IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea Maleen! <3 ja ihanaa kuulla, että kaikilla ultrakuulumisetkin hyviä. Voikun itsekin pääsisi pian teidän raskautuneiden joukkoon. Sitä ennen vielä rämmitään muta pohjissa... aina välillä :(

Mulle tuli tänään postista hyviä uutisia. Meillä aika naikkarille helmikuussa, 13 päivä :) Jeeee!

Heitsu: Tuliko sulle jo aika?

Herukka luomukierto kp 21/30
 
20171124_103546.jpg Siellä mun 6+6 toukka vetää sydämen tahdissa lujaa :) Näillä viikoilla näkyi olevan 8mm pitkä ja kuulemma tosi hyvältä näyttää.

Ihanaa Blanca myös! ❤
 
Paljon onnea Maleen! <3 ja ihanaa kuulla, että kaikilla ultrakuulumisetkin hyviä. Voikun itsekin pääsisi pian teidän raskautuneiden joukkoon. Sitä ennen vielä rämmitään muta pohjissa... aina välillä :(

Mulle tuli tänään postista hyviä uutisia. Meillä aika naikkarille helmikuussa, 13 päivä :) Jeeee!

Heitsu: Tuliko sulle jo aika?

Herukka luomukierto kp 21/30
Joo viikko sitten tuli kirje.Meidän suunnittelu aika on 20.2.2018 kirjeessä kerrottiin ivf hoidosta ja että pitää käydä labroissa edeltävänä viikolla.Myös enemmäkseen käytössä pitkä kaava heillä.
 
Kiki: meidän lähete kirjoitettiin viikko sitten ja tänään tuli kirje postissa että päästään 13.2.2018 ensikäynnille.

Heitsu: mun ei tarvitse käydä labroissa. Milloin sulta on otettu viimeksi labrat? Amh, fsh ym..
 
Kyfi: En tiedä miten nopeasti posti kulkee, mutta meille tuli kirje viikossa. Toivottavasti sinullekin pian :) Julkisella puolella ollaan joo. Kymenlaaksossa asun ja icsi hoidot tehdään Helsingissä naikkarilla. AMH arvo mulla on 2.4.
 
Blue Baby ja Blanca: mahtavaa!
Maleen: mulla 14+4 nyt (ja oon vm. -78 itse). Ei meilläkään mies oikein oo osannu / uskaltanu iloita tästä samalla tavalla kuin ensimmäisestä plussauksesta (joka päättyi km 6+0). Mutta onneks on tämä foorumi, jossa saa uskomattoman ihanaa ja tärkeää vertaistukea niin onnistumisissa kuin epäonnistumisissakin!
 
Takaisin
Top