Pisama
Joo, mysteerisesti tosiaan nyt oli normaalia lyhyempi kierto, mut eipä haittaa! Ens viikon tiistaina ultra ja sit saan ohjeen millon alkaa tikutteleen ovista :D
Pätkis,
Mua ei oo itse hoitojen alkaminen ahistanu, mut tää tuntemattomasta syystä johtuva lapsettomuus senkin edestä! Ku meillä ei oo kummankaan suvussa sellaista.
Mä kävin jo syksyllä, inseminaatioiden yhteydessä psyk.sh:n luona juttelemassa, kerran yksin, kerran miehen kans. Viime viikolla iski totaalinen ahistus, ja tuli romahus, sen jälkeen ku ystäväni ilmoitti menevänsä inseminaatioon ja mun eka ajatus oli, et toivottavasti se ei onnistu! Oon niin syvällä tässä paskassa olossa ja ku tollanen ajattelu ei oo mulle yhtään normaalia, niin jätin soittopyynnön sille sh:lle ja sain ajan jo tän viikon torstaille! Ja onneksi mulla on muutama hyvä ystävä, jotka jaksaa tukea ja kuunnella ja pystyn sanomaan niille ihan kaikista fiiliksistä.
Kantsii hakea jostain, mistä vain, jutteluapua, jos ei yhden kanssa natsaa ja toinen aika vasta elokuussa! Onko jotain kriisikeskusta teidän lähellä? Työterveyshoitaja? Opisk.terv.huolto? Mitä näitä nyt muita olis.. Tsemppiä sulle, Pätkis, kovasti! [emoji173]️