Untuvainen, siihen piikittelyyn tottuu yllättävän äkkiä :) Meillä mies piikitti alkuun kun en itse uskaltanut, mutta näemmä siihekin rohkaistuu ja tottuu. Hoidoissa lääkkeet maksetaan itse (kunnes lääkekatto tulee täyteen, sen jälkeen kelakorvattavat on 2,50€/kpl). Joka käynnistä tulee lasku, punktiosta tulee maksu molemmille, siirrosta tulee maksu jne. Kysele vaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa, täällä on paljon konkareita linjoilla :)
Helen, hieno viiva! :) Uskoisin että se on oikea plussa, ei kai se noin vahva olisi jos johtuisi ovitrellesta?
Orgalutranista vielä kysymys. Pakkausseloseen ohjeessa käsketään tekemään näin: "Vedä varovasti ruiskun mäntää tarkistaaksesi neulan oikea paikka. Jos ruiskuun tulee verta, se on merkki siitä, että neula on lävistänyt verisuonen. Jos näin käy, älä injisoi Orgalutrania --- Älä käytä samaa ruiskua uudelleen, vaan hävitä se asianmukaisesti. Aloita alusta uudella ruiskulla."
Eli oletteko vetäneet mäntää taakse päin ennen pistämistä? Kuulostaa oudolta, eihän noin tehdä muidenkaan piikkien kanssa? Ja jos mahamakkaraan pistää niin kuinka suuri todennäköisyys edes on että pistää isoon verisuoneen..? Ja toi että ruisku pitäisi hävittää ja ottaa uusi ton toimenpiteen jälkeen (jos mäntää vetää taakse päin ja ruiskuun tulee verta), ei mulla ole reseptissä "ylimääräisiä" ruiskuja hävitettäväksi :D