IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille onnitteluista!

Ja Onnee Blancalle ja Bluebabylle ultriin.
Tuuttahan sitten kertomaan ultrakuulumisia! :-)

MiuMau
Meillä taitaa sitten olla lasketut ajat peräkkäisinä päivinä. Mulla on 1.8.18.

Eka ultran varaan kolmen viikon päähän.

Onnea kaikille hoitoihin ja plussia kehiin!

Maleen
 
Blanca ja Bluebaby tänne sitten heti kertomaan kuulumisia, voi että on jännää! Pidetään peukkuja että kaikki on mallillaan! <3
Maleen, juu taitaapi olla! Mä olen yrittänyt pinnistellä etten testaisi digillä ennen kuin maanantaina kun on virallinen testipäivä. Saas nyt nähdä maltanko... Jännittää ja pelottaa ihan kamalasti kun niin monta kertaa mennyt mönkään...
 
Voiko ensimmäisen stimulaatiopiikin jälkeen jo tulla tuntemuksia munasarjoihin?
Eilen siis pistin ekan, isolla annoksella 225iu ja nyt muka tuntuu jo jotain, ku oon tanssitunnilla liikkunu.. Kuvittelenkohan vain?
 
Nonniin. Nyt on Elonva pistetty. En päässyt MSD:n sivuilta kattomaan pistosvideota, kun jostain syystä se ei hyväksynyt paketin koodia, mut eipä tuo haitannut. Oli yllättävän helppoo, kun vaan seuras tarkasti ohjeita. Tää nyt sit tosiaan vaikuttaa viikon verran ja nyt voinee sitten kait alkaa odotteleen ihan oikeita sivuoireitakin, kun tuo Synarela ei kovin kummoisia aiheuttanut. Enää pari viikkoo punktioon ja siirtoon. Iiks.
 
Kiitos Kyfi onnitteluista.
Ollaan oltu Oulussa yksityisellä puolella Felisitaksessa (entinen Väestöliitto)

MiuMau: sitä vaan ihmettelen, että eikö sullekki tehty siirto ma 13.11?
Tuo testipäivä vaan niin eri, ku minulla 23.11 ja sinulla vasta 27.11? Että mikähän tuossakin on ideana.

Maleen
 
Maleen, juu pas tehtiin ma 13.11. Lääkäri ohjeisti että kahden viikon päästä testi. Mutta niin on joka siirrossa aiemminkin ohjeistettu, riippumatta alkion iästä... Näyttää vaihtelevan ohjeistukset eri klinikoiden kesken. Ite kuitenkin uskalsin testailla aikaisin koska tiesin että 6-päiväinen blasto siirrettiin. Voi ääh, kai sitä kuitenkin huomenna kurvaa apteekkiin... :eek:
 
Hei tytöt.Eilen oli minun laparoskopia.Mulla ei ollut mitään pahoinvointia tai muutakaan ja kävelinkin siellä osastolla siellä sun täällä, vessassa .Olen syönyt heti kun heräsiin,mutta en olen menyt vielä kakata.Vain pisata.Lääkäri sanoi ,että pääsen julkisella puollella Helsinki 3 kk jälkeen.Vain trandsferi ja punktio on Helsingissa,ultrani on tänne minun kapungissa.Ihan hyvää tämä.Munajohtimet poistettu.Mutta miksi laparoskopi ei ole jälkitarkastus?Tsempia ja voimia kaikille!
 
Kiva kuulla Blanca ihania uutisia. :-)

Mukava Kyfi kun kaikki meni hyvin. Mielenkiintoista, että 4 reikää, yleensähän laparoskopiassa tehdään 3. Sinun pitää kysyä sitä lääkäriltä.

Maleen
 
Hän luulisi ennen laparoskopi että minull myös on dermoidi kysta ja varma on siksi on 4 reijat.Onneksi ei oli dermoidi kysta.Hyvä myös että ei ole pitkä jono IVF hoito,koska AMH oli 1,4 nyt on 0,9.On vähän paha minun mielesta
 
Onnea hyvistä ultra- ym. uutisista.!

Mulla oli myös 4 reikää laparoskopian jälkeen, leikkauskertomuksesta ei kuitenkaan selviä, mitä välineitä mistäkin reijästä oli laitettu. Mutta täällä myös munasarjoissa oli kystia ja paljon irroteltiin kiinnikkeitä ja polteltiin pesäkkeitä.
Tuosta reilun vuoden päästä umpisuoli tulehtu ja leikattiin, siinä tehtiin vaan 3 reikää.

Ei se amh oo mikään lopullisen kiveen hakattu juttu, sehän voi vaihdella siten että myöhemmin arvo on taas parempikin. Raskauksia on hyvinkin alkanu tosi (mittaamattoman) matalilla <0,2 arvoillakin, oleellisempaa on solujen laatu.
 
Takaisin
Top