Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyfi: Aikaa sinulla vielä onneksi on. Olen syntynyt -77. Me hakeuduimme näihin hoitoihin reilu 2vuotta sitten (tuolloin olin 38) ja vasta tämä viides ICSI toi meille plussan. Teillä on siis vielä mahdollisuus. :-) Tsemppiä ja toivotaan, että teillä ensimmäinen hoito johtaa raskauteen.
Liljatar: Toivotaan että munasolut ovat sitten hyvälaatuisia ja kaikki hedelmöittyvät. Ja tietenkin tulevaan ultraan ja punktioon tsemppiä sinulle!
Rankkisankkis: aika outoa, että olisi noin äkki laskenut. Mitkä viikot sulla on?
Sen huomasin itse, että toi viikkotesti vaatii sen, että pitää pidättää pitkään pissaa, että antaa oikeat viikot. Aamupissasta varmimmin saa tuloksen oikein.
Toisilla myöskin hcg erittyy huonommin virtsaan, jolloin raskaustestit voi pitkäänkin antaa vääriä tuloksia... Silloin verikoe on paras tapa varmistaa raskaus. Toisaalta kuitenkaan kohonnut hcg pitoisuus ei kerro sitä onko raskaus edennyt normaalisti. Onko sinulla vuotoa tai mahakipua? Milloin sulla ois ultra-aika? Siinä selviää parhaiten kaikki ja siksipä sitä itekki oottaa niin paljon. Siihen asti elää epävarmuudessa, että onko siellä mahassa mitään, löytyykö syke vai kaksi...
Epävarmana turvaudun raskaustesteihin, vaikka oon saanut jo plussan, niin silti on vaan pakko varmistaa... torstaina teen viikkonäytöllisen testin ja sitten noita halppistestejä viikottain ainakin ultraan asti. :-) Moni varmaan pitäisi hulluna jos tietäis... mutta jossain määrin testaaminen rauhoittaa mieltä, vaikka ei ne tulokset kerrokkaan, että raskaus olisi edenny normaalisti...,
Maleen
Kiitos BlueBaby, yksi keskenmeno tälle syksylle olisi riittänyt. Pidän toivoa vielä vähän yllä, että tämän päivän testi olisi ollut virheellinen.