Palailen taustalta kyselemään, että onko kellään kokemuksia
Elonva-piikistä? Meillä siis ongelmana mun endo ja munasarjojen heikko vaste (johtuen endosta, sen leikkaamisesta ja amh:n laskusta näiden kahden seurauksena). Lääkäri oli sitä mieltä, että Elonva antaisi mun munasarjoille paremman boostin stimujen alkuun kuin muut piikit.
Meillä meni tosiaan toka ivf plörinäksi, kun folleja tuli vain kaksi ja tehtiin "vain" inssi (josta nega). Tänään soittivat polilta, että uusi ivf alkaakin jo lokakuun puolessa välissä, siihen asti syön e-pillereitä ettei endo leviä. Pitkä kaava vaihtuu nyt lyhyeen ja toivon, että se toimii paremmin. Pitkässä kaavassa synarela on sammuttanut mun munasarjoja aivan liikaa. Nyt kokeillaan Elonvaa, jolla yksi piikki hoitaa munasarjojen stimulaation viikoksi, jonka jälkeen stimulaatiota voidaan jatkaa tarvittaessa puregonilla. Mukava selvitä yhdellä piikillä viikon ajan :D Orgalutran tulee jarruksi ja jos punktioon sekä siirtoon asti tällä kertaa päästään niin sen jälkeen tulee taas tueksi lugesteron ja prednisolon.
Olitte puhuneet hoitojen, pettymysten ja muiden plussakuvien aiheuttamista tunteista. Mulle on ok, että täällä jaetaan kaikki tuntemukset, sekä hyvät että huonot. Näitä asioita ei vaan voi ymmärtää, jos ei joudu lapsettomuutta ja hoitoja käyämään läpi, joten tämä on se oikea paikka saada vertaistukea :) Kateuskin on normaali tunne hoitojen keskellä. Itse myönnän olleeni viime hoidon aikana kateellinen jopa siitä, että muut saavat hyvän määrän folleja kasvatettua ja itse en pääse edes punktioon asti :D säälittävää, tiedän :D Mutta kateellisuus toisen onnistumisesta pitää vaan yrittää kääntää toivoksi. Jos joku muu samassa tilanteessa onnistuu ja selviää vaikeuksien kautta voittoon niin on minullakin mahdollisuus :)
Tein nyt sen ratkaisun, että tulevan hoidon aikana en aio niin paljoa täällä foorumilla tai muutenkaan netissä roikkua. Aiheuttaa vaan liikaa stressiä. Sovelluksen poistin jo puhelimesta, kun esim tämä ketju ei mulla siinä suostu muutenkaan toimimaan :D
Pahoittelut pitkästä omanapailusta ja tsemppiä kaikille oli tilanne mikä tahansa
MiuMau, mulle toi määrä folleja olisi jo lottovoitto :D Ekassa ivf:ssä pitkällä kaavalla folleja taisi parhaimmillaan olla 6-7 ja niistä saatiin 4 munasolua ja 3 alkiota. Tsemppiä!!! Teilläkin jo pitkä taival...