IVF/ICSI kokemuksia

Täällä ei siis testitulos muuttunut keskiviikolta, niinkuin on varmaan arvattavaakin. Eikun vuotoa odottelemaan ja kohti uutta siirtoa.
Onneksi edes joku piinailijoista sai onnellisemman lopputuloksen :)

Kerro valkoinenorkidea sinäkin tuloksia kun saat labrasta tietoa :)
 
Onnea Helios!! :happy093
Eikös teilläkin ollut monta hoitoa takana.

Valkoinen orkidea, voi olla että jatketaan vielä. Minä olisin valmis jaksamaan vielä 1-2 ivf. Seuraava kerta olis jo 6. Vaatii vaan säästötoimenpiteitä kun ei mitään korvauksia enää saada.
En enää tän ikäisenä luomuplussaan usko. 4 vuotta jo yritystä takana niin saa olla aikamoinen tuuri jos niin kävis. :rolleyes:
 
Onnea Helios! :Heartred

Mulla oli eilen punktio. Maanantaina ultrassa näkyi 12 rakkulaa ja eilen punktiossa niitä saatiin kerättyä 8. Soluille tehtiin ICSI ja tänään lääkäri soitti, että 4 on hedelmöittynyt. Kunpa nämä neljä nyt jaksaisi. Maanantaina siirto ja toivottavasti pakkaseenkin jää vielä alkiota :Heartred
 
Jennie harmi, että sulla kanssa nega, mulla siis myös eli ei se mihinkään muuttunut keskiviikolta...

Mutta onnea Helios! :Heartred

Pisama tsemppiä säästötoimenpiteisiin! Meille tuli kanssa eilen lasku tästä passista ja kyllä ottaa päähän maksaa lasku kun oli aivan "turhaa"... mutta ehkä sitten jonain päivänä...

Meillä on pakkasessa kolme blastoa vielä, joista kaksi samassa oljessa. Saiskohan ne kaksi sulatettua seuraavaksi...
 
Onnea ja tarrasukkia Helios! :Heartred

Ronya, jes 4 alkiota on hyvä saalis :) Toivotaan että niistä riittää sekä siirtoon että pakkaseen.

Jennie sekä ValkoinenOrkidea pahoittelut negasta :sad001
 
Ihanaa, täällähän on plussattu!! Hurrrjan paljon onnea Helios :D
Meille tuli kotiin kirje Felicitaksesta, että pakastealkiosopimus on voimassa ennallaan. Mekin siis Hgin Väestöliitolla. En oo yhtään tutustunut aiheeseen, että miten alkionsiirtoa lähettäis sitte suunnittelemaan. Siinähän olis kohteliaasti voinut olla jotkut yhteystiedot mukana tmv. tietoa... no, eipä ole vielä kiertoa eli en voi asiaa hoputtaa muutenkaan.
 
Onnea Helios!

Pahoittelut negoista Jennie ja Valkoinen Orkidea. :sad001

Ronya hyvä saalis, onko suunniteltu mitään viljelyn suhteen? Pitkää tai lyhyttä?

Yritin itsekin ääneen pohtia lääkärikäynnillä tuota, että minkä alkoista käyttäisi ensin, mutta siellä oli erikoistuva lääkäri eikä oikein osannut sanoa asiaan mitään. Jotenkin itse mieltää että D6 olis se paras niistä, mutta eihän se välttämättä niin ole..
 
Vastavirrassa meille eilen lääkäri sanoi että kun meillä yksi d5 ja kaksi d6 blastoa niin katsoi tiedoista että d5 on hilppasen parempi laadultaan kuin nuo d6 mutta hyvin vähän. Ja sanoi kyllä vielä että huonoja alkioita ei heillä edes lähdetä pakastamaan.
Ja me käytetään seuraavaksi d6 alkio, koska sitten sinne jää d5 ja d6, joka antaa enempi pelivaraa, jos tulevaisuudessa on vielä luomukiertoon siirto.
 
