IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IHANAA KOHTA3 !! Onnea tuhannesti!! :D

En ihan vielä uskalla ajatella paljon mitään mutta varaudun pahimpaan. Vuoto ei vieläkään ole alkanut, mutta ehtiihän tuo. On vaan erikoista kun ekaa kertaa 'menkat' ja normikovat kivut ilman verta. :D
Meinasin jo tänään testata mut tulin järkiini kun proge voisi vielä vaikuttaa tulokseen.
 
Kiitos kaikille! Tänään oikea testipäivä ja viiva lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Vissiin hormonit kohillaan... Mielialoista, tai niiden vaihteluista päätellen ainakin.
Nyt oottelen vaan, et hoitaja soittaa. Selviäis jatkot.
Todella epätodellinen olo. Ei oikeen pysty uskomaan todeksi. Varmaan ultran jälkeen mieli tajuaa mitä on tapahtunut. Ehkä.
 
Mulla tuli nega :bored: Mies ei usko sitä ennenkuin mun vuoto alkaa :smiley-bounce012 ja jos tosiaan ei verta ilmesty tän vkl:n aikana, menen verikokeeseen. Mutta en ole kovin pettynyt, koska olen niin tottunut näihin. Ja onhan sentään vielä ainakin 2x yritystä jäljellä :cool14 Toivosta ei pidä koskaan luopua! ❤:thumleft
 
Muokattu viimeksi:
Anteeksi omanapaisuuteni. Taustalle olen jättäytynyt. Tänään on tullut jonkin verran verta vessareissuilla. Ei isoja vuotoja, mut kuitenkin. Tiedän myös, et voi olla vaaratonta. Mulla vaan on vuodot tätä raskautta ennen joka kerta tarkoittanut huonoa, ennemmin tai myöhemmin. Noin 9,5 vuoden aikana siis kaikki aiemmat raskaudet menneet kesken.

Vähän meinaa olla lannistunut olo, mut en suostu antaan valtaa ajatukselle, et tää olis tässä. Maanantaina tietää vähän paremmin tilanteesta, kun neuvolassa tsekataan tilanne. Nyt on viikkoja 6+2.

Tsemppiä jokaiselle omiin vaiheisiinne! Koitetaan jaksaa :Heartred
 
Ihanaa! Superpaljon onnea, Kohta 3! :Heartred :hello2

BlueTerranova pahoittelut negasta. Asenteesi kuulostaa kyllä hienolta! :)

Iinalle hurjasti tsemppiä, toivottavasti on vaaratonta! :Heartred

Minä kävin tänään hakemassa uuden kyytiläisen. Kahdesta sulatetusta toinen jatkoi kehitystään eli siirrettiin yksi alkio. 3-päiväinen alkio lääkkeelliseen kiertoon ja ihmeen myöhäisen testipäivän sain tällä kertaa, su 18.6., taitaa olla pp16. Limakalvo sai taas pariinkin otteeseen kehut ja hyvät mahdollisuudet pitäisi kuulemma olla. Nyt sitten vaan piinaillaan...
 
Onnittelut kohta3 ja pahoittelut negasta blueterranova.

Elsakoo, me piinaillaan taas samoihin aikoihin, kun mä meen siirtoon tulevana tiistaina :)

Tällä kertaa sain terolutin lugejen tilalle. Hip hei, kun kalsarit pysyy puhtaina mömmöstä! :grin
 
Huippua kohta3! Onnea!

Pidetään iina peukkuja että tällä kertaa vuoto olisi viatonta.

Pahoittelut negasta blue terranova :(

Tsemppiä piinailijoille ja toki kaikille muillekin.

Täällä ovis oli varmaan eilen. Huonosti talleteltu, mutta eipä tässä luomuoplussaan ole uskoa enää muutenkaan. Esikoinen täyttää ensviikolla 3. Toivottiin lapsia pienellä ikäerolla, kakkosta on yritetty yli 2 vuotta ja itseasiassa tasan 2 vuotta oltu hoidoissa tällä erää. Elämä on..
 
Höh. Kumma päivä tänäänkin, menkkavuotoa ei näy, hulahti vaan pari kertaa ruskeaa. Kivut jatkuu. Soitin klinikalle raskaustestin tuloksesta ja samalla sanoin etten usko siihen vielä. Hoitaja kysyi eikö verivuoto ole vieläkään alkanut, johon tietty sanoin että ei. Sitten kuului vain että ei auta muu kuin odotella näinä päivinä, josko alkaa vai ei. Mä laitoin kyllä omalääkärillekin viestiä tilanteesta ja et haluan verikokeeseen ensi viikolla jos ei menkkoja kuulu. Mutta mun tuurilla ne tulee. :rolleyes: Eikä haittaa! Mulla on kuitenki ihana elämä! :happy::Heartred

Tsempit teille jokaiselle taas!
 
Voi nyt tätä piinaa BlueTerranova :( Sulla on kyllä mahtava asenne! Kumpa itsekin jaksaisin olla noin positiivinen...

Tein näin välikierrollakin testin ja tässä tulos

c7327bba62c4504c2830b4ce38080d7a

7e2a0a35ec2cfdfb29ecc50f211685cb


Kuva otettu 5 min dippailun jälkeen. Joku siinä on, mutta ilmeisesti viivanpaikka. Mitä ootte mieltä?
 
Helios kiva juttu, me mennään näköjään samaa tahtia! :) Oliko sulla taas blaston siirto tulossa? Toi Terolut kiinnostaa, millä annoksella se menee? Olis kyllä kätevää ja niin tuttu lääke, tietäisi varmasti että se soveltuu.

Mulla on niin paljon helpompi olla näiden Lugesteronien kanssa (vs Lutinus)! Eivät juurikaan sottaa ja kaksi kertaa päivässä annostus kätevä. Lisäksi voimakkaita sivuvaikutuksia en ole ainakaan vielä huomannut, kun Lutinuksen kanssa voin huonosti koko piinailun ajan. Puhumattakaan siitä sotkusta :hungover:! Nyt mietityttää onko 2x200mg/pv riittävä annos, mutta olen sen jo kahdelta lääkäriltä varmistanut, että näin mennään.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Kohta3!

Itse en kyllä erota oikein mitään tuossa nennu90n testissä.. :/

Mulla tulee melkosta sotkua ainakin 2x400mg annoksella, eli 2 isompaa kapselia 2 x päivässä. Onneks ja "onneks" se loppuu maanantaina kun käyn verikokeessa vielä varmistaan negan. Pp5 ja 6 selkeet negat o-luskoilla, ja kyllähän sen noissa ois pitäny jo näkyä jos ois jotain näkyäkseen. En kyllä jaksa enää tän jälkeen tätä lääkkeellistä kaavaa, zumenonit aiheuttanu lisäks univaiikeuksia. Nyt kuitenkin halusin saada tän ainoan pas-rupun siirrettyä ennen kesäsulkua.
Kyselin ennen hoitoo myös tosta terolutista, mutta tuolla siihen ei suostuttu kun ei oo kuulema tarpeeks tutkittu onko yhtä hyvää kun luonnon progesteroni.
 
Takaisin
Top