IVF/ICSI kokemuksia

Ihanaa kun on tullut plussia tähän ketjuun. Mutta inhottavaa kun huoli varjostaa :sad001

Jospa se ois käyny Rivelle niin, että kaksi blastoa on kiinnittynyt ja nyt sit toinen tulikin ulos. Ja toinen jatkaa matkaa ja pääsisi syliin asti. Kädet kyynärpäitä myöden ristissä.

Janelille suuren suuret pahoittelut :sad001 Jäikö teille pakastimeen vielä alkioita?
 
Kaikille plussanneille nyt kovasti tsemppiä ja toivon että kaikki menee hyvin loppuun saakka! Inhottavia nuo vuodot kun aina pelästyttää. Mutta tosiaan niinkuin täällä on sanottu niin aina ne eivät tarkoita huonoa.
 
Kissankulta: Tsempit tulevaan hoitoon! Ensimmäinen hoito stimulaatio on aika jännittävä, kun ei tiedä mitä vastaan tulee.

Kattika: vain yksi me sinne pakkaseen saatiin. Nyt puhalletaan hetki ja hyvin todennäköisesti lokakuun kiertoon yritetään tuon ainokaisen siirtoa.
 
Heippa kaikki! Mulla on käynyt niin ikävästi etten saa vaun sovellusta toimimaan, ei avaa ketjuja, ja oon jäänyt vähän jälkeen kaikesta... Mutta onnea kaikille plussan saaneille ketä teitä oli! Mahtavaa!! ♡♡ Ja voimia piinaajille! Toivottavasti tänä syksynä tulee vielä paljon lisää plussia.
Mun "taukoilu" on vaihtunut laastareihin :smiley-angelic006:hilarious: Huomenna on eka 0 ultra. Huuruneniä meillä oli 4 pakkasessa. Mahdollisesti pääsen itsekin syyskuun aikana vielä piinaamaan :happy: Se olis siirto number 5, here I Come :smiley-bounce015
 
Mulla tänää 5+1 ja kerran hyvin haaleaa vaaleanpunasta pyyhittäessä, hulahti oikein valkovuotoa ja seassa oli sit vähän väriä. Kyllä meni semmone pettymysaalto läpi kehon ja ihan itketti. On tää hirveetä hommaa!
 
Sofiask toivottavasti ei ole kuin alkuraskauden "normitiputtelua" :sad001 Tämä on niin puuduttavaa kun huoli ja stressi ei lopu plussaan eikä edes ennen synnytystä...
Toisaalta se ei kyllä lopu koskaan vaikka terveen lapsen saisikin syliinsä :wink
 
Mulla tänää 5+1 ja kerran hyvin haaleaa vaaleanpunasta pyyhittäessä, hulahti oikein valkovuotoa ja seassa oli sit vähän väriä. Kyllä meni semmone pettymysaalto läpi kehon ja ihan itketti. On tää hirveetä hommaa!

Voi ei! :sad001 Täällä peukut pystyssä et ois kaikki hyvin! :Heartred Tiedän fiiliksen, kun vuodin ihan kunnolla sen yhden illan :'( Ootko vielä lisää testaillut? Onko viiva pysynyt kuitenkin vahvana? Jospa kaikki ois hyvin silti! Toivottavasti! Jos ei ees kunnon vuotoja ole, niin oiskohan vain ihan asiaan kuuluvaa ja harmitonta? :) Tosiaan voin vaan kuvitella sun fiiliksen oman kokemukseni pohjalta. Kyllä siinä itku tuli! Ja tää epätietoisuus vasta kamalaa on... tsemppiä :Heartred
 
Sofille tsemppiä, jos on pientä vuotoa niin varmastikin harmitonta. Tiedän kyllä tunteen :sad001 Täällä vuosi kunnolla 3 päivää, ja nyt toivon tilanteen rauhoittuneen. Ensi tiistaina verikoe mistä katsotaan HCG. Sairaanhoitaja piti edelleen mahdollisena että toinen alkio jatkaisi matkaa ja toinen vuoteli ulos mutta en jaksa itse uskoa niin. Toivotaan vaan että kaikki olisi tullut nätisti ulos jos siellä ei jatkuvaa raskautta näy että ei tarvitse kaavintaan tms. mennä. Hrrrhh..
 
Kyllä oon pystyny selittää et on harmitonta mut pelottaa et se on ensioire ja kohta aukee hanat. Mut enää ei oo tullu.. olin iteki yllättyny omaa reaktiota: melkein lysähdin ja niin syvä pettymys valtas olon ja vähä itkeskelin siinä. Siks yllätyin kun mulla on toisaalta semmonen olo et ei tää kuitenkaa onnistu et miten en reagoinu et noniin mitä mä sanoin. Kyllä lohduttelin et teilläkin juuri on vuodellut..
 
