IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kohta3! :) :)

Täällä sitten ei tosiaan tuoresiirrosta tärpännyt ja nyt mennään kp7. Tänään taas uudelle hoidonsuunnittelukäynnille ja ilmeisesti kahden kierron tauko tulee yritykseen :/
 
Pahaa pelkään ettei tämä tuoresiirto tärpännyt. Nyt on kahdeksas päivä siirrosta. Pe 26.5. oli punktio ja ma 29.5. siirrettiin kolmipäiväinen alkio. Eikä vieläkään ole mitään tuntemuksia. Miten kauan pitää odottaa että voidaan tehdä pas ?
 
Babe, toivotaan, että olet väärässä, ei kaikille tule tuntemuksia. Yleensä ei ole estettä PASille vaikka seuraavaan kiertoon, jos vaan jaksatte taas piinapäivät.
 
Joo kyllä mä ne jaksan. Parempi vaan et mitä nopeammin voidaan tehdä :) Jotku on vaa sanonut et pitäis oottaa yhdet menkat siirron jälkeisen tyhjennysvuodon lisäksi.
 
Heips Babe,

Mulle tehty PAS heti perään edellisessä ivf:ssä ja ajattelin nytkin samoin, jos "paikat" okkis. Ultralla katsotaan oliko se nyt noin 9 päivä menkkojen alkamisesta, että "paikat" ok kunnossa ja sitten tarkkaillaan ovulaatio. Näin siis ainakin mulla.
 
Mul on Babe ihan samanlainen fiilis, ei tuntemuksia juurikaan. Meillähän on sama aikataulu ja samanikäiset alkiot siirrettiin :)
Ehkä inasen on tissit raskaat mut niin on mulla aina ennen menkkoja... Ja hiukan kohdunseutua juimii mut voihan olla Lugeistakin johtuvaa. Ihan sellainen olo että ei oo tärpännyt... :sad001
 
Voi MiuMau 79 :( Niin kauan on tietty vielä toivoa kunnes menkat alkaa, mutta kyllä tää jotenkin aika pahalta jo näyttää. En oo pystynyt olla tuhlaamatta kaapista löytyviä r-testejä ja tänäänkin oli niin tyyli puhdas nega kuin olla ja voi. Kyllä sitä jotenkin ajatukset jo kääntyy passin suuntaan :(
 
Mulla pp4, eikä myöskään juuri mitään tuntemuksia. Aavistuksen arat rinnat ja ehkä jotain pientä tuntunut alavatsalla tänään. Aiemmissa passeissa on ollu paljon voimakkaampia oireita ja silti negaa. Oireista ei kyllä voi paljon päätellä ja juuri nyt oikein nautin tästä oireettomuudesta :) Paljon helpompi piinailla nyt, kun ei tarvitse kestää Lutinusten sivuoireita.

Henkisestä jaksamisesta on ollut puhetta. Itse käyn juttelemassa psyk sh:n kanssa, ja olen kokenut sen hirveän tärkeäksi. Kovin tiiviisti ainakaan minä en ole keskusteluaikoja valitettavasti kuitenkaan saanut, kun varmasti resurssipula on suuri. Rohkeasti vaan apua hakemaan matalalla kynnyksellä :)
 
Ihan sama homma täällä, negaa näytti aamulla. Meil ei selvinnyt jatkoviljelystä ainoakaan huikeista neljästä alkiosta, joten meillä on vain 1 kolmipäiväinen (hyvälaatuinen) alkio pakkasessa. Jotenkin sellainen olo että jos kerta eivät viljelyssä selvinneet niin miten muka masussa oleva sen enempää selviäis... :sad001
Tänään on kyllä harvinaisen negatiivinen fiilis, huh huh :confused:
 
pp11. Koiran traagisesta kuolemasta yritetään toipua. Jotenkin sitä toivoo, että nyt on tultava plussa. Muuten on taas liian epäreilua kaikki.. Mulla on jos jonkinmoisia tuntemuksia kyllä ollut mutta tietysti voivat kaikki johtua vaan lugeista.. Aamulla lievää öklöoloa mutta sekin ehkä jo hieman laantunut verrattuna viime viikon lopulle.

Tänään tuntuu vatsassa ja selässä menkkaoloja.. Niitä oli myös joskus n. pp3-5 tiennoilla ja sitten katosivat. Vatsaa aristanut pienesti koko ajan mutta ei sen kummempaa. Tissit arat..

Kova pettymys jos ei onnistumista tule. Pitäisi ottaa tämä aika mahdollisimman pessimistisesti mutta kun siihenkään ei kykene :smiley-bounce022

Babelle ja elsakoolle hirmuiset tsempit täältä! Samoin MiuMaulle! Josko se yksi sun kohdalla kuitenkin riittäisi, kurjaa jos joutuu aloittaa kaiken alusta..
 
Hoidonsuunnittelukäynniltä kotiuduttu. Elokuun lopulla vasta päästään yrittämään uudestaan, kun nyt tuoresiirron jälkeen pakollinen välikierto ja toinen välikierto heti putkeen, koska klinikka on suljettuna kesätauon vuoksi. Harmittaa :(
 
Eipäs heitetä kirvestä kaivoon piinailijat. Mulla ei ollu oireitä vielä plussatessakaan. Vasta 5+5 tuli tissit kipeeks, ja lievä pahoinvointi alkoi, kun 6 vk oli täynnä. Mahassa ei kauheesti ole tuntemuksia ollu. Harvakseltaa aivan hentoista juilimista.

Viime viikolla kerroin, että pitkin perjantaita tuli veristä vuotoa. Eilen poikkesin neuvolassa pikakäynnillä ultrassa. Olin niin onnessani lopputuloksesta, etten muistanu koko verenvuodosta mainitakkaan. Kaikki näytti hyvältä. Olipa ihana nähdä pienen sydämenlyönnit :) :Heartred

Plussatuulia puhalten :Heartred
 
Kiitos Toukanäiti ja Iina tsempeistä! :)
Täytyisi vaan malttaa mielensä vielä muutaman päivän ajan. Mut kun se on niin himputin vaikeaa! :wacky: Vaikka järjellä tietää ettei kantsis etukäteen stressailla ja liian aikaisin testailla ja vertailla oireita /oireettomuutta toisten sellaisiin, niin silti sitä hurahtaa päänuppi kun alkaa virallinen testipäivä läheneen... :grin Mulla se The testipäivä olis vasta ensi maanantai...
 
Babe. Mulla oli tässä kierrossa virallinen testipäivä aika aikasin eli pp9, ja silloin testasin ekan kerran, ja plussa tuli. Pas tehtiin viispäiväisellä blastolla. Plussatessa siis viikkoja tasan neljä.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1496807118.340012.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1496807131.378662.jpg


Näkyykö näissä joku viivanpaikka?
 
Babe kyllä tuossa mun mielestä viiva on! Ei ollut itselläkään ekassa testissä paljoa vahvempi ja siis mä taisin tehdä sen pp11 jos en oo ihan väärässä. Varovaiset onnittelut siis!

Ja tsempit kaikille piinailijoille! Mulla ainoa oire ennen plussaa oli hyperi joka alkoi silloin ja siitä olin aika varma että plussa tulee. Muuten mitään raskausoireita ei mielestäni ollu, ihan normaali menkkoja edeltävä olo. Eli älkää ihmeessä oireiden puuttumisen takia vielä tehkö mitään johtopäätöksiä :)
 
Takaisin
Top