IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jennis, no ei se hyytymä sitten ainakaan istukka ole ollut, jos kerran ruskuaispussi näkyi!! Ei alkiota välttämättä vielä voikkaan näkyä. Täytyy toivoa kovasti, että siellä ensi viikolla olisi kehitystä tapahtunut. Voi kumpa, mulla on jostain syystä ihan sellanen fiilis, että siellä vois olla ihan ookoo kaikki. Paljonko sulla on nyt viikkoja? Onko vuotoa enää/kipuja? ......no olitkin kirjoittanut, että vuotaa taas...voi itku
 
Jennis, no ei se hyytymä sitten ainakaan istukka ole ollut, jos kerran ruskuaispussi näkyi!! Ei alkiota välttämättä vielä voikkaan näkyä. Täytyy toivoa kovasti, että siellä ensi viikolla olisi kehitystä tapahtunut. Voi kumpa, mulla on jostain syystä ihan sellanen fiilis, että siellä vois olla ihan ookoo kaikki. Paljonko sulla on nyt viikkoja? Onko vuotoa enää/kipuja? ......no olitkin kirjoittanut, että vuotaa taas...voi itku

Ihana teksti, kiitos kannustuksesta! <3 Itsellä vaan usko jo loppu kaiken koettelemuksen jälkeen. Tosiaan vähän vuotelee taas, mutta lähinnä vain pyyhkiessä. Pikkuhousunsuojalla pärjää, ainakin toistaiseksi :) Viikkoja olis nyt 6+0, joten olisin kuvitellut alkion eilen jo näkyvän...? Noh, ensi viikkoon asti taas piinaillaan ja odotellaan. :) Täällä makoillaan flunssan kourissa ja aika matelee entisestään!!
 
Onpas täällä taas tapahtunut!
Jennis, kurjia nuo vuotojutut ja epätietoisuus, toivottavasti selviää asianlaita pian. Itsellä aina ennakoinut huonoa nuo vuodot mutta tunnen niitäkin kellä on raskaus jatkunut vaikka on ollut runsastakin vuotoa. Voimia odotteluun.:Heartred

Janel, tuota geele royalia käytin keväällä mutten huomannut mitään vaikutusta.

Omaanapaa; nyt kuudes pistospäivä menossa sumutusten jatkuessa ja kyllä tuntuu! Toista viikkoa jo päänsärkyä, pahoinvointia ja mieli tooooosi matalalla (mikä ei mulle ollenkaan ominaista). Kuumat aallot on vähän helpottanut mutta mieliala tosiaan madaltunut huomattavasti. Itkuherkkä joka asiasta. Toivottavasti Menopur nyt tehoaa. Kamala pistettävä on ja kirvelee, tosin mulla niin iso annos ettei ihme kun polttelee. En ole yhtään piikkikammoinen mutta nää Menopurit kyllä sattuu ja maha on ihan kipee ja punaisia länttejä pusyoskohdissa. Kauhee vuodatus tuli nyt, on niin kurja olo. :dontknow
Miten teillä ketkä olette pitkän kaavan kokeneet, oliko kovasti sivuoireita? Lyhyen kaavan jälkeen ajattelin että eihän tämä nyt niin kamalaa ole, eikä se ollutkaan, mutta tämä pitkä kaava ei kyllä ole mikään läpihuutojuttu. Ehkä tässä sekin vaikuttaa kun tajuaa, että aletaan kolmatta vuotta yrittämään ja ainoa tulos mitä ollaan saatu ovat useat keskenmenot...:signs017
 
MiuMau kiitos kannustuksesta! En itsekään usko, että kaiken tän vuotelun jälkeen ois enää asiat hyvin. Mutta odotellaan, eipä tässä muu auta :)
Kuulostaa tosi kurjalta tuo sun olo! Toivottavasti helpottaa! :(
 
MiuMau! Kun folliultrassa valittelin lääkärille, että memopur tekee oksettavaa oloa, niin lääkäri sanoi, että huono olo tietää sitä, että oma estrogeemitaso nousee, ja että se nousee, se tarkoittaa, että munasarjoissakin jotain tapahtuu. No vaste oli hyvä, että oliko lie oikeassa:joyful: hän väitti ettei johdu lääkkeestä, eikä mulla sitä huonoa oloa sitte kestänytkään ku noin 5päivää ja lähempänä punktioo helpotti, tsemppiä sulle kovasti❤
 
Jennis mulla on kans sellainen fiilis että alkio olisi edelleen masussasi ja kaikki on hyvin. Toivon ainakin kovasti niin!

Miumau minulla pitkä kaava tuntui henkisesti raskaammalta kuin lyhyt. Jatkuva väsymys ja tunneherkkyys kävi voimille niin pitkällä ajalla. Tsemppiä! Lopputulos oli meillä kuitenkin hyvä ja pitkä kaava toimi! :)

Tänään tosiaan 2 pitkän kaavan alkiota siirrettiin :) Kumpikin oli selvinnyt sulatuksesta kärsimättä ja jatkaneet kehitystä. Tänään siirrettäessä alkavia moruloita jo! Toinen oli top. Kolmen päivän ikäisiä. Nyt jännittää :D

Pp0
 
Muokattu viimeksi:
Ai niin, sulla oli MiuMau pitkä kaava, kyllä varmasti hormonien määrä vaikuttaa jo mieleen ja vaikka mihin, kun pitkä rupeama sulla jo takana sumuttelut sun muut. Hyvä siitä tulee!! Mullekin lääkäri pitkää suositteli, mutta en uskaltanut siihen lähteä, koska kahdessa edellisessä hoidossa vastetta kuitenkin tullut. Viimeinen julkisen hoito, niin en uskaltanut uutta kaavaa lähteä kokeileen. No, sainpas punktiossa sanoa lääkärille, että hyvin meni näinkin:wink, oli nimittäin sama lekuri, joka pitkää ehdotteli. Toivon todella, että sulla ois kopallinen munia tulossa.

