IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä viimeiseen asti toivoin Larissa, että soitto alkioista tulisi ja alkiot pääsisi pakkaseen, eikä menisi roskiin.

Voi kun voin ymmärtää nuo sun fiilikset, monen pettymyksen jälkeen kun on itse ollut samoissa tunteissa... Voimia sinulle kävipä miten kävi. ❤

Menopur on mulla toiminu paremmin, joskin puregonia ei oo kokeiltu, mutta kertaalleen kokeiltiin Gonal F:ää.
Joten siinä mielessä lääkkeen vaihdosta voi olla hyötyä, ainakin itsellä alkioiden laatu parani ja määräkin vähän lisääntyi.

Tässä hoidossa mulla menopur annos oli isompi kuin aikaisemmin ja mun analysoinnin mukaan isoimmat follit kerkesi tuhoutua ennen punktiota ja pienimmät jäi raaoiksi. Ne 6, jotka oli pe 11-12 mm on mun oletuksen mukaan ne joista saatiin kypsä solu. Hedelmöityksen tilannetta en vielä toki tiedä, että toivottavasti jokunen on edes hedelmöittynyt. Eli toki sillä punktion ajankohdallakin on merkitystä. Mä pelkäsin ettei siellä enää oo edes folleja, kun ovulaatio limaa tuli jo sunnuntaina ja maanantaina, vaikka pistin irrotuspiikin vasta ma illalla. Onneks noita keskikokoisia oli kuitenkin eniten ja ne saatiin talteen.

Maleen
 
Larissa,
Luulisi että soittavat tuloksesta oli hyviä eli huonoja uutisia. Että ei epätietoisuudessa tarvi olla! Se on yks pahimmista, mitä voi olla.
Kovasti tsemppiä, oli puhelun tulos mikä tahansa! [emoji173]️

On:
Aamulla alkoi Suprecur suihkuttelut eli nyt mennään n. kuukausi puhelimessa muistutukset noin 6h välein päällä! Psyykkinen jaksaminen on korjaantunu ok tasolle ja ehkä pieni toivon hitunenkin valaisee elämää. Mutta en pidättele hengitystä. :)
 
Omaa napaa taas
Kuudesta munasolusta kaikki oli hedelmöittyny, huomenna uusi soitto klinikalle, jotta tietää onko kaikki jatkaneet jakautumista normaalisti. Sit onkin viikonloppu jännittetävänä, että onko maanantaina yksikään selvinnyt blastokysteiksi. Piinaavaa tämä odottelukin on, kun ite ei voi vaikuttaa asiaan millään tavalla.
Maleen
 
Voi ei Larissa, miten kertakaikkisen epäreilua!! Tsemppiä jatkoon! Pidän peukkuja, että se seuraava hoitokierros sitten lopulta onnistuisi. Olisi kyllä todellakin ollut jo teidän vuoro...
 
Iltoja! Taaaas piti testata (dpt16 iltapissa) ja hiphei ollaan jo samoissa vahvuuksissa
20171109_203359.jpg
konttolliviivan kaa! En osaa muuta kuin iloita enää :) Sorry jos tämä vaan pahentaa joidenkin oloa, se ei ole missään tapauksessa tarkoitus. Mä vaan olen niin äimänkäkenä edelleen koska mahdottomasta tuli mahdollinen! ❤

Pahoitteluni Larissalle, tiedän niin hyvin miltä se tuntuu :( Mutta toivosta ei pidä koskaan luopua. ❤
 
Muokattu viimeksi:
Larissa pahoittelut :( en edes voi kuvitella miltä siellä tuntuu, mutta suuren voimahalin lähettäisin sinne<3

Liljatar tsemppiä! :)

Maleen tsemppiä piinaan! Pidän sormet ristissä että siellä olisi jaksanut blaatokysteiksi asti :)

Juupasjaapas jep aika hauska ”sattuma” kyllä :) mulle oli alustavasti suunnitteilla vko 50 punktio, ite laskeskelin et tod näk ma tai ti mutta tiedä sitten :) 30.11 on aika jossa ohjeistetaan pistosten aloitus ja ultrataan että onko kaikki menny niinku pitäis :)

Bluebaby onnea :)

Kävin tänään ostaa synarelan ja nyt jo alkaa jännittää sen ottaminen mutta su se alkaa!! :)

Jopsukka
 
Odotan minun laparoskopia.Onko joku teiltä ilman munajohdimet? [emoji9]
Minulta puuttuu nyt vasen munanjohdin. Silti toivon joka kuukausi ihmettä, että yksi johdin tekisi tehtävänsä. Realistisesti minulla on mahdollisuus vain IVF-raskauteen, koska en ole ikinä ollut raskaana ilman hoitoja ja olen jo niin vanha, että ikäkin on raskaaksi tulemisen este. Haluan silti toivoa!
Tsemppiä laparoskopian odotukseen ja siitä eteenpäin onnea hoitoihin!
 
Kiki, aloitimme yrittämään lasta kun olin 32-vuotias. Lapsi syntyi lopulta 10 vuoden jälkeen, olin täyttänyt 43.vuotta. Nyt siis 44, ja jos saan toisen lapsen - olen jo 45-vuotias. Onneksi lääkärini eivät ole olleet huolissaan, koska olen pitänyt itsestäni huolta, hyväkuntoinen jne.
 
BlueTerranova:
1.IVF tuoresiirto lyhyt kaava 05/2017, 6 munasolua-5 hedelmöittyi -nega. + 1.PAS 08/2017 - nega. Pakkanen tyhjä. 2.IVF tuoresiirto pitkä kaava 10/2017 8 munasolua, 3 hedelmöittyi - testipäivä 04.11.17. + 2 pakkaseen. 04.11.17 --plussa.

Larissa
1. IVF 6/2016 pitkä kaava, soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS 7.9. --> nega, pakkanen tyhjä
2. IVF 8/2017 pitkä kaava, vain 2 follia --> inssi --> nega
3. IVF 10/2017 lyhyt kaava, soluja 2 kpl

nennu90,
Icsi, lyhyt kaava. Tuore siirto 12.9.2016, nega, pakkanen tyhjä.
2. Icsi, 11.11 siirto. Nega. PAS 17.1.2017, 2 siirrettiin. Pakkanen tyhjä. Nega.
3. ICSI, pitkä kaava, puntio 25.4. Tuoresiirto 28.4. Nega. Pakkasessa 4.

Blanca 1.icsi 2/2017 lyhyt kaava 5 hedelmöittyi, 1 siirrettin, nega, pakkaseen ei mitään. 2.icsi 4/2017

liljatar 1. IVF, Pitkä kaava, punktio 25.4.2017, yksi priima siirettiin 27.4., 6hedelmöitty, mut vain kaksi heikompaa selvisi pakkaseen yhtä siirtoa varten; testattu nega 9. ja 11.5. PAS seuraavaan kiertoon, mikäli poli ei ole vielä kesäsululla. -&gt; PASia ei tehty, "kaksoset" ei selvinneet sulatuksesta. -&gt; 2. IVF syys-lokakuussa. -&gt; jonotusaika vihdoin ohi ja 8.11. alkaa 2. pitkän kaavan suihkuttelut ja 22.11. nollaultra.


MiuMau79. 1. IFV 5/17: tuoresiirto nega, pas nega. 2. IVF 9/17, tuoresiirto nega, 1. pas nega, 2.pas tulossa 11/17.

Jennie 1. ICSI 9/17, tuoresiirto 12.9.17, nega. Kaksi blastoa pakkasessa. Pas 12/17-1/18.

Katjusha 6. IVF (donor), 1. PAS tammikuussa 2018?

Seesam 1. IVF/ICSI 11-12/2017, pitkä kaava

Triana 1. IVF tulossa 2/18, lyhyt kaava

Suvetar 1. ivf 10/17, lyhyt kaava, 5 solua, joista 4 hedelmöittyi, 2-päiväinen siirrettiin 8.11. Pakkaseen 3. Testipäivä 20.11.

Kissankulta 1. IVF/ICSI lyhyt kaava 09/2017, punktio 29.9. vain kolme solua - ei päästy siirtoon asti. 2. IVF/ICSI pitkä kaava, sumut aloitettu 30.10., nollaultra 15.11.

Hulbertiina 1. ivf 09/16 lyhyt kaava, 2 alkiota, sekä tuoresiirto että pas nega. 2. ivf 06/17, lyhyt kaava, 2 alkiota, tuoresiirto plussa, keskeytetty lapsivesien menon vuoksi rv 21+2. Pas tulossa alkuvuonna 2018.

MW2B 1. IVF (donor) tulossa alkuvuodesta 2018

Juupasjaapas 1. IVF 11/17, pitkä kaava

Ronya
1. ICSI 9/17, lyhyt kaava. Saatiin 8munasolua, joista 5kypsiä. Neljä hedelmöittyi, tuoresiirto nega. Nyt 1. ICSI 1.PAS menossa pp6. Pakkasessa vielä 2 alkiota.

Jopsukka: Eka IVF 11/2017, pitkä kaava.


Plussanneet:

Kaakao luomuplussa 2. Ivf 1. Pas jälkeen, la 22.2.

Jennis
Sofiask 1.ivf 5/17+tuoresiirto nega. 1. Pas 8/17. La 3.5.
Nennu90
Helios 4. ICSI 09/16 lyhyt kaava (lahjasiittiöt), 7. PAS 12.9 , La 31.5.18
Helen 79
Sarahe
Vastavirrassa
Blanca

Mimosa85 2. ivf tuoresiirto, la 27.2.
Toivon Kipinä
BlueTerranova 2.Ivf tuoresiirto, plussa la 04.11.17
 
Takaisin
Top