IVF/ICSI kokemuksia

Onnea sofiask ja jennis!

Rankkisankkikselle valtavat pahoittelut ja tsemppiä jatkoon! On niin väärin että pitää käydä noin.

Aurongonkukalla jännät paikat :) Tällä rv 27 menossa ja tavallaan tuntuu että vielä ikuisuus ennenkun se oikeasti on täällä mut samalla tosi hurjaa miten lyhyt aika enää.
 
Rankkisankkis onpa surullista. Ei voi muuta sanoa ku miljoonatsempit sulle! Pysytään vahvoina vaikka saa itkeä silloik kun itkettää. Mullakin ollut yksi km ja nyt vielä loppusuoralla KU jonka takia vieläkin jotain epämääräistä vuotoa. Onneks teillä on myös pakkasessa jotta ei tarvitse koko rumbaa lähteä alusta.
 
Blanca sullakin pitkät jälkijutut tuossa kohdunulkoisessa. Tsemppiä sinulle myös. Ehkäpä päästään taas piinailemaan samaan aikaan, paremmalla onnella! :)
 
Onnea Sofiask! sä kuuntelit mun käskyä :wink

Onhan sulla jennis viiva vahvistunut tuossa kuvassasi.

Tsemppiä ja jaksamista Rankkisankkis sulle.

Turhaan Helen79 olet stressanut munafarmia, ei minullakaan koskaan kasvatteluissa paljoa mitään tuntunut ja viimeeksi oli n. 25 / puoli kasvamassa folleja.
 
Minunkin silmään tuo Jenniksen viiva on kyllä jo vahva❤

Helios: Siksi minä näitä oloja panikoin, ku keväällä ei juuri tuntunut mitään ja ei kyllä kasvanutkaan juuri mitään, kun taas eka kerralla tuntu ja kasvoi, mutta tietääpä nyt jatkossa, jos vielä kasvatteleen joutuu, ettei ne tuntemukset tosiaan kovin luotettavia oo. Mutta hah ja hoh tätä koko hommaa:joyful: Aina jotaki oiretta pitää kytätä...ei se näköjään rajoitu sinne piinapäiviin vaan ihan kaikkeen, oli sitten mikä tahansa vaihe menossa ja jos ei muuta ihmeellistä tapahdu, niin sitte pitää ressata ihan vaan huvikseen, että toimiiko keho oikein. Ihan sairasta touhua:confused: Onko ihme, että meinaa pitemmän.päälle ottaa korvien väliin koko touhu :shifty: Mutta, tästä selvitään.

Rankkisankkis ja Blanca❤ Kaiken lisäksi vielä nämä suuret pettymykset.
 
Kiitos vastauksista! :) Heti rauhoitti mieltä! :) ihan paniikissa kyttään noita viivoja (-15 oli km, joka vaikuttaa). :/
 
Onnea Jennis ja Sofiask! Mahtavia viivoja :) Onnea matkaan pienille.

Voimia ja suuret pahoittelut rankkisankkis, niin epäreilua :sad001
 
Auringonkukka, ihan uskomattoman lähellä jo sulla synnytys! Kyllä aika menee nopeesti! Tsemppiä loppumetreille :)

Meille näyttäisi ehkä olevan tulossa toinen tyttö. Työkaverin kanssa ultrailtiin niin aika selvältä näytti, mutta katsotaan mitä kokeneempi ultraaja rakenneultrassa sitten aikanaan tuumaa. Mahakin on jo niin iso ettei sitä peitä millään. Alkaa tämä tästä vähitellen konkretisoitua. Esikoinen on aivan innoissaan vauvasta ja ihmettelee miten jaksaa odottaa NIIN kauan vauvan syntymistä :)

Kaakao rv 14+2
 
Kaakao mitä oot ammatiltas? Voiko sukupuoli näkyä noin aikasin?!
Hyvin oot viikkoja jo saanu..saiko esikoinen alkunsa ivf-hoitojen avulla?
 
Oikealla puolella eilinen ja vasemmalla tältä aamulta :)

Mutta hei! Miten ivf -raskauksissa lasketaan raskausviikot? 14.8 siirrettiin pakasteesta 5 päivän alkio. Oon ihan pihalla näissä, kun nuo inssit on itselleni tutumpi asia :) kiitos jos joku osaa jälleen auttaa! :)
 

Liitteet

  • 1503743301134.jpg
    1503743301134.jpg
    44.3 KB · Katsottu: 168
En tiiä miten lasketaan rv:t.. jotenki hankalaa. No mä voin laskee viimesten kuukautisten mukaan, jolloin ois 4+2 ja ton kaavan mukaan kans jos lasken 6-päiväsen mukaan (en tiiä oliko 5 vai 6, puhuttiin vaan blastosta). Mut sit saan eri lasketun ajan jos lasken milloin hedelmöittyny..
 
Mun kaveri selvensi, että miten lasketaan. Siirto tehtiin 14.8 ja alkio 5pv vanha, joten hedelmöityspäivä on 9.8 ja silloin rv 2+0 :)
 
Onnea sofiask ja jennis! Kiva kun täällä on plussailtu :)

Mä oon täällä taustaillu keväällä tehdyn ivf:n jälkeen. Pakkasessa on 2 alkiota. Mun kierto on tosi epäsäännöllinen ja klinikan kesätauon jälkeen ei oo kunnon vuotoa tullu. Tiistaina meen ihmettelemään asiaa klinikalle, josko tässä syksyllä päästäisiin siirtämään noita pakkasukkoja.
 
Sofiask, kuten varmaan arvasitkin terveydenhoitoalalla työskentelen, sen tarkemmin en halua täällä julkisella foorumilla kertoa. Kyllä se sukupuoli jo voi hyvinkin näkyä :)

Esikoinen meillä oli clomivauva ja kaikkien hoitojen jälkeen tämä nykyinen raskaus alkoi luomuna.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin soitin nyt lääkärille kun selkeesti menkat alkoi. Ihan hullun runsaat. No mut sovittiin että syyskuu ollaan vaan ihan rauhassa vaikka kuulemma tässäkin kierrossa voisi luomukiertoon siirtää. Musta se tuntui liian hätiköidyltä joten sovittiin että lokakuussa lääkkeellinen pas. Nyt on taas kiva mieli kun katse tulevassa. :happy:
 
Onnea plussanneille, mahtavaa kun saadaan valonpilkahduksia tähän ketjuun :Heartred

Tosi suuret pahoittelut rankkisankkikselle ja voimia :sad001

Tää foorumi on toiminut ainakin viikon verran tosi huonosti kännykällä niin oon välillä vaan käynyt lukemassa teidän viestejä webin kautta, mut en oo päässy vastailemaan... Nyt siis taas ränkkäämisen jälkeen suostui toimimaan!

Mulla alkoi viime pe menkat ivf-kierron jälkeen ja nyt sitten lääkkeellinen (Progynova+Luget) PAS tähän kiertoon. Napsin siis Progynovaa yhden tabletin aamulla ja kaksi illalla. Tavoitteena saada limis paksummaksi kun se jää luonnonkierrossa ihan onnettomaksi jostain syystä. Onko muilla kokemusta Progynovasta? Mulle se puskee välillä kuumia aaltoja ja pientä huimausta. Ens tiistaina sit ultra ja toivon todella, ettei sitä nestettä oo enää kohdussa (ja ettei nää lääkkeet ainakaan toisi sitä uudelleen!).
 
Täällä alkoi vuoto, joten taidanpa palata takaisin tähän ketjuun :'( Tosin nyt alkuun jään vain taustalle.. :sad001
 
Takaisin
Top