Täällä taas. :smiley-angelic003

Onpa kiva lukea että plussia on tännekin ketjuun tullut, onnea asianosaisille! ❤

Monella myös huolia vuotojen kanssa, jaksamista teille. Tiedän monen kerran kokemuksesta miten hermoja raastavaa alkuraskauden vuodot ja tuhrut ovat. Vaikka tietää että voi olla täysin harmitonta niin itsellä ainakain taipumus maalailla pahimmat skenariot ja oikein rypeä niissä. Itse juoksin aina herkällä kynnyksellä lääkäriin tai soittelin oman alueen neuvolaan. Sieltä sain aina lähetteet verikokeisiin.

Omaa napaa muutaman viikon tauon jälkeen; sumutteluaja vajaa pari viikkoa takana ja eilen alkoi pistokset, eli tämä 2. IVF-kierros tehdään pitkällä kaavalla. Lääkkeet muuttui myös, viimeksi Puregon ja nyt Menopur (hevosen annoksella 375ky!!). Lääkäri meinasi josko näin saataisiin parempilaatuisia munasoluja. Lääkärin puheista ja omakannan teksteistä huomasin, että mulla vissiin limakalvot olleet ekassa tuoresiirrossa ja PAS:issa ohuehkot. Mitään lääkäri ei sille kuitenkaan puhunut tehtävän. Mutta oli niin hiljainen lääkäri että ei muutenkaan puhunut ylimääräisiä... :confused013
Onko täällä kellään samaa ongelmaa ollut ja mitä on tehty asialle? Mietin että voisinko itse tehdä tässä asian eteen jotain, tiedättekö voisko greippiä käyttää IVF:n aikana?:anyone

Tulipa sepustus, saakohan mitään selvää...:p
 
Sofiask se hienoinen väri voi myös olla emätimen puolelta ei kohdusta, kun limakalvot on verekkäät. Oon ainakin kuullut, että hoidoilla alkaviin raskauksiin voi liittyä alkuraskaudessa pieniä vuotoja paljon enemmän kuin luomuraskauksissa.
Älä turhaan liikaa murehdi, itse et asialle mitään voi. Nyt luottamusta peliin ja iloa! :signs003
 
Voi teitä jotka vuotojen kanssa joudutte huolta kantamaan :Heartred
Vaikkei tää omaan tilanteeseenne välttämättä tuo lohtua, niin miulla vuoteli myös molemmissa alkuraskauksissa aika pitkään. Ekasta syntyi lapsi ja toinen vielä kasvaa mahassa. Tsemppiä kaikille!
 
Voi teitä jotka vuotojen kanssa joudutte huolta kantamaan :Heartred
Vaikkei tää omaan tilanteeseenne välttämättä tuo lohtua, niin miulla vuoteli myös molemmissa alkuraskauksissa aika pitkään. Ekasta syntyi lapsi ja toinen vielä kasvaa mahassa. Tsemppiä kaikille!

Ihana kuulla! :) :Heartred
 
Täällä tiputteli jälleen vain pari tuntia. Rusehtavaa, mutta ei verta verta tällä kertaa. Onpa piinaavaa!!! :/
 
jennis, kuulostaa hyvin samanlaiselta mitä mullakin oli joskus rv5-6.. ensin parina päivänä punertavaa, sit 1-2pv väliä ja taas, mut sellasta rusehtavaa. Yks yö tuli vähän enemmänkin, oikein tummaa mössöö! Olin jo suunnilleen et sekin oli sit siinä,... no ei ollu, tuolla se 1v4kk nukkuu pinnasängyssään :rolleyes::Heartred:binkybaby
 
jennis, kuulostaa hyvin samanlaiselta mitä mullakin oli joskus rv5-6.. ensin parina päivänä punertavaa, sit 1-2pv väliä ja taas, mut sellasta rusehtavaa. Yks yö tuli vähän enemmänkin, oikein tummaa mössöö! Olin jo suunnilleen et sekin oli sit siinä,... no ei ollu, tuolla se 1v4kk nukkuu pinnasängyssään :rolleyes::Heartred:binkybaby

Oispa täälläkin asiat noin! :Heartred :Heartred :Heartred
 
Minäkin seuraan jennis sun vointia täällä taustalla. Samaan aikaan oltiin inseminaatio- ryhmässä. Mullakin rusehtavaa vuotoa viikoilla 5-6. Välillä tuli ja välillä ei. Toivottavasti sulla myös näin :Heartred
 
Takaisin
Top