Muokattu viimeksi:
No mä nyt sitten kaivelin ne ovistestit esiin vaikka ei mulla ovis oo koskaan ennen kp 14..
ImageUploadedByVau Foorumi1506189965.413104.jpg


Alko iskeen jo paniikki koska eikös niin että jos tuo on maanantaina plussa, niin me ei päästä ees siirtoon?!
Muoks. Tänään siis kp 11
 
Blanca mä ymmärsin ja muistelisin että mulle näytettiin torstaina taulokkoo, jossa oli alkioiden iät ja siirtopäivät ja esim d5 ja d6 alkiot siirrettiin sen mukaan samana päivänä.
 
Pahoittelut valkoinenorkidea :Heartred

Meilläkin hoidot helsingin väestöliitolla, jatkossa siis sitten felicitaksessa. En oo vielä siellä asioinut kun just ehdittiin hoito saada ennen muuttoa. Ärsyttää vähän tuo yhdistyminen ja hinnatkin taitaa nousta jonkinverran.
 
vastavirrassa tarkoitatko, että ette pääse siirtoon jos ajoitus (maanantaina ovis + 5/6- päiväinen blasto) ei osu arkipäivälle?

Jennie, kiitti. Mua kans vähän ärsyttää tuo yhdistyminen, lähinnä hintojen kannalta - kalliimpaahan Felicitaksella on.

Olikos joku muuten kokeillut akupunktiota hoitojen tukena? Oon lukenut jonkin verran vanhalta foorumilta kokemuksia, ja kuulostaa ihan hyvältä ihan pelkän rentoutumisenkin kannalta. Mielelläni kuulisin kokemuksia/suosituksia (Helsingistä) vaikka privaviestillä, jos ei muuten halua jakaa julkisesti. :)
 
Valkoinen Orkidea joo, kaikki alkiot meillä pakkasessa sellasia, jotka siirretään 5-6 pv ovis+ eli jos plussa tulee maanantaina niin siirto olis vkl ja julkisellahan niitä ei silloin tehdä..
 
Tayssissa on tehty niin, että 2pv alkio siirretty 4päivää ovulaatiosta.
3-4päiväiset(morula) siirretty 5päivää oviksesta.
Blastot(5-6päiväset) siirretty6 päivää oviksesta.
Muistaakseni näin.

Eilen laitoin irrotuspiikin ja ti (2päiväisten)siirto, eli tänään on se eka päivä oviksesta ja ti 4:jäs
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Mä niin toivon, että te muut alatte kanssa plussaamaan tulevista kierroksista.
Nyt odottelen rauhassa (joo just!) varhaisultraa, jotta saan kuulla, onko kaikki ok, mutta kovin on taas toiveet korkealla. :)

Pisama: Tämä oli 4. ICSI hoidon 8. siirto eli meillä näyttää aina onnistuvan neljännet hoidot, kun eka plussa tuli vasta 4. siirrosta ja neljännestä hoidosta. Pidän peukkuja, että kaikki neljä alkiota pysyvät matkassa mukana ja syliin asti.

Voi ei Jennie ja ValkoinenOrkidea, on tämä vaan aina niin epäreilua,kun olisi niin toivonut teille kanssa plussia. Tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Helios, oho sullekin jo monta hoitoa ja siirtoa tehty! :O Oliko viimeisessä hoidossa ja tässä siirrossa jotain erilaista? Onko sulle kaikki hoidot tehty samalla kaavalla? Anteeksi tämä kysymysten tulva :D Kiinnostaa ja sun onnistuminen tuo toivoa :) Meillä on 2 ivf:ää takana, joista 1 siirto (tokassa ei päästy edes punktioon).
 
Hei olihan se niin, että lääkkeellisessä Passissa lääkkeet saa lopettaa negatiivisen testin jälkeen, siis myös Progynovan? Mä siis lopetin molemmat Progynovan ja Luget ja vuotoa odotellessa, mut aloin miettimään, että olisko Progynovaa pitänyt kuitenkin jatkaa jollain pienemmällä annoksella tms kun kohtahan sen ottaminen alkaa uudelleen uuden passin myötä... :eek:
 
Takaisin
Top