Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Amh ja fsh ei ole koskaan otettu. Estrogeeni verikokeita on otettu tänä vuonna ja kilpparikokeita plus muita yleisiä kokeita niistä on jo tovi aikaa.Kiki: meidän lähete kirjoitettiin viikko sitten ja tänään tuli kirje postissa että päästään 13.2.2018 ensikäynnille.
Heitsu: mun ei tarvitse käydä labroissa. Milloin sulta on otettu viimeksi labrat? Amh, fsh ym..
Kyfi: En tiedä miten nopeasti posti kulkee, mutta meille tuli kirje viikossa. Toivottavasti sinullekin pian :) Julkisella puolella ollaan joo. Kymenlaaksossa asun ja icsi hoidot tehdään Helsingissä naikkarilla. AMH arvo mulla on 2.4.
MiuMau79 kyllä kuuluu, se varataan samalla kun soittelet testin tulosta polille. :) Onnea plussasta!
Hei kamut, oliko täällä ketään Taysissa hoidossa olevaa tai ollutta? Mitenköhän on, kuuluuko hedelmöityshoidoissa oleville raskauden alettua varhaisultra tuolla Taysissa? Vai pitääkö itse hankkiutua yksityiselle halutessaan varhaisultraan...?
Neuvolan kautta oon päässy Hatanpäälle myös varhaisultraan (sama paikka missä np- ja rakenne-uä:t tehdään), tosin mulla vasta yksityisen hoidoissa tullu ne plussat..
(edit) Taitaa olla vielä vuoden loppuun eri laitoksia Tays ja Hatanpää, yhdistyy ensvuoden alusta ja hinta nousee samaks.. nyt kai Taysissa vielä 2-3e halvempi.
Mitä pistoksia nuo Naistenklinikka käyttää?Samoija kuin inseminaatioissa siis Gonal-F?Liljatar hyvä että siellä oli kaikki niinkuin pitääkin, tsemppiä piikittelyyn! :)
Maleen super isot onnittelut ja nyt koita rentoutua koska kuitenkaan mihinkään et voi vaikuttaa, ja paljon tsemppiä odotukseen
Bambi tsemppiä punktioon :)
Seesam tsemppiä sinne! Mullakaan ei synarelasta oo kyllä mitää kummempaa tullu
Blanca onneksi olkoon hyvistä ultra uutisista ja tsemppiä sinne loppu odotukseen :)
Kyfi hyvä että meni hyvin laproskopia ja tsemppiä palautumiseen sinne :)
Herukka hyvä että aika tuli! Sit vaa laskeskelee päiviä
Bluebaby onnea hyvistä ultra kuulumisista
Huh monta päivää menny ettei oo kerenny lukee kun tää viikko on ollu töissä ihan täyttä hulinaa koko viikko :D
Mulla ei tosiaan tosta synarelasta oo kyllä mitää oireita oikeestaa, Ainoo et välil huimannu vähä enemmän mut en tiedä liittyykö edes tohon
Torstaina olis aika naistenklinikalle ja sillon ilmeisesti ultra ja ohjeistetaan pistoksien aloittaminen, vähän alkaa jo jännittää et nyt se hoito oikeesti alkaa, iiks! Jännää mutta ihanaa vihdoin!! :)
Jopsukka