Nennu, ihania muruja sulla kyydissä❤ Noista ei voi tulla muuta ku pari kääröä syliin!
 
Miumau: huomasin ite vasta pitkän kaavan jälkeen että miten alakuloinen olin ollut. Muuten ei fyysisesti tullut sen kummempia oireita. Tsemppiä kasvatteluun!

Nennulle hyviä hermoja piinailuun :)
 
Jennis kovasti tsemppiä epävarmaan tilanteeseen. Tiedän että koettelee hermoja ihan hirveästi!
Rivelle myös, niin samalta kuulostaa sun jutut kuin munkin. Toivottavasti me joskus päästäisiin loppuun asti.

Nennu jee! toiveikasta piinailua! :)

Toivonkipinä antaa toivonkipinää!! :Heartblue:Heartblue
 
Jennis kovasti tsemppiä epävarmaan tilanteeseen. Tiedän että koettelee hermoja ihan hirveästi!
Rivelle myös, niin samalta kuulostaa sun jutut kuin munkin. Toivottavasti me joskus päästäisiin loppuun asti.

Nennu jee! toiveikasta piinailua! :)

Toivonkipinä antaa toivonkipinää!! :Heartblue:Heartblue
Toivonkipinääpä hyvinkin :happy: En ois uskonut vuosi sitten, jos joku mulle olis tullut sanomaan yli 5v yrittämisen ja vuoden hoitojen jälkeen, että tullaan saamaan terveet ihanat kaksospojat:Heartblue Mutta onni potkaisi, toivotaan että myös teillä kaikille vielä onnistais :Heartbigred
 
MiuMau,
Voi olla et aika kultaa muistot (4kk vanhoja asioita) :D mut mun ongelmana pitkässä kaavassa oli pääkipu Suprecur-suihkeesta ja sit viikkoa ennen punktiota jäin saikulle, ku työ on nostelua jne, ku muniksia vähä turvotteli :D
 
Kiitos naiset tsempeistä! :Heartred

Toivonkipinä, ihana kuulla onnistumistarinoita, antaa toivoa meille tän asian kanssa kipuilijoille.

Nennulle siirrettiinkin hyvän kuuloiset alkiot, onnea peliin ja odotteluun. :love022

Huomenna käynti poliklinikalla ja ensimmäinen ultra pistosten aloittamisen jälkeen, näkee sitten onko lääkkeen vaihdos hyvä juttu ja onko alkanut kasvaan rakkuloita. Jännittää! :excited001
 
Kiva kuulla tosiaan ihana onnistumistarina väliin, kiitos toivonkipinä(stä)! :)

Tsemppiä Miumiulle huomiseen, toivotaan että on hyvä vaste!

Ja Nennulle tsemppiä kans jo piinailuun. Mä päätin ottaa lasillisen "piinispunkkua" - jos tiistaina siirretään viisipäiväinen murunen, niin kiinnittymisvalmisteluthan täytyy aloittaa nyt. :)

Siirretäänkö nennu teillä muuten klinikalla automaattisesti kaksi (jos molemmat on selvinny sulatuksesta hyvin)? Mun papereissa luki, että meillä pääasiassa siirretään vaan yksi.
 
Tayssissa siirretään myös pääsääntöisesti yksi, mutta meidän alkiot on olleet niin heikkolaatuisia. Sovittiin että siirretään kaksi, jos nämä sit tukisivat toisiaan. Tästäkin on eriäviä mielipiteitä, mutta ei niistä haittaa toisilleen ainakaan ole :)
Niin ja itsekin päätin että tällä kertaa elän ihan "normi elämää" piinapäivinä. Aattelin siis ottaa tänään saunasiiderin enkä pode siitä huonoa omaatuntoa :'D

Pp2. Eilen oli pientä menkkajomoa. Muuten mennään samoilla oireilla kuin ennenkin.
 
Moikka! En ole ennen tänne kirjoitellut, vaikka ajoittain olenkin lukenut täällä kommentteja.. :)
Meillä käynnistyi elokuun lopussa ensimmäinen hoito->icsi, lyhyellä kaavalla. Tiistaina oli punktiopäivä ja tänään inssi!
Jännittää, enkä tiedä miten jaksaa odottaa, että sen raskaustestin voi tehdä..
Kuulun siis muutenkin himo-testaajiin, joten pettymyksiin näiden vuosien aikana on totuttu.
Mutta nyt olo on hyvinkin toiveikas.
Meillä ongelmana miehen vähäinen siittiö määrä, sekä huono laatu..

En oikein ollut varma olisiko tämä "avautuminen" sopinut paremmin inseminaatio 2017- keskusteluun, mutta tänne teki mieli kirjoittaa, kun tätä olen enemmän seuraillut :)
 
Kiitos kiitos! Ja toivotaan parasta [emoji4] tätä epäonnea luomu yritysten/raskauksien kanssa on täälläkin riittänyt [emoji58]
Hitsi kun oon niin tumpelo, etten osaa vaihtaa tuota nimeä! [emoji28]
 
Takaisin
Top