Heippa kaikille! Paljon on tullut tekstiä, ei millään muista jokaisen vaiheita.
Blanca, kohta sinäkin pääset taas siirtoon. Tuntemukset on varmasti moninaiset, kun on useamman kerran annettu toivoa ja kuitenkin on joutunut pettymään. Jaksamista ja kovasti uskoa onnistumiseen, kyllä se vielä tulee❤
Jennie ja valkoinen orkidea, voimia kovasti pettymykseen!
DB Jos sulla passiin vielä päiviä aikaa, niin lääkkeen rinnalla jätä valkoinen sokeri ja vehnä sekä hiivatuotteet pois. Itselläni alkaai kutina helpottamaan parissa päivässä, kun noi jättää ruokavaliosta pois.
Helios, aika raju moka klinikalta, jos ovat sun munikset yhdessä hoidossa pilanneet, huh! Ihmisiähän siellä klinikallakin on töissä ja inhimillisiä virheitä varmasti sattuu, mutta silti voin uskoa, että otti varmaan jonkin verran päähän!! Nyt ei varmasti enää harmita, kun pikkunen siellä tekee majaa kohdussa❤
Ronya, me piinaillaan!
Tänään kävin siirrossa ja kaksi top murusta siirretiin. Eilen oli sulatettu ja siitä täysin olivat selvinneet ja jatkaneet jakautumista. Tänään olivat 7 ja 8 soluiset. En vaan pienessä päässäni ymmärtänyt, enkä tietenkään tullut kysyneeksi, että miten 7soluinen voi olla parasta laatua oleva, kun eikö jakautumisen pitäis tapahtua aina pareittain!? No tätit siellä pitivät kuitenkin realistisena kaksosten mahdollisuutta(miettivät nimiä vauvoille
) Mua he eivät kyllä saaneet vakuuttumaan...ihan sellanen olo, että tuskinpa tästä tulee edes sitä yhtäkään. Aina oon kyllä kaksosista haaveillu, mutta voisko mun kohdalle osua niin isoa arpaa, enpä usko.