IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä, oikeestikko? :) En voi uskoa tätä!!! En oo koskaan saanu yhtään ainoaa haamua, paitsi kerran kun pregnyl vielä vaikutti tulokseen :)
 
Babella näkyy kyllä plussa pilkistävän, ilahdutathan uudella testillä :)
Lisää plussia ketjuun!!
Pahoittelut, kenellä ei juuri nyt ollut onni puolellaan.
 
En vielä uskalla uskoa tätä todeksi. Teen uusia testejä ja uskon vasta sitten kun viiva vahvistuu :) Älä MiuMau sinäkään vielä luovu toivosta!
 
Niin onnellinen Babe sun puolesta.

Täällä iloitaan ees siitä, että vaikka nyt ei tärpännytkään, niin oli kemiallinen raskaus ees. Tähän mennessä, kun ei mitään haamuja oo tullut. Nyt suuret toivot PAS:iin.
 
Kiitos ihanat :) Ihanaa että muutkin näkee tossa jotain! Mulla on kokoajan kylmä, väsy ja tänään tuli kurkkukin kipeeksi. Luulin et oon tulossa kipeäksi, mut ehkä tää onkin jotain paljon parempaa :) En voi uskoo et MÄ saan jonku haamun niiden tuhansien negojen jälkeen. Voi pieni pidä nyt tiukasti kiinni!
 
Onnea Babe! Plussa tuo on, nyt vaan viiva vahvistumaan :)

Eilen kävin hakemassa 5-päiväsen blaston kyytiin. Testipäivä on sama kuin sulla Elsakoo su 18.6, joten piinaillaan ihan samoille päiville :wink

Nyt vaan plussapuhuri jostain meille kaikille kehiin!
 
Helios tsemppiä piinailuun! :signs003 Kiva taas piinailla samaan aikaan, jospa nyt kävis paremmin! :) Meinaatko odotella testipäivään asti? Itse ajattelin testata ekan kerran to 15.6. kun mulla on vapaata, silloin pitäisi jo jotain näkyä koska pp13. Vielä ei kutkuttele ollenkaan vaikka kaapissa olisikin testi valmiina :)

Tänään pp5 ja eilen illalla ekat selvät tuntemukset. Alavatsalla menkkamaista kipua ja painontunnetta, joka on jatkunut tänään. Lisäksi ollut koko päivän pahoinvoivaa vellovaa oloa ja vähän kurkku kipeänä. Pistän nämä oireet ihan lugejen piikkiin. Pahoinvointia ei ole ollut aiemmin piinaillessa.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1496886598.118957.jpg


On se jo vähän vahvempi kuin eilen :) Mieskin näki siinä jo jotain niin kai se silloin on uskottava että siinä jotain on :)
 
:arghh: Ettei vaan olis kaikki menny liian hienosti...
Toissayönä järkyttävä kipukohtaus, mistä soitin sitten eilen varmuudenvuoksi polille. Seurauksena päivystykselliset labrat ja tänään heti aamusta lääkäriin. Vissiin tarjoais hyperiä päälle. :sad001 Toisaalta, se taitais olla se "paras" mahdollisista aiheuttajista. (Kohdunulkoista pelkään ehkä eniten.)

Babe :happy090 ihanaa! Onnea miljoonasti!

Pahoitteluni negatiivisen saaneille ja isot tsempit jatkoon! Ootte ihan ihme voimanaisia kyllä.
 
Babe, sitä lääkitystä täytyy kysyä omalta lääkäriltä. Toiset käyttää vain plussaan asti, toiset käyttää rv. 12 asti. Soitto hoitajalle sen selvittää.
Kohta3, voi himputti. Toivotaan, että ei vakavampaa, vaan raskaus jatkuisi normaalisti.
 
Soitan klinikalle maanantaina. Sillon on mun virallinen testipäivä ni soitan sitte vasta tuloksesta ja kysyn tosta lutinuksesta. On se niin inhottava lääke kyllä että toivottavasti ei tarttis sitä kovin kauan käyttää.
 
Puuh.:whacky011 Kaikki näyttäis olevan kunnossa. Tai siis ei oo, kun on kipuja, mutta mitään vikaa ei löytyny. Labrat ok ja tyyppi oikeassa paikassa (muuta ei vielä näkyny ees).
Lääkäri epäili syyksi kystan puhkeamista. Mulla kun on taipumusta kasvatella niitä (päähän mm. :smiley-angelic006). Eli ois tullu siirron jälkeen kysta, joka nyt puhkesi ja aiheutti sen kipukohtauksen. Järkyn epämiellyttävää mulle, mut vaaratonta tyypille. :happy:
 
Takaisin
Top