahdon uskoa, että tuo testi vaan sekoili, eikä todellisuudessa siellä ois mitään hätää!
 
Toinen ultra takana ja ei nyt oikein hyvältä näytä. :sad001 Limis 6 mm eli se ei vaikuta hullummalta, mutta follikkeleista ainoastaan yksi 12 mm ja yksi 9-10 mm. Pienempiä oli kans (2kpl 7-8 mm ja 5 alle 6 mm). Nyt Menopur isolla 300 Ui:n annostuksella. Voi olla, että punktio on vasta ens viikon lopulla tai että sitä ei tehdä ollenkaan. Jos on alle kolme isompaa, niin ilmeisesti vaihtuisi silloin inseminaatioon.
 
Kiitos tsempeistä kaikille. Päivä kerrallaan etiäpäin parasta toivoen.

Helen sinulla vasta hurja kokemus digistä on, huhhuh! Toivon, että omakin testi olisi sekoillut.

Bambi: toivottavasti saatte pakkaseen alkioita odottamaan siirtoa ja sitten pääsette jännäilemään :happy:

Kissankulta: tsemppiä sinulle jännäilyihin. Meillä tuli viimeksi neljä solua, joista kolme hedelmöittyi. Ei se määrä vaan laatu!

Seesam: toivottavasti solut lähtisivät nyt isommalla annoksella kasvamaan. Menopurista on itselläni hyviä kokemuksia. Sillä en kuitenkaan saanut soluja hirveää määrää, mutta ne olivat laadultaan "parempia".
 
Kiitos sympatioista. :Heartred Sain just tiedon, et ultraääni siirrettiin maanantaille. Nyt sitten vaan vedetään Menopuria niin maan perusteellisesti (viitenä iltana se 300 annos) ja toivotaan parasta. :smiley-angelic001

Tsemppiä Rankkisankkikselle myös! Toivon ja uskon, että digi näytti mitä sattuu ja että ultrassa olis kaikki ok. :Heartred
 
Kissankulta

Meille tehtiin kaksi ensimmäistä hoitoa pitkällä kaavalla ja loput kolme lyhyellä.
Lyhyt kaava meillä on toiminut paremmin kaikin puolin. Pitkällä kaavalla munasolujen laatu oli huonompi.

Seesam
Toivotaan että Menopur auttaa, minulle se on ollu paras lääke, muuhun en vaihtaisi.

Rankkisankkis: Sä oot mua siis viikon ja yhen päivän edellä, jos oikein laskin. Mulla nyt tasan 5vkoa

Maleen
 
Rankkisankkis, tsemppiä piinaavaan tilanteeseen!

Seesam, toivottavasti Menopur auttaa ja maanantaina ultrassa olisi hyvä tilanne!

Kissankulta, toivottavasti pääsette perjantaina siirtoon ja pakkaseenkin jäisi alkioita!

Bambi, meilläkin varmaan seuraava siirto vasta tammikuussa. Yritetään jos ensi kuussa onnistuisi, mutta riskinä on että joulu osuu juuri siirtopäivään. Täytyy nyt vaan odotella ja toivoa parasta.. :) Tsemppiä sullekkin odotteluun!
 
Seesam,Tsemppiä ja sympatiaa voi kökkö motä uutisia.
Rankkisankkis,Tsemppiä ja kökköä tommoset.Oliko sulla tulossa milloin ultra?
 
Heitsu ei vielä oikee tietoa mutta huomenna se selviää ;)

Liljatar mutta hyvö jos lääkäri oli tyytyväinen, ehkä ovat sitten parempia laadultaan :)

Seesam tsemppiä! Toivotaan että isompi annostus auttaisi, ehkä niitä kerkee vielä tulla :/

Inkseri pahoittelut mutta toivotaan vielä että olisi ihan muita oireita :/

MuuMuu tervetuloa ja toivon että teillä pikaisesti onnistuisi hoidoista pysyvä plussa, tsemppiä loppukiertoon, onko teillä lyhyt kierto?

JuupasJaapas luulen että maksimissaan päivillä siirtyisi hoito? En usko että kokonaan siirtävät :/ toivottavasti siellä alkaisi ne menkat (harvoin tällasta tulee täällä toivottua!) :)

Maleen tsemppiä sinne, toivottavasti saat pian mielenrauhan ja pääset nauttimaan raskaudesta ;)

Kissankulta toivotaan että selviävät perjantaihin ja pääsette siirtoon :)

Rankkissankkis tsemppiä!

Siis apuaaa HUOMENNA ultra, jännittää niin pirusti!!

Nyt on sellainen et onko kellään muulla kestänyt menkat synarelan ansiosta pidempään siis mulla on ollu yli viikon ja suht runsaat joka päivä!! :o

Jopsukka
 
Maleen joo, tänään mulla 6+1. Tuntuu, että plussauksesta olisi aikaa jo enemmän!

Heitsu, ultraan on viikko aikaa vielä. Odottamista on jäljellä vielä ennen kun tilanne on katsottu.
 
Rankkisankkis onko sun mahdollista aikaistaa ultraa? Mä sain aiemmin kun en jaksanut odottaa 7+5 viikolle asti. Ultrattiin 6+5 ja hyvin sydän näkyi siellä. Mietin jos oikein raastaa tilanne ni voisko sinne sinun hoitopaikkaan soittaa ja kysyä... ?
 
Blanca, kyllä sinne varmasti saisi mutta ensi viikko on itselläni niin hektinen. Kalenteri paukkuu ja repeää niin ei pysty siirtämään. Mietin jo tänään aamulla samaa, että jos olisi voinut aikaistaa. Olen kyllä itse jo enemmän sillä kannalla, että ihme jos uutiset ovat positiivisia. Lähinnä odottelen, että vuoto alkaa. Tässä on viikko aikaa katsella tapahtuuko mitään. Mieluusti pitkittää tuomiota ja toivoo spontaania vuotoa.

No joo, en nyt täysin luovuttanut oo, mutta näillä ajatuksilla tällä hetkellä.
 
Jopsukka,
Tsemppiä ultraan!
Mulla oli Suprecur ja menkat runsaammat ja kivuliaammat, ku normaalisti. Pituus oli suunnilleen sama. Eli kylläpä ne lääkkeet siihen voi vaikuttaa, ainaki tällä kokemuksella :)
 
Rankkisankkis niin raastavaa epätietoisuutta! :( Mä niiiiin toivon että kaikki olis hyvin ja saat hyviä uutisia! Mulla on myös olleet oireet tosi vähissä (toisin kuin edellisessä raskaudessa) ja se on ehkä vielä vaikeampaa kun ei ole edes niitä oireita joihin voisi hieman luottaa. Tsemppiä odotteluun!
 
05e2dc792de9ec5f258d3a6280fc9c10
Hei tytöt,tämä oli ennen leikausta.Lääkäri ei sano mitään,mutta minä pelkään.Onko jotanin huono?
 
Kyfi kaikki on ihan kunnossa tuossa perusverenkuvassa. Älä huoli. Ne jotka ovat punaisella ovat yli viitearvojen mutta kun katsoo niin ne ovat hyvin vähän joten se ei merkitse mitään. Erinomainen hemoglobiini sinulla on ainakin!
 
Takaisin
Top