Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan parasta tuntuu vain että ei kuitenkaan onnista mutta toisaalta toivo elää :) Inseminaatiossa minulla ollut Gonal-F kasvattamaan follikkeleita,irrotuspiikkinä Ovitrelle ja inseminaation parin päivän jälkeen lugesteron aamuin ja illoin.Kyselin hoitajalta tässä alkukierron aikaan että onko mitään tehtävissä tähän ongelmaan sanoi hoitaja:Minun 20-vuoden työhistorian aikana ei ole ollut muuta hoitokeinoa kuin lääkkeet ja inseminaatio lääkkeet pitäisi paksuuntaa myös limakalvoa.Huom!Hän ei tiennyt mitä lääkkeitä käytän inseminaatiossa.DB tsemppiä limiksen kasvatteluun!
Heitsu, toivottavasti saatte plussan ennen ettei tarvitse jatkaa hoitoja. Itse olen Tayssin asiakas, mutta punktio tehdään joka paikassa hereillä ollessa operaatiosalissa. Ei siis lääkärin huoneessa vaan leikkaussalin tyylisessä tilassa. Ivf hoidoissa käytetään limakalvoa paksuuntavia lääkkeitä. Käytetäänkö niitä inssissä? Niitä on monia. Jos yksi ei toimi niin voidaan kokeilla jotain toista. Tsemppiä välikiertoon :)
Ja vielä heitsu, mulla oli samat lääkkeet inssissä ja ivfssä: gonal-f ja ovitrelle ja lugesteron. Lisäksi ivfssä pistetään muutama päivä jarruttavaa lääkettä, etteivät irtoile ennenaikojaan. Itse jarruttelin muistaakseni 5 päivää ja se lääke oli kerta-annospakkauksissa ja makso jonku 50e/kpl. 700e tais mennä lääkkeisiin.