IVF/ICSI kokemuksia

Hulbertiina, jos pienikin mahdollisuus on pienellä jaksaa ilman lapsivettä, niin itse en pystyisi keskeyttmään. En voisi elää sen pienenkään jos sanan kanssa, mikäli en katsoisi tilannetta loppuun saakka. Teette tietenkin oman ratkaisun ja se on varmasti ratkaisuists paras, mutta itse ajattelen niin, että antaisin lapselle mahdollisuuden. Ihan hirveän rankka tilanne teillä. Ei kyllä näitä jaksa ymmärtää eikä näille löydä mitään selitystä. Ei löydy mitään sanoja, mitkä helpottaisi tuskaa. Toivon teille paljon voimia jokaiseen hetkeen, kävi tässä sitten miten tahansa.
 
Hulbertiina, aivan järkyttävä tilanne teillä, itku tuli kun luin tilanteestanne. Kuinka paljon pientä ihmistä voidaankaan koetella, ei tuollaisella voi olla mitään tarkoitusta! En pysty kuvittelemaan miltä teistä tuntuu, vaikka meillä mennyt kaikki hyvin, niin silti olen ollut huolesta sekaisin. En voi edes kuvitella miltä tuntuu saada tuollaisia uutisia, miten kukaan voi tehdä tuollaista päätöstä?! Paljon voimia ja jaksamista teille vaikeassa tilanteessa.

Mimosa rv 20+1
 
Ei voi olla totta Hulbertiina. Voimia teille raskaan päätöksen tekemiseen. Tällaisina hetkinä kyllä usko universumiin ja ihan kaikkeen horjuu.
 
Hirveästi voimia ja jaksamista sinulle Hulbertiina. Todella vaikea tilanne ja päätös, jossa valitettavasti vain te itse tiedätte, mihin ratkaisuun teidän on päädyttyvä.
 
Kerron toki täällä mielelläni lahjamunasoluhoidon vaiheista. Meillä on nyt 3. marraskuuta ensikäynti, ja leikkausoperaationi huomioonottaen pääsemme hoitoihin näin itsearvioituna aikaisintaan joulukuulla.

Hulbertiina, olen aivan hirvittävän pahoillani. Tällaista ei kenenkään ikinä missään tulisi joutua kokemaan. Yhdyn muihin siinä, että yrittäisin vielä odotella turvallisemmille viikoille, vaikka siinä olisi vain pieniä prosenttimahdollisuuksia onnelliselle lopulle. Sitten voisi itse olla varma, että teki joka tapauksessa oikean päätöksen. Mutta voimia ennenkaikkia teille tähän tilanteeseen ja ratkaisun tekemiseen :Heartblue
 
Sain tänään kyytiin meidän ainokaisen huurunenän:Heartred Siirto meni hyvin, vaikka snadisti sattui katetrin vienti kohtuun. Flunssaoireet onneksi vähän hellittäneet. Kerroin siirron tehneelle lääkärille tilanteen ja sanoin, etten henkisesti pystynyt jättää siirtoa väliin. Hän suhtautui tosi ymmärtävästi. Hoitajalle vaan tuntui olevan isompi juttu, et oon flunssassa, oon astmaatikko ja olin viikonloppuna käyttänyt vähä tutumpaa lääkitystä. Tekemieli sanoa, et haloo, se on poistunut jo elimistöstä. Aiemminkin kyseisen hoitajan toiminta on vähä närästänyt mua ja niin närästi tälläkin kertaa. Tähän mennessä oon kuullut jo moneen kertaan kaikki ohjeet ja se vaan höpöttää kaikki kuin levyltä. Levy ei pysähdy tai vaihdu, vaikka sanon, et kaikki on liiankin tuttua. Viimestään siinä vaiheessa tuli itelle taas ihan valjuksi olo, kun lähtiessä näin monen siirtokerran jälkeenkin yrittää tunkea kouraan lutinuksen potilasohjevihkoa! Juu, en todellakaan enää tarvitse :shifty::shifty: Mukana olleella kätilöopiskelijallakin oli roppakaupalla enemmän tilannetajua,vaikka vaikutti olevan tosi nuori.
 
Larissa kiitos vastauksesta.Toukokusta odotan ja nyt minulla on aika lopussa kuukaudessa.Toivotan että silloin heti menen laparoskopille
 
Muokattu viimeksi:
Hulbertiina voi mikä tilanne teillä on!! Voimia asian läpi käymiseen :Heartred

Janel tarrasukkia teille ja pitkää pinnaa piinapäiviin! :)

Tänään oli se ultra. Meillä on kyydissä yksi pieni sissi. Oikeassa paikassa kohtua ja oikean kokoinen. Sykekin näkyi vahvana! Itku pääsi meiltä kummaltakin! :Heartred3 Kiitos kaikille tuesta tällä meidän matkalla!! Olette korvaamattomia!

Nennu ja Sissi 7+3
 
En tiedä miteen jaksaan odotamaan.Kun menen 31.10 läkärille tovotan,että heti menen laparoskopille.Voitteko sanoa mistä kaupungesta olette ja missä on IVF hoito?Mietin menen yksitys puolella.Voimia kaikkille :Heartbigred
 
Kyfi, me oltiin Helsingin Väestöliitolla, joka nykyisin on osa Mehiläinen Felicitasta.
Nennulla ihan mahtavia ultrakuulumisia, onnea ja hyviä kasvuja pienelle.
Tsempit kaikille ketjuun, monenlaista on käsillä, voimia!
 
Hulbertiina voi mikä tilanne teillä on!! Voimia asian läpi käymiseen :Heartred

Janel tarrasukkia teille ja pitkää pinnaa piinapäiviin! :)

Tänään oli se ultra. Meillä on kyydissä yksi pieni sissi. Oikeassa paikassa kohtua ja oikean kokoinen. Sykekin näkyi vahvana! Itku pääsi meiltä kummaltakin! :Heartred3 Kiitos kaikille tuesta tällä meidän matkalla!! Olette korvaamattomia!

Nennu ja Sissi 7+3
Ihanaa, onnea, olin jo varma että molemmat ovat tarranneet, kun haamu näkyi niin aikaisin, mutta ihan mahtavaa että toinen heistä on tarrannut. Lueskelin noita kirjoituksia viime vuodelta jolloin itse tänne liityin, taisit sinäkin siellä olla jo liittyneenä. piinailtiin yhdessä, kun meidän pakkaspojat tarras kiinni :Heartred Ihanaa odotusta, kaikki menee varmasti hyvin :love7
 
Takaisin
Top