IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut BlueBaby ja vastavirrassa! :Heartred

Mulla alkaa enin yltiöpositiivivuus haihtumaan ja mieliala on kohtalaisen normaali, mitä nyt ärsyyntymiskynnys näyttää olevan aika alhainen. :laughing002 Jotain kuumien aaltojen tapaisiakin tuntuis välillä olevan, vaikka nää ei pahoja olekaan. Oon onneks saanut nukuttua hyvin, vaikka pelkäsin, et tuon yliaktiivisuuden seurauksena olis saattanut tulla unettomuuttakin. Melkeen viikko jo takana! :happy119
 
Kävin torstaina kp 10 ultrassa ja limis oli 6mm. Onko se teidän mielestä ok vai surkea?
Eilen kp 12 tuli ovistestiin pysyvä hymynaama. Eli siirto ensi viikolla jos kaikki menee ok. En taaskaan saanut ollenkaan sitä vilkkuvaa hymyä ennen pysyvää. Lääkäri meinasi, että "ovispiikki" on ehkä niin vahva ettei ehdi tulemaan vilkkuvaa hymyä.
Onko vinkkejä pas valmistautumiseen? :)
 
Inkseri en mä tuota surkeaksi sanoisi ja onhan sillä ollut tässä muutama päivä vielä aikaa. Toivottavasti pääsette siirtoon!

Mitä itse tein eri tavalla tässä viimeisimmässä oli että en varonut oikein mitään muuta kuin esim trampoliinilla hyppelyä ja en juonut alkoholia ja ottanut raskauden aikana kiellettyjä lääkkeitä. Siirron jälkeen menin illaksi töihin ja muutenkin kävin pp 2 työpaikan virkistysillassa liikkumassa. Mietin että oliko kohdun verenkierto vilkkaampaa ja parempaa kuin aiemmin kun olen vain ottanut iisisti.
 
Inkseri, minustakin tuo kuulostaa aivan hyvältä tilanteelta. Tsemppiä siirtoon vaan! Normaali sopivan aktiivinen elämä on varmasti parasta tässä kohti ja siirron jälkeen. Lempeästi eteenpäin!
Mä kävin alkionsiirtopäivänä akupunktiossa, ja sillä viikolla mieheni hieroi minua rentouttavasti ja kävin kasvohoidossa :)
 
Inkserille tsemppiä siirtoon! Kaikki rentouttava on varmasti hyväksi :happy:

Mä odottelen perjantaiaamun psykologitapaamista. Etenee sitten asiat taas. Kivaa!
 
Täällä on taas paljon kirjoituksia tullut, seuraillut olen taustalla vaikken kommentoinut olekaan. Jotenkin on ollut niin seisahtunut olo kaikenkaikkiaan...

Vastavirrassa; paljonpaljon onnea!!! :Heartred

Inkseri, sulla jännät paikat kans. Oidetään peukkuja että menee hyvin. :)
Itelläkin pas edessä, huomenna, jos ainokainen selviää sulatuksesta. Meillä yksi kuusipäiväinen blasto pakkasessa.
Olen kans tässä taipaleen aikana miettinyt miten voisin itse edesauttaa tilannetta alkionsiirron aikana, aivan kuten kaikenkaikkiaan koko yrityksen aikana että mitä vielä voisi tehdä itse asian eteen. Hiukan sellainen olo että korkeimman kädessä on onnistuminen /epäonnistuminen. Kaikenlaista on kokeiltu ja tuntuu että vaikka päällään seisoisi niin aina eiäonnistutaan. Polilla sanoivat että ikinä ei saa menettää toivoa. Tähän täytyisi uskoa. Luulen että mulla on pientä kisaväsymystä meneillään...:rolleyes:
 
BlueTerranova:
1.IVF tuoresiirto lyhyt kaava 05/2017, 6 munasolua-5 hedelmöittyi -nega. + 1.PAS 08/2017 - nega. Pakkanen tyhjä. 2.IVF tuoresiirto pitkä kaava 10/2017 8 munasolua, 3 hedelmöittyi - testipäivä 04.11.17. + 2 pakkaseen. 04.11.17 --plussa.

Larissa
1. IVF 6/2016 pitkä kaava, soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS 7.9. --> nega, pakkanen tyhjä
2. IVF 8/2017 pitkä kaava, vain 2 follia --> inssi --> nega
3. IVF 10/2017 lyhyt kaava, soluja 2 kpl --> 2 morulaa --> eivät selvinneet
4. IVF tulossa 1/2018, lyhyt kaava

nennu90,
Icsi, lyhyt kaava. Tuore siirto 12.9.2016, nega, pakkanen tyhjä.
2. Icsi, 11.11 siirto. Nega. PAS 17.1.2017, 2 siirrettiin. Pakkanen tyhjä. Nega.
3. ICSI, pitkä kaava, puntio 25.4. Tuoresiirto 28.4. Nega. Pakkasessa 4.

Blanca 1.icsi 2/2017 lyhyt kaava 5 hedelmöittyi, 1 siirrettin, nega, pakkaseen ei mitään. 2.icsi 4/2017

liljatar 1. IVF, Pitkä kaava, punktio 25.4.2017, yksi priima siirettiin 27.4., 6hedelmöitty, mut vain kaksi heikompaa selvisi pakkaseen yhtä siirtoa varten; testattu nega 9. ja 11.5. PAS seuraavaan kiertoon, mikäli poli ei ole vielä kesäsululla. -> PASia ei tehty, "kaksoset" ei selvinneet sulatuksesta. -> 2. IVF syys-lokakuussa. -> jonotusaika vihdoin ohi ja 8.11. alkaa 2. pitkän kaavan suihkuttelut ja 22.11. nollaultra.


MiuMau79. 1. IFV 5/17: tuoresiirto nega, pas nega. 2. IVF 9/17, tuoresiirto nega, 1. pas nega, 2.pas tulossa 11/17.

Jennie 1. ICSI 9/17, tuoresiirto 12.9.17, nega. Kaksi blastoa pakkasessa. Pas 12/17-1/18.

Katjusha 6. IVF (donor), 1. PAS tammikuussa 2018?

Seesam 1. IVF/ICSI 11-12/2017, pitkä kaava

Triana 1. IVF tulossa 2/18, lyhyt kaava

Suvetar 1. ivf 10/17, lyhyt kaava, 5 solua, joista 4 hedelmöittyi, 2-päiväinen siirrettiin 8.11. Pakkaseen 3. Testipäivä 20.11.

Kissankulta 1. IVF/ICSI lyhyt kaava 09/2017, punktio 29.9. vain kolme solua - ei päästy siirtoon asti. 2. IVF/ICSI pitkä kaava, sumut aloitettu 30.10., nollaultra 15.11.

Hulbertiina 1. ivf 09/16 lyhyt kaava, 2 alkiota, sekä tuoresiirto että pas nega. 2. ivf 06/17, lyhyt kaava, 2 alkiota, tuoresiirto plussa, keskeytetty lapsivesien menon vuoksi rv 21+2. Pas tulossa alkuvuonna 2018.

MW2B 1. IVF (donor) tulossa alkuvuodesta 2018

Juupasjaapas 1. IVF 11/17, pitkä kaava

Ronya
1. ICSI 9/17, lyhyt kaava. Saatiin 8munasolua, joista 5kypsiä. Neljä hedelmöittyi, tuoresiirto nega. Nyt 1. ICSI 1.PAS menossa pp6. Pakkasessa vielä 2 alkiota.

Jopsukka: Eka IVF 11/2017, pitkä kaava.


Plussanneet:

Kaakao luomuplussa 2. Ivf 1. Pas jälkeen, la 22.2.

Jennis
Sofiask 1.ivf 5/17+tuoresiirto nega. 1. Pas 8/17. La 3.5.
Nennu90
Helios 4. ICSI 09/16 lyhyt kaava (lahjasiittiöt), 7. PAS 12.9 , La 31.5.18
Helen 79
Sarahe
Vastavirrassa
Blanca

Mimosa85 2. ivf tuoresiirto, la 27.2.
Toivon Kipinä
BlueTerranova 2.Ivf tuoresiirto, plussa la 04.11.17
 
Hei!
Te joille on tehty raskauteen johtanut blastokystivaiheen siirto, niin kertokaas kuinka paksu kohdun limakalvo oli siirtopäivänä, jos muistatte...

Maleen utelee
 
Tulen tänne kirjoittelemaan meidän inseminaatio hoidot ei tuoneet tulosta niin olemme mieheni kanssa nyt Helsingin Naistenklinikan ivf jonossa.Ikää minulla on 21v ja miehellä 26v selittämätön lapsettomuus diagnoosi.Yritystä on jo huimat pian neljä vuotta.Naimisissa olemme ja yhden raskauden olemme yhdessä kokeneet mutta raskaus päättyi kohtukuolemaan keskosviikoilla.Naimisissa olemme olleet neljä vuotta pian tulee viisi vuotta täyteen.Hoidoista sen verran että viides inseminaatio toi viimeksi plussan mutta päättyi noin ikävällä tavalla vain.Olemme olleet hoidoissa ja tutkimuksissa yksityisellä myös.Yksityisellä tehtiin viimeksi kolme inseminaatiota ja Naikkarilla kaksi.Nyt uudestaan kun aloimme yrittämään Naikkarilla tehtiin kaksi inssiä.Tulevasta hoidosta en tiedä vielä onko hoito pitkällä vai lyhyellä kaavalla.Naikkarilta kun soittivat takaisin sanoivat että jonot on 3-6kk ja tällä hetkellä 4kk.Hoitaja postittaa tänään ajanvarauksen missää suunnittellaan hoidot ja on alku tietoa ivf hoidosta.
 
Takaisin
Top