IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jopsukka, millon sulla on eka ultra? Melko samoissa mennään, mulla viides päivä menossa suihkutteluja ja eka ultra 22.11. :)

En muista monentena päivänä edellisessä suihkuttelussa ne muutamat oireet alko, mut nyt ei vielä juurikaan mitään ole ollut. Pää on ajoittain vähän kipeä, mut ollu aiemminki, ku hartiat on kunnon hieronnan tarpeessa! Viikonloppuna olin tosi väsyny, mut nyt taas ihan normaaliolo sen suhteen, ku oli normaalimittaiset yöunet viime yönä. Toivottavasti menkat alkais äkkiä, tänään kp 26, että ei alkamattomuuden takia pistoshoito peruuntuis!
 
Heh, mulla on liljatar eka ultra päivää ennen sua eli 21.11. :) Ihmettelin, kun mulla alkoi vuoto jo lauantaina eli kp 23, kun normaalisti on kierto ollut 26-28 päivää, mut se olikin näköjään jotain alkutiputtelua vaan, mikä loppui nopsaan. Eli menkkoja odotellaan täälläkin nyt alkuviikosta alkavaksi.
 
Maleen tsemppiä piinailuun :)

Heitsu tervetuloa mukaan, toivottavasti jonotusaika menee nopein ja pääsette pian hoitoihin :) itse myös Naistenklinikalla hoidossa ja meidät laitettiin 7.7 jonoon ja 8.11 oli suunnittelukäynti ja nyt eilen 12.11 aloitettiin ensimmäinen IVF hoitokierto, toivottavasti teillä menee yhtä putkeen :)

Liljatar mulla on 30.11 eka ultra ja sillon pitäis vissii saada ohjeet pistoksiin. Nyt tokapäivä suihkutteluja menossa. Muo kans pelottaa et mitä jos ne menkat ei nyt sit tuukkaan :/ mutta mulla pitäis alkaa ens viikon alussa, kerrankin toivon että tulis ajallaan :D

Jopsukka
 
Toi on kyllä niin kiva kun on jonkun kanssa samoihin aikoihin juttuja! Viimeksi taisi liljatar meillä olla. Nyt toivotaan että meitä onnistaa!
Mua tänään säikäytti oikealla. puolella sellanen muljahdus /repäisykipu. Heti tuli mieleen et Noniin. Tääkin on KU. Tai että jotain on pielessä. Puolitoista viikkoa pitäisi vielä odottaa ultraan. Kertokaa nyt kaikki mulle että kaikilla on ollut tollasia alkuraskaudessa ja kaikki meni kuitenkin hyvin![emoji4]
Rv 6+2
 
Blanca mulla ollut samanlaisia repäisykipuja juuri esim asentoa vaihtaessa, sellanen kunnon pistävä repäisy. Sitten menkkajuilintaa aaltoilevasti ja uutena oireena tänään piti juosta vessaan okselle! Sitä ennen tuli suuhun raudan maku ja sitten vietiin. Huh!
 
Mullakin on etovuus ja yökkäilyolo aina välillä. Ei koko aikaa. Rinnat on painavat ja välillä arat ja tulee aaltoilevasti sellasia kipuiluja niihin. Vuotoa ei onneksi ole ollut yhtään mitä edellisissä yrityksissä aina oli vähän. Ihana kuulla että sullakin bluebaby samanlaisia . Jospa kaikki olisikin hyvin. Rankkisankkis ootko tehnyt jo testiääää......? Jännääää!
 
Joo niin on mullakin rintatuntemuksia ollut koko ajan. Milloin vihloo milloin aristaa ja just kun tänä aamuna tuli taas sellanen "ei siellä mitään ole" -fiilis niin sain palkaksi hyvät kouraisut alavatsasta. Ja niin se yökkäys - kyllä mä vaan uskon että täällä masussa joku mini kasvaa. :) Mut miten sitä toisaalta jaksaa oottaa sen 11 päivää ekaan kurkistukseen!
 
Heips kaikille!
Viimeinkin pääseen piinailemaan ihan tosissaan. Kaksi viiden päivän ikäistä alkiota kävin hakemassa klinikalta kyytiin. Huomenna selviää jääkö alkioita vielä pakkaseenkin. Kaikki oli selvinnyt viikonlopun yli. ❤

Maleen
Maleen77, me ollaan sit jännäämässä samaan aikaan, minäkin sain tänään blaston (6-päiväisen) kyytiin ! :)
 
Täällä menossa pp11..ihmellistä kun oireet loppu tossa pp9..tänään jo luulin moneen otteeseen että menkat alkaa..kipu vasemalla munasarjan kohdalla aaltoileva..paleltaa ja ihme nippailua välillä vatsassa mutta ei mitään muita oireita tällä hetkellä..pitkät päivät on vielä edessä kun en testaaennen pp14 jos sinne asti pääsen. Onko muilla ollut minkälaisia oireita p11 eteenpäin? Tänään pidän kunnon fyysisen liiikuntatunnin..saapa nähdä miten käy.
 
Heitsulle tervetulotoivotukset ja piinailijoille tsemppipeukut! :)

Ja sitten... onko ihan normaalia, että menkat alko jo nyt? Keskiviikkona siis oli punktio ja tänään alkoi vuoto? On ihan menkkavuotoa. :s Tuoresiirtoahan ei tehty ja ilmeisesti PAS menee tammikuulle joulun takia :( Huomenna pitäisi tulla puhelua kuinka niiden 18 kerätyn munasolun on käynyt.
 
Aitoomaitseni, oletko tehnyt jo testiä? Mennään niin samassa tahdissa. Jännää! :)

Oireet on tärkeitä alussa jotta tuntee kehossaan jotakin tapahtuvan.

Meinasin testata herkällä, mutta ostinkin huomaamattani perustestin (25 herkkyys). Ihan kun olisin nähnyt haamun. Testasin aamupäivällä (pp 10). Virallisena testipäivänä sitten näkee, jännää!
 
Muokattu viimeksi:
Anannaa mulla alko myös menkat 6 pv ensimmäisen punktion jälkeen. Ei tosiaan ollut tyoresiirtoa eikä kukaan sitä mitenkään kovin erikoisena pitänyt. Ultrattiin sitten kp 10-11 mutta ei olleet munasarjat vielä palautuneet niin että olisi saatu siirtoa tehtyä vielä siihen kiertoon.

Tsemppiä piinapäiviin!

MW2B tiedätkö yhtään mitä psykologin käynniltä on odotettavissa?
 
Nyt on jumppa pidetty ja elämäni kauhein tunti..sykkeet hakkas 180 ja päässä heitti..en tiiä mistä johtu..voiko olla tästä tilanteesta kyse? En ole koskaan kokenut samanlaista oloa kuin äsken..edelleen tuo vasemmanpuolen munasarjassa painetta..vatsa on kuin jalkapallo..saapa nähdä miten käy. En ole uskaltanu vielä testata kun en kestä sitä suurta pettymystä taas...
 
Takaisin
Top