IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiki: meidän lähete kirjoitettiin viikko sitten ja tänään tuli kirje postissa että päästään 13.2.2018 ensikäynnille.

Heitsu: mun ei tarvitse käydä labroissa. Milloin sulta on otettu viimeksi labrat? Amh, fsh ym..
Amh ja fsh ei ole koskaan otettu. Estrogeeni verikokeita on otettu tänä vuonna ja kilpparikokeita plus muita yleisiä kokeita niistä on jo tovi aikaa.
 
Kyfi: En tiedä miten nopeasti posti kulkee, mutta meille tuli kirje viikossa. Toivottavasti sinullekin pian :) Julkisella puolella ollaan joo. Kymenlaaksossa asun ja icsi hoidot tehdään Helsingissä naikkarilla. AMH arvo mulla on 2.4.

Hyvää.Lääkäri sanoi että ei ole jono ja saan aika 02.18.Hyvää juttu.
 
Kiitos kaikille onnitteluista - onnea aina tarvitaan! :)

Blanca joo olin ihan onnessani kun klinikkakäynnin jälkeen näin ensin sun viestin ja sitten raapustin omani! :) Oli se vaan jotenkin niin älyttömän koskettavaa nähdä se pikkuruinen "olio" siellä sinnikkäästi sykkiessä. ❤
 
Hei kamut, oliko täällä ketään Taysissa hoidossa olevaa tai ollutta? Mitenköhän on, kuuluuko hedelmöityshoidoissa oleville raskauden alettua varhaisultra tuolla Taysissa? Vai pitääkö itse hankkiutua yksityiselle halutessaan varhaisultraan...?
 
Kävin tänään ottamassa hcg:n ja huomenna saan tuloksen. Minulla on pelko / aavistus siitä ettei hcg nouse kunnolla :sad001 Minkälaisia arvoja teillä on ollut, jos joku on ottanut hcg:n 5+ viikolla? Viitearvo on suuri, mutta ehkä pystyn kuitenkin tulkitsemaan liian matalalta kuulostavaa arvoa tuloksesta. Tiedän, että järkevämpää on seurata nousua, mutta joo... jokin hätäratkaisu tiedonjanoon nyt tämänkin labran ottaminen.
 
Rankkisankkis, vertailuarvot muilta on tosi hazardia, niinku sanoit hajontaa on. Mulla oli 4+4 hcg 1250, mikä oli henkilökohtainen ennätys. Kahdessa kehnosti päättyneessä raskaudessa oli alempia, mutta alemmillakin luvuilla tulee normaaleja raskauksia.
 
Mä just viime kerralla kysyin samaa mun lääkäriltä. Sanoi että raskauksia on viety onnistuneesti loppuun ensiarvoilla 30-1500. Eli tosiaan hajonta on äärettömän suuri. Mulla kun oli matala hcg kahdessa ekassa jotka ei päätynyt hyvin niin lähtöarvo oli toisessa 19 ja toisessa 38. otettu pp11. Molemmissa myös tuli tiputtelua. Nyt tässä onnistuneessa 380 pp11.
 
Hei kamut, oliko täällä ketään Taysissa hoidossa olevaa tai ollutta? Mitenköhän on, kuuluuko hedelmöityshoidoissa oleville raskauden alettua varhaisultra tuolla Taysissa? Vai pitääkö itse hankkiutua yksityiselle halutessaan varhaisultraan...?

Neuvolan kautta oon päässy Hatanpäälle myös varhaisultraan (sama paikka missä np- ja rakenne-uä:t tehdään), tosin mulla vasta yksityisen hoidoissa tullu ne plussat..
(edit) Taitaa olla vielä vuoden loppuun eri laitoksia Tays ja Hatanpää, yhdistyy ensvuoden alusta ja hinta nousee samaks.. nyt kai Taysissa vielä 2-3e halvempi.
 
Muokattu viimeksi:
Neuvolan kautta oon päässy Hatanpäälle myös varhaisultraan (sama paikka missä np- ja rakenne-uä:t tehdään), tosin mulla vasta yksityisen hoidoissa tullu ne plussat..
(edit) Taitaa olla vielä vuoden loppuun eri laitoksia Tays ja Hatanpää, yhdistyy ensvuoden alusta ja hinta nousee samaks.. nyt kai Taysissa vielä 2-3e halvempi.

En ole tamperelainen niin meillä ns. normiultrat tehdään terkkarissa ja niskapoimu- ja rakenneultraan mennään yksityiselle lähetteellä/maksusitoumuksella.
Huomenna se selviää kun soitan polille. :)
 
Liljatar hyvä että siellä oli kaikki niinkuin pitääkin, tsemppiä piikittelyyn! :)

Maleen super isot onnittelut ja nyt koita rentoutua koska kuitenkaan mihinkään et voi vaikuttaa, ja paljon tsemppiä odotukseen<3

Bambi tsemppiä punktioon :)

Seesam tsemppiä sinne! Mullakaan ei synarelasta oo kyllä mitää kummempaa tullu :o

Blanca onneksi olkoon hyvistä ultra uutisista ja tsemppiä sinne loppu odotukseen :)

Kyfi hyvä että meni hyvin laproskopia ja tsemppiä palautumiseen sinne :)

Herukka hyvä että aika tuli! Sit vaa laskeskelee päiviä ;)

Bluebaby onnea hyvistä ultra kuulumisista<3

Huh monta päivää menny ettei oo kerenny lukee kun tää viikko on ollu töissä ihan täyttä hulinaa koko viikko :D
Mulla ei tosiaan tosta synarelasta oo kyllä mitää oireita oikeestaa, Ainoo et välil huimannu vähä enemmän mut en tiedä liittyykö edes tohon :o

Torstaina olis aika naistenklinikalle ja sillon ilmeisesti ultra ja ohjeistetaan pistoksien aloittaminen, vähän alkaa jo jännittää et nyt se hoito oikeesti alkaa, iiks! Jännää mutta ihanaa vihdoin!! :)

Jopsukka
 
Jännää Jopsukka! Ja kiitos onnitteluista :)

Mun täytyy nyt tähän keventää, kun kaiken tän raskauspahoinvoinnin keskellä oon alkanut repeilee miehen reaktiosta mun ilmavaivoihin! :p Siis ei mulla ennen juurikaan ole moisia ollut, mutta nyt niitä tulee kaiun kanssa. Juuri sattui mies kysäisee jotain tärkeetä asiaa niin multa pääsi yhtäkkiä kamala pöräys just kun meinasin vastata! Mies sanoi siihen et "joo - antaa olla, paremmalla ajalla sitte" :cheers
 
Liljatar hyvä että siellä oli kaikki niinkuin pitääkin, tsemppiä piikittelyyn! :)

Maleen super isot onnittelut ja nyt koita rentoutua koska kuitenkaan mihinkään et voi vaikuttaa, ja paljon tsemppiä odotukseen<3

Bambi tsemppiä punktioon :)

Seesam tsemppiä sinne! Mullakaan ei synarelasta oo kyllä mitää kummempaa tullu :eek:

Blanca onneksi olkoon hyvistä ultra uutisista ja tsemppiä sinne loppu odotukseen :)

Kyfi hyvä että meni hyvin laproskopia ja tsemppiä palautumiseen sinne :)

Herukka hyvä että aika tuli! Sit vaa laskeskelee päiviä ;)

Bluebaby onnea hyvistä ultra kuulumisista<3

Huh monta päivää menny ettei oo kerenny lukee kun tää viikko on ollu töissä ihan täyttä hulinaa koko viikko :D
Mulla ei tosiaan tosta synarelasta oo kyllä mitää oireita oikeestaa, Ainoo et välil huimannu vähä enemmän mut en tiedä liittyykö edes tohon :eek:

Torstaina olis aika naistenklinikalle ja sillon ilmeisesti ultra ja ohjeistetaan pistoksien aloittaminen, vähän alkaa jo jännittää et nyt se hoito oikeesti alkaa, iiks! Jännää mutta ihanaa vihdoin!! :)

Jopsukka
Mitä pistoksia nuo Naistenklinikka käyttää?Samoija kuin inseminaatioissa siis Gonal-F?
 
Takaisin